Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettivinkki poliisille, toimiiko anonyyminä?

Vierailija
26.08.2022 |

Alkaa hermot mennä naapurin pössyttelijöihin, se haju tulee omaan kämppään! Pelle, en välitä mennä sanomaan (on levotonta menoa ajoittain) mutta mietin poliisille vinkkaamista.

Tutkivatko kannabiksen polton? Entä jos tarinaa värittää esim, että asunnossa käydään huumekauppa tms? Jos ratsia tehdään, saako isännöitsijä tiedon huumehomista asunnossaan?

Olen aivan väsynyt tähän paskaan, mitä saat noiden naapurina:(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen. Huumeheppujen käräyttämisestä poliisille voi lähteä henki!

Eikös näiden pössyttelijöiden pitänyt olla rennon letkeetä sakkia?

Kuka niin väittää?!

Kaikki kannabiksen puolustelijat ja sen dekriminalisaation kannattajat.

Vierailija
22/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurikin ongelma mennä sanomaan naapurille hajuhaitasta ja että tämä voisi tehdä asialle jotain. Normaalijärjellä varustettu pilvíheebo tekeekin, joten rohkeasti vaan oven taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs sitä sitten, jos menee lailliseksi niin yhä useampi alkaa poltella kotonaan tai parvekkeella,ilman, että siihen on kellään mitään sanomista. Paitsi jos taloyhtiö savuton. Silloin on turha edes poliisia tavoitella, jos dekriminalisoidaan. Varsinainen vihreä siirtymä. Siinähän sitten nuuhkitte itsekin ja kasvatatte lapsia ja nukutatte vauvaa parvekkeella tuohon tuoksuun tuudittaen.

Ei tarvitse huomioida edes naapureita ja näiden kotirauhaa, koska minäminäminä ja minun päihtymys numero 1.

Vierailija
24/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurikin ongelma mennä sanomaan naapurille hajuhaitasta ja että tämä voisi tehdä asialle jotain. Normaalijärjellä varustettu pilvíheebo tekeekin, joten rohkeasti vaan oven taakse.

Ei auta. Addiktio on se, mikä vie. Ihan sama, mitä lupailee addikti, valheeksi se muuttuu.

Vierailija
25/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmotus vaan ihan kylmästi.

Jos antaa tuon kamaa polttavien ihmiskunnan hukkapalojen määräillä niin peli on menetetty.

Vierailija
26/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen. Huumeheppujen käräyttämisestä poliisille voi lähteä henki!

Eikös näiden pössyttelijöiden pitänyt olla rennon letkeetä sakkia?

Kuka niin väittää?!

pössyttelijät eli vihreät

Vierailija
27/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poliisia kiinnosta huumerikolliset. autoilijoidenrahastus on tuottavampaa

Vierailija
28/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hullu?!

Vierailija
29/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kyylää, naapuri polttaa sisällä ja kannabiksen haju tulee asuntooni!

Muuten ei kiinnostaisi yhtään, mutta tuo haju - voi luoja!

Taidan vinkata (eri koneelta) nyt, voisi laittaa että epäilen kasvattamoa:)

Poliisi saa selvittää asian ja loppuu toivon mukaan polttelu.

Ap

Mulla oli fiksu naapuri. Kävi sanomassa että jos viitsisin poltella muualla. Hän haistaa ja sinä et muuten häiritse. Kasvattaminen on oma ongelma. Kun ei halua ostaa rikollisilta niin on pakko syyllistyä tekoon josta rangaistaan kovemmin kuin rikollisilta ostamisesta. 

Minä olen tehnyt kompromissininin. En kasvata vaan pelkästään ostan tuntemattomilya ja koitan polttaa ulkona niin että kukaan ei haista. Lain mukaan olen ongelmakäyttäjä kun en vedä vain alkoholia. 

Vierailija
30/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun valitettavasti siis rivitalossa, en kerrostalossa.

Kerrostalossa nettiviikkon teko/poliisien soitto olisikin helpompaa sanomalla koko rapun haisevan ja köyhiä tulevan sen ja sen oven takaa.

Kyseessä on siis seinänaapuri, noille on tosin useampikin muu soittanut poliisit häiriköinnin vuoksi.

Mutta mutta, joo...

Nettivinkki pitäisi luonnollisesti tarkkaan miettiä niin, ettei sitä yhdistetä minuun.

Hieman värittömällä (esim kasvatus ja alaikäisille myynti) saisi varmasti aikaan ratsian, mutta entäpä sen jälkeen?

Vaikeaa on, kun asiaa ei saisi yhdistää minuun.

Noille en mene sanomaan, siellä on tosiaan melko arvaamatonta sakkia.

Hyvä keino olisi ehkä jonkun lomareissun aikana (naapurit huomaavat minun olevan poissa) tehdä se vinkki?

Huoh, en tiedä.

Ap

Vierailija
31/31 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kyylää, naapuri polttaa sisällä ja kannabiksen haju tulee asuntooni!

Muuten ei kiinnostaisi yhtään, mutta tuo haju - voi luoja!

Taidan vinkata (eri koneelta) nyt, voisi laittaa että epäilen kasvattamoa:)

Poliisi saa selvittää asian ja loppuu toivon mukaan polttelu.

Ap

Mulla oli fiksu naapuri. Kävi sanomassa että jos viitsisin poltella muualla. Hän haistaa ja sinä et muuten häiritse. Kasvattaminen on oma ongelma. Kun ei halua ostