Mitä ruokaa teillä tänään kokataan? Itsellä suunnitelmassa itse tehty pizza
Millaista ruokaa teillä tänään laitetaan, jos suunnitelmiin kuuluu ruoanlaitto?
Kommentit (48)
Ranskanperunoita ja kalapuikkoja sekä yrttivihanneksia, broccolia, caleslaw:ta ja kermaviilikastike. Nam.
Lämmitän mikrossa eilisen tofupyttipannun jämät.
Eilistä jauhelihakastiketta,pottuja +salaattia
Broileria, perunaa, porkkanaa ja sienikastiketta. Luulliset broilerin palat paistan uunissa, perunoista teen ehkä lohkoperunoita ja porkkanat viipaloin, keitän melkein kypsäksi ja sen jälkeen paistan voissa pannulla
Vierailija kirjoitti:
Ranskanperunoita ja kalapuikkoja sekä yrttivihanneksia, broccolia, caleslaw:ta ja kermaviilikastike. Nam.
No ei todellakaan "Nam". 😂
Noh, meillä on korona ja keittiöremontti samanaikaisesti, niin on tietyt rajoitukset... Uuni ei ole käytössä, mutta keittää ja paistaa voi. Jos jaksaa ja kykenee. Jääkaapissa on kaalipataa, jota vanhempani valmistivat ja toivat meille, sitten on eilen pastan jämät. Pakastimessa on lohikiusausta. Mulle on aika sama, mitä syön, koska en maista mitään.
Broilerin jauhelihamakaronilaatikko
Kaalikääryleitä ja puolukkahilloa
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihan hirveitä "ruokia" ihmisillä.
Uskomattomia sörsseleitä sitä jotkut henkensä pitimiksi syökään.
Tuo vastaaja pyöräyttää ruuakseen punalaputetun roiskepäppäpitsan mikrossa.
Tänään syödään eilistä. Savuporokiusausta suolakurkuilla ja puolukkahillolla tai karvakäsipizzaa.
Täällä vissiin hyväksytään vain lampaan potka ja härän sisäfilee sekä kalliit viinit.
Vierailija kirjoitti:
Me tilataan pitsat, kun ei olla niin köyhiä, että pitäisi itse alkaa moisia väsäämään.
Halvemmaks tulis kylläkin varmaan just tilata eikä tehdä itse.
Minäkin aioin tehdä pitsaa, mutta kun kaikki perheessä ei tykkää pitsasta...! Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tilataan pitsat, kun ei olla niin köyhiä, että pitäisi itse alkaa moisia väsäämään.
Minäkin aioin tehdä pitsaa, mutta kun kaikki perheessä ei tykkää pitsasta...! Ärsyttävää.
Ei todellakaan tule. Kahdelle pitsalle tulee meilläpäin hintaa kotiinkuljetettuna vähintään se 20€.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vissiin hyväksytään vain lampaan potka ja härän sisäfilee sekä kalliit viinit.
Kuule, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Kanafajitas vihanneksilla ja creme fraichillä. Pitäisi ostaa vielä tarvikkeet tuota varten.
Laitan lohipiirakkaa ja sekasalaatin. Eilisestä lohesta jäi yli, käytän sen piirakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tule. Kahdelle pitsalle tulee meilläpäin hintaa kotiinkuljetettuna vähintään se 20€.
Meillä tuli eilen 23,80 + wolt 1,90. Tosin nuo ovat järkyttävän kokoisia, kahdesta kaksi aikuista syö kaksi kertaa. Pizzapuolikkaan hinnaksi jää 6,5 euroa, en pidä sitä pahana.
Onpa ihan hirveitä "ruokia" ihmisillä.
Uskomattomia sörsseleitä sitä jotkut henkensä pitimiksi syökään.