Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei halua seksiä.

Vierailija
27.08.2022 |

Vajaa kuukausi tapailu miehen kanssa. Viimeksi jäin yöksi ja ajattelin, että nyt viimein edes pussailua. Pussasin miestä paristi ja hän vastasi siihen, mutta sanoi myös haluavansa edetä hitaasti näissä asioissa. En yrittänyt mitään sen enempiä. Varmistin, että muu läheisyys ok ja eihän tosiaan haittaa jos olen yötä. Kuulemma nämä asiat sopii hänelle.
Jäin miettimään, että onkohan tämä hyvä vai huono merkki. En ole tottunut siihen, että muutamien tapaamisten jälkeen tulee torjutuksi. Sentään miehen kulli oli erimieltä ja heräili makoillessamme lähekkäin. Ehkä hän on ujompi tai herrasmies näissä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii rakastajan kanssa. On ihana odottaa sitä päivää kun pääsemme lähekkäin. Jos kotona olisi seksiä en ymmärrä miksi päivä pitäisi erikseen sopia.

Vierailija
2/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaapa kysymyksessä sukupuolet. Vastaus on siis: Olet tavannut ihmisen, joka haluaa suojella itseään pettymyksiltä ja yrittää varmistaa siksi sen, ettei niitä tule. Hitaasti edetessä kiintymys kasvaa seksisuhteeksikin, jos on kasvaakseen. Ja jos ei kasva, ero ei ole niin suuri pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaapa kysymyksessä sukupuolet. Vastaus on siis: Olet tavannut ihmisen, joka haluaa suojella itseään pettymyksiltä ja yrittää varmistaa siksi sen, ettei niitä tule. Hitaasti edetessä kiintymys kasvaa seksisuhteeksikin, jos on kasvaakseen. Ja jos ei kasva, ero ei ole niin suuri pettymys.

Varmaan näin. Aloituksella hain jollain tapaa varmistusta itselleni, että miehen puolelta on luultavasti kumminkin kiinnostusta parisuhdemielessä. Ei ole tainnut ikinä osua kohdalleni miestä joka ei ole ollut halukas seksiin parin tapaamisen jälkeen.

Hyvä puoli tälläisessä miehessä voisi olla se, että luultavasti uskollinen jos suhde muodostuu.

Vierailija
4/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa nuorena sinkkuna odotin/odotutin pitkään koska halusin vakavan suhteen enkä pelkkää seksiä. Ei onnistunu. En saanu vakavaa suhdetta eikä miehet seksiä. Hauskaa on se että si tuli yks mies ja pantiin seuraavana aamuna ja ollaan vielki yhes ja siitä on 15 vuotta.

Vierailija
5/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä että mies ei ole ällöttävä seksinvonkaaja?

Vierailija
6/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa nuorena sinkkuna odotin/odotutin pitkään koska halusin vakavan suhteen enkä pelkkää seksiä. Ei onnistunu. En saanu vakavaa suhdetta eikä miehet seksiä. Hauskaa on se että si tuli yks mies ja pantiin seuraavana aamuna ja ollaan vielki yhes ja siitä on 15 vuotta.

Tämä parinmuodostus on suurelta osin ihan tuurikauppaa. Mukava, että löytyi kumppani sinulle intohimoisella alulla. 😊

Monella tapaa voi suhde syntyä tai olla syntymättä.

Vierailija
7/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä muistuu mieleen klassikko Fingerpori-strippi. Heimo Vesa  vaimoineen on parisuhdemessuilla ja katselee mainoskylttiä jossa lukee "panosta parisuhteeseen". Tuumaa vaimolleen: "Noinhan se alkoi meilläkin".

Vierailija
8/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vain hyvä että mies ei ole ällöttävä seksinvonkaaja?

On toki, mutta tuohon väliin mahtuu monenlaista. Voi olla seksiin halukas vaikka ei olisi kova vonkaamaan. Eipä se sinällään haittaa jos vähän odotetaan seksin kanssa kunhan ei ihan kuukausitolkulla. Itselle seksi on tärkeää suhteessa ja olisi iso pettymys jos vasta monen kuukauden jälkeen ryhtyy siihen ja olisimmekin ihan epäsopivat toisille sillä osa-alueella.

