Miten ehdottaa miehelle seksileluja?
Miten voisin hienovaraisesti ehdottaa miehelle, että voisimmeko hankkia joitakin seksileluja? Ja nyt siis ajattelin naisten seksileluja lähinnä.
Olemme olleet melko pitkään yhdessä, emme ole mielestäni kovin estottomia, seksielämä on ollut melko tavanomaista.
Hankimme uuden kodin noin vuosi sitten, ainoa lapsemme muutti omilleen opiskelemaan nyt syksyllä. Minua on jotenkin viime aikoina kovasti haluttanut kokeilla jotain oikein eroottista, rohkeampaa seksin suhteen. Jos näen televisiossa jonkun Kaalimadon mainoksen, tuntuu vatsanpohjassa. Tuntuu että olisin valmis kokeilemaan jotakin uudenlaista.
En halua yksin, vaan haluaisin nimenomaan mieheni kanssa toteuttaa asiat. Kuitenkin vähän ujostuttaisi kertoa miehelle, en tiedä mitä hän ajattelisi. Enkä haluaisi myöskään aiheuttaa hänelle riittämättömyyden tunnetta tai mitään sellaista.
Kuinkahan tämmöisen asian uskaltaisi ottaa hienovaraisesti puheeksi?
Kommentit (27)
No jos et uskalla suoraan kysyä että hankittaisko joitain seksileluja kun sinä haluaisit, niin heitä vähän läpällä vaikka kun seuraavaks näette yhdessä Kaalimadon mainoksen. "Pitäisköhän hankkia tuollaisia leluja" ja naurat päälle. Aika pian sen ukosta näkee mitä mieltä on.
Noista vastauksista paistaa läpi se asenne ettei mistä vaan saalöukata. Naisen pitäisi arvostaa omaa haluaan. Minä sanoisin ihan suoraan, että haluan kokeilla tätä vekotinta...
Näin olen tehnytkin, sanon vaan miehelleettä tilataan tämmöinen, ja niin sitten on tilattukkin. Myös miehelle, mutta ei hän ole niistä innostunut.
Eihän mies voi loukkaantua naisen lisänautinnosta.
Mulla on eräs tosi outo mielihalu. Haluaisin hankkia dildon, jotta voisin liikutella, tai suoremmin sanoen p*nna sitä rintojeni välissä.
Haluaisin kokeilla tämmöistä, mutta en kehtaa sanoa asiasta miehelleni. Mulla on sama tilanne, että en halua kuitenkaan tehdä tätä yksin tai mieheltäni salassa. Tiedän, saattaa kuulostaa erikoiselta fantasialta, jollakin p*rvolla tavalla se kiinnostaisi. Miehelläni on liian pieni että onnistuisi tämä homma, haluaisin tehdä sellaisella isommalla dildolla. Mutta en kerta kaikkiaan ilkeä miehelle ehdottaa...
Sano vaan suoraan ja korosta että ei korvaa tietenkään oikeita pelejä ja vehkeitä vaan olisi kiva lisä leikkeihin. Sano, että mieskin saa hommata omia mukaan jos tahtoo. Sitten ootte yhteisellä maaperällä asioista.
Näin miehenä, riippuu varmaan millaisia leluja olit tarkemmin ajatellut?
Jonkun oikein aidonnäköisen ja ennen kaikkea isomman peniksen ilmestyminen taloon voisi aiheuttaa mustasukkaisuutta miehen osalta. Tämän voisin hyvin ymmärtää. Mutta itse asiassa kokemusta tästä on, alun arastelun jälkeen ajatukseen tottui ja itse asiassa koko seksielämä on vain parempaa. Meillä siis muutama tuollainen lelu on nimenomaan naista varten. Itse en oikein tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Noista vastauksista paistaa läpi se asenne ettei mistä vaan saalöukata. Naisen pitäisi arvostaa omaa haluaan. Minä sanoisin ihan suoraan, että haluan kokeilla tätä vekotinta...
Näin olen tehnytkin, sanon vaan miehelleettä tilataan tämmöinen, ja niin sitten on tilattukkin. Myös miehelle, mutta ei hän ole niistä innostunut.
Olen toinen noista vastanneista, ja sanon suoraan että minun vastauksessani kyse ei millään tavalla ollut miehen loukkaamisesta. Tulkitsin vain ap:n tekstiä niin, että hän itse ei tuntisi oloaan mukavaksi ladata suoraan päin naamaa ehdotustaan, vaan haluaisi pikemminkin tunnustella maaperää. Ja sen mukaan ehdotin hieman epäsuorempaa lähestymistapaa että pääsisi sen kynnyksen yli ja rikastuttamaan omaa seksielämäänsä.
Jos ap:lla ei olisi ongelmaa tässä asiassa, niin tokihan hän olisi jo aikaa sitten nostanut kissan, tai dildon pöydälle, eikös vain? Ei kaikkea mahdollista aina tarvitse yrittää tulkita sukupuolikysymykseksi.
Olen naiselle ostanut yllätyksenä dildon. Olin itse reissussa kaveriporukalla ja pistin kotiin TXT-viestin, että katsopas laatikkoon ja hauskaa iltaa:)
Tätä mukaillen, niin entäs jos vihjaat, että voisiko mies ostaa yllärinä jonkin seksilelun sinulle.
Minä tykkään kyllä työnnellä dildoa pilluun, mutta se on myös kiihottavaa, jos tiedän naisen käyttävän dildoa.. kiva ajatella mitä tekee yms
Itse tekisin niin että sopivan tilaisuuden tullen pitäisin miehelle näytöksen uudella lelulla. Tämä toimisi meillä, en sano että kaikilla.
Meillä dildot ja muut lelut on arkipäivää, käytetään yksin ja yhdessä.
Mietin itsekkin että miten ehdottaa tuollaista ja se on todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen noista vastanneista, ja sanon suoraan että minun vastauksessani kyse ei millään tavalla ollut miehen loukkaamisesta. Tulkitsin vain ap:n tekstiä niin, että hän itse ei tuntisi oloaan mukavaksi ladata suoraan päin naamaa ehdotustaan, vaan haluaisi pikemminkin tunnustella maaperää. Ja sen mukaan ehdotin hieman epäsuorempaa lähestymistapaa että pääsisi sen kynnyksen yli ja rikastuttamaan omaa seksielämäänsä.
Jos ap:lla ei olisi ongelmaa tässä asiassa, niin tokihan hän olisi jo aikaa sitten nostanut kissan, tai dildon pöydälle, eikös vain? Ei kaikkea mahdollista aina tarvitse yrittää tulkita sukupuolikysymykseksi.
Ei tarvinnut tulkita, tuossahan selvästi sanoi, ettei oikein uskalla kun pelkää miehen reaktiota. Vastaavaa ei olis varmaan jos olis kyse vaikka kahvipaketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut tulkita, tuossahan selvästi sanoi, ettei oikein uskalla kun pelkää miehen reaktiota. Vastaavaa ei olis varmaan jos olis kyse vaikka kahvipaketista.
No totta joo, hän sanoi ettei halua aiheuttaa miehelle riittämättömyyden tunnetta, ja se on vähän turha pelko minustakin. Itse kiinnitin huomiota enemmän tuohon mainintaan, että häntä ujostuttaa ottaa asia puheeksi, ja se on minusta vielä turhempaa.
Mites muuten tuo ajatus että ei pidä pelätä toisen tunteiden loukkaamista, päteekö se myös toisin päin? Jos mies tulee vain ilmoittamaan että hommasin muuten flesun kun teki mieli ja kylläpä muuten tuleekin juupelisti lisänautintoa, niin kai se on myös yhtä ok? (Itse teinkin jotakuinkin näin kun vaimo muutti osa-aikaisesti toiselle paikkakunnalle, ja halusin vähän viihdykettä etäpäiviinkin. Ei tullut kukaan loukatuksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta joo, hän sanoi ettei halua aiheuttaa miehelle riittämättömyyden tunnetta, ja se on vähän turha pelko minustakin. Itse kiinnitin huomiota enemmän tuohon mainintaan, että häntä ujostuttaa ottaa asia puheeksi, ja se on minusta vielä turhempaa.
Mites muuten tuo ajatus että ei pidä pelätä toisen tunteiden loukkaamista, päteekö se myös toisin päin? Jos mies tulee vain ilmoittamaan että hommasin muuten flesun kun teki mieli ja kylläpä muuten tuleekin juupelisti lisänautintoa, niin kai se on myös yhtä ok? (Itse teinkin jotakuinkin näin kun vaimo muutti osa-aikaisesti toiselle paikkakunnalle, ja halusin vähän viihdykettä etäpäiviinkin. Ei tullut kukaan loukatuksi.)
Kyllä pätee musta ihan toisinkinpäin. Meillä se olen vaan minä joka aina ehdotan kaikenlaista, ja mies vaan sanoo että tilaa jos haluat.Mutta vaikka olen ukollekin tilaillut, ei se niistä piittaa. Sanoo että mun käsi, suu ja pillu parhaat. No onhan se kiva kuulla, ei siinä mitään. Meillä ei estoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pätee musta ihan toisinkinpäin. Meillä se olen vaan minä joka aina ehdotan kaikenlaista, ja mies vaan sanoo että tilaa jos haluat.Mutta vaikka olen ukollekin tilaillut, ei se niistä piittaa. Sanoo että mun käsi, suu ja pillu parhaat. No onhan se kiva kuulla, ei siinä mitään. Meillä ei estoja ole.
Hyvä, asia kunnossa! Yleinen, tai ainakin äänekkäin mielipide palstalla ei kuitenkaan taida olla yhtä avoin miesten leluja tai edes itsetyydytystä kohtaan...
Minä oon ollut siinä uskossa että jokaisella aikuisella ihmisellä on jo jonkunlainen lelu🤔 no mutta en usko että kukaan mies suuttuu jos semmoisen hankkii. Itellä ainankin ponnahti kalu kesken työpäivän pystyyn kun vaimoni laittoi viestillä kuvat uusista leluista mitä oli vapaapäivänään tilaillu😊
Minäminäminä aloitus taas.
Jos äijä ei ole saanut sinulta pillua tänä vuonna, niin aivan varmasti loukkaantuu tuollaisesta ehdotuksesta.
Itse lähtisin tuossa vaiheessa kokeilemaan jäätä vaikka näin: jos näette/kuulette jonkun seksikaupan mainoksen niin kysäise ohimenen, että "miltähän tuo asia X tuntuisi käytännössä?" Reaktiosta saat sitten suuntaa siihen, menettekö ostoksille vai miten toimit. Mä myös voisin ihan suoraan vaan kysyä mieheltä, että ootko ikinä halunnut kokeilla mitään seksivälinettä minuun? Jos vastaus on kyllä, osaat varmaan esittää jatkokysymyksiä. Ja jos vastaus on ei/en tiedä, niin voit kysyä että kiinnostaisiko kokeilla. Ja jos mies alkaa vänkäämään jotain perusteluja tai kyseenalaistamaan nykytilannetta, niin sanoisin vaan että olen miettinyt asiaa ja haluaisin yhdessä kokeilla olisiko joku seksilelu niin hyvä kuin mainostetaan. En tiedä miksi haluat nimenomaan rajoittaa vain naisten tarvikkeisiin, mutta kannattaa olla avoimin mielin jos miehellekin löytyisi jotain mitä kokeilla.
Miten ihmeessä joku iso tekokulli voisi edes aiheuttaa mustasukkaisuutta? Miksi nainen ei saisi toteuttaa tarvettaan isoon elimeen? Eikai kukaan mies oikeasti ole noin epävarma ja kontrolloiva?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään miestä eikä ketään saa loukata!
Rehellisesti kuulostat konservatiivilta, jonka mielestä "kyllähän nyt pitää" näin tehdä koska minä olen oikeassa. Olen miehenä ihan samaa mieltä, että onhan se nyt turhaa loukkaantua siitä, että puoliso hankkii dildon, mutta ilmeisesti aloittajan mies on vähän estynyt ja todnäk loukkaantuisi. Tämä ei tietenkään tarkoita, ettei aloittaja saisi toteuttaa haluaan, mutta hienovarainen lähestyminen on suotavaa asioissa, jotka toiselle ovat vaikeita.
Kyrpälelun nainen voi panna perseeseen tai pilluun sen mukaan missä miehen kulli milloinkin on. Jos miehen kulli on suussa, niin osta kaksi kyrpälelua itsellesi siihen tilanteeseen.
No ihan vaan avaat keskustelua yleisellä tasolla leluista sellaisen mainoksen kohdalle sattuessa. Ei sun tarvitse heti ensimmäiseksi pamauttaa että tuollaisia minä haluaisin, vaan että jotain siihen suuntaan, että onkohan noita ihmisillä paljonkin käytössä kun näin paljon mainostetaan tms.
Mutta aidosti hämmästyneenä, miksi ihmeessä vain naisille tarkoitettuja leluja?