Mitä ruokaa teillä tänään kokataan? Itsellä suunnitelmassa itse tehty pizza
Millaista ruokaa teillä tänään laitetaan, jos suunnitelmiin kuuluu ruoanlaitto?
Kommentit (48)
Voiskin tehdä pitsaa itse. Kanapitsaa. Pohjan päälle itsetehty, paksu currykastike, kanafilesiivuja ja juustoraastetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vissiin hyväksytään vain lampaan potka ja härän sisäfilee sekä kalliit viinit.
Ainoastaan, jos olet itse kasvattanut lampaasi ja härkäsi ja itse teurastanut. Viinikin pitäisi olla itse tehtyä omista rypäleistä.
Lasagnea ja valkosipulileipää, ruokajuomana italialainen punaviini.
Hohhoijaa kai halvemmaksi tulee tehdä itse pizza kun tilata, mutta ei välttämättä ole jonkun mielestä yhtä hyvää kun pizzerian (riippuu tietenkin ihan pizzeriasta) ja moni saa sen kuulostamaan halvemmalta kun on, eli jos lähdetään siitä että kaikki aineet pitää ostaa ainakin meidän perheelle se tarkoittaa kaksi pellillistä pizzapohjaa tomaattikastikkeella, 2 isoa juustoraepussia, pepperonimakkarapaketti, 3 tonnikala purkkia. Mausteita. Ei ihan kympillä onnistu, mutta halvempaa toki kun tilata useampi pizza.
En itse tykkää syödä pizzaa välttämättä kun max. kerran viikossa, joten mieluiten tilaan joskus, ettei aina kotitekoista.
Vaihtoehdot ovat makkaraa, roiskeläppää tai pihvihampurilainen.
Otin kaupasta vain helposti sähkögrillissä lämmitettävää, liesi ei nyt ole käytössä, enkä jaksaisikaan, kun jouduin keskellä yötä lähtemään läppäsemään miehen luota.
Jos nyt tästä enää pääsen ylös laittamaan mitään, ei jalat eikä selkä toimi enää.
Ryyppypäivä niin spagetti ja jauhelihakastike on yksi vaihtoehto. Toinen on että haetaan pitsat. Niin aikainen aamu vielä ettei se ole ajankohtaista. Helpottaa jo kun kolmas vodka ja mehu menossa. Viina on niin totaalinen päihde että tämä päivä menee ainoan laillisen päihteen ehdoilla.
Härän sisäfilee ok, lampaan potka? Viinejä ei kiitos tänään.
Possun filee ei kelpaa yhdelle niin sitä ei voi laittaa.