Vierailija
9/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua panna esim. kolmansilla treffeillä, tai kun nainen kutsuu ensimmäistä kertaa yökylään, niin jotain on pahasti vialla. Miehen etenemisen puutteen takana on usein epävarmuus omasta seksuaalisuudestaan ja sen suhteen itsensä etsimisestä, että kuka tai mikä lopulta on.

Jos on kerran tavattu, deittailtu, pussailtu ja oltu lähelläkin, niin terveen seksuaalivietin omaava mies vie ns. asiat päätyyn saakka heti kun mahdollista. Sitä myös naiset odottavatkin, vaikka muuta joskus väittävät..

Vierailija
10/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua panna esim. kolmansilla treffeillä, tai kun nainen kutsuu ensimmäistä kertaa yökylään, niin jotain on pahasti vialla. Miehen etenemisen puutteen takana on usein epävarmuus omasta seksuaalisuudestaan ja sen suhteen itsensä etsimisestä, että kuka tai mikä lopulta on.

Jos on kerran tavattu, deittailtu, pussailtu ja oltu lähelläkin, niin terveen seksuaalivietin omaava mies vie ns. asiat päätyyn saakka heti kun mahdollista. Sitä myös naiset odottavatkin, vaikka muuta joskus väittävät..

Tuskin homolla muna seisoisi naisen lähellä ilman kosketusta. 😄

Ei ole olemassa mitään kolmen treffin sääntöäkään.

Vierailija
11/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei naisena yhtään haittaa olla aloitteen tekevä osapuoli. Oikeastaan kiihotun enemmän siitä jos mies syttyy minun aloitteesta kuin jos mies aina tekisi aloitteen.

Vierailija
12/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei naisena yhtään haittaa olla aloitteen tekevä osapuoli. Oikeastaan kiihotun enemmän siitä jos mies syttyy minun aloitteesta kuin jos mies aina tekisi aloitteen.

Meillä ei tehnyt aloitetta oikeastaan koskaan; minua jotenkin vaivasi se, et haluaako vai ei, vai antaako jotenkin vaivannäöstä tms. Käsitin asian niin, et oli jotenkin estynyt sen aloitteen tekemiseen. Homma kyllä toimi eikä ollut ollenkaan vastenmielistä, päinvastoin. :)

Olihan se sinänsä hauskaa ja jännää, aikansa, mut siihen vaan jotenkin kyllästyin (ja kysyinkin häneltä asiasta).

Vierailija
13/21 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tehnyt aloitetta oikeastaan koskaan; minua jotenkin vaivasi se, et haluaako vai ei, vai antaako jotenkin vaivannäöstä tms. Käsitin asian niin, et oli jotenkin estynyt sen aloitteen tekemiseen. Homma kyllä toimi eikä ollut ollenkaan vastenmielistä, päinvastoin. :)

Olihan se sinänsä hauskaa ja jännää, aikansa, mut siihen vaan jotenkin kyllästyin (ja kysyinkin häneltä asiasta).

On toi varmasti pitkässä suhteessa tylsä jos toinen ei ikinä tee aloitetta.

Vierailija
14/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma eteni niin, että kolmansilla treffeillä (jotka eri paikkakunnista johtuen olivat vasta 7 kuukautta ekojen jälkeen) henkinen jää murtui ja aloimme seurustelemaan. Sitten neljänsillä treffeillä kuukausi tuon jälkeen lähti housut ja hameet jaloista, ja pantiin kuin kanit.

Vierailija
15/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aika vanhaksi about tuollainen mies, jälkikäteen ajateltuna vähän tyhmää. En tietenkään toivo, että olisin ollut itseni vastakohta mutta vähän vanhempana olin sellainen noin kolmansien treffien tyyppi ja se on aika jees tahti.

Varmaan pelkäsin sitä mihin suhde etenee, en niinkään sitä seksiä. Niinpä joskus kävi niin, että tapailemani nainen löysi baarista ensitapaamis-miehen ja se oli menoa. Tarkemmin ajatellen se oli ihan oikein minulle.

Vierailija
16/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä parinmuodostus on suurelta osin ihan tuurikauppaa. Mukava, että löytyi kumppani sinulle intohimoisella alulla. 😊

Itseasiassa, ei ollu kiihkeää. Oli huono alusta asti. Ja vieläki huonoa seksiä. Liitto on alkanu muista syistä. Sillon se oli ok, mutta nykyää yhä enemmän haaveilee ihanasta kiihkeästä seksistä, mikä kestäis enemmän ku 2min.

Vierailija
17/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa, ei ollu kiihkeää. Oli huono alusta asti. Ja vieläki huonoa seksiä. Liitto on alkanu muista syistä. Sillon se oli ok, mutta nykyää yhä enemmän haaveilee ihanasta kiihkeästä seksistä, mikä kestäis enemmän ku 2min.

Tosi harmi. Jotenkin oletin vaan olleen ihanaa ja kiihkeää alusta alkaen, kun itselle hyvä seksi on niin tärkeää. Silloin jos kiinnostava mies ja seksi toimii niin olen valmis hyppäämään vauhdilla suhteeseen.

Vierailija
18/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aika vanhaksi about tuollainen mies, jälkikäteen ajateltuna vähän tyhmää. En tietenkään toivo, että olisin ollut itseni vastakohta mutta vähän vanhempana olin sellainen noin kolmansien treffien tyyppi ja se on aika jees tahti.

Varmaan pelkäsin sitä mihin suhde etenee, en niinkään sitä seksiä. Niinpä joskus kävi niin, että tapailemani nainen löysi baarista ensitapaamis-miehen ja se oli menoa. Tarkemmin ajatellen se oli ihan oikein minulle.

Tosiaan, ei kannata hirmu kauan odotella tai joku aloitteellisempi kiilaa ohi.

Itse tein tämän tapailumieheni kanssa nyt niin, että hänen painettua jarrua tämän fyysisen puolen osalta en ole laittanut viestiä kovin aloitteellisesti testatakseni onko hänellä kiinnostusta minua kohtaan vai oliko tuo vaan kohtelias tapa torjua.

Hän on edelleen aktiivisesti kysellyt päivästä, kertonut omastaan ja ehdottanut yhteistä tekemistä niin kai hänellä kiinnostusta on. Jatkan tapailua niin katsotaan tekisikö jossain vaiheessa aloitetta fyysisellä puolella, itse en oikein viitsi, että ei tule painostava tunne.

Erikoinen tilanne minulle, mutta hauska nähdä miten homma kehittyy tällä tavalla.

Vierailija
19/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi harmi. Jotenkin oletin vaan olleen ihanaa ja kiihkeää alusta alkaen, kun itselle hyvä seksi on niin tärkeää. Silloin jos kiinnostava mies ja seksi toimii niin olen valmis hyppäämään vauhdilla suhteeseen.

Mä olin nuorena valmis hyppäämään suhteeseen miehen kaa kuka ei ollu kiinnostava ja seksi huonoa, koska toinen vaihtoehto oli pelkkää seksiä ilman vakavaa. Ja sitä en halunnut. Iha mukavaa joskus ku ois baarista ollu vientiä koska vaan mut ei innosta ku seksin peräs vaa oltiin. Ku halusin löytää vakavan suhteen.

Vierailija
20/21 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena valmis hyppäämään suhteeseen miehen kaa kuka ei ollu kiinnostava ja seksi huonoa, koska toinen vaihtoehto oli pelkkää seksiä ilman vakavaa. Ja sitä en halunnut. Iha mukavaa joskus ku ois baarista ollu vientiä koska vaan mut ei innosta ku seksin peräs vaa oltiin. Ku halusin löytää vakavan suhteen.

Kompromisseja joutuu tehdä, mutta löytyy myös miehiä joiden kanssa hyvää seksiä ja haluaa myös sitoutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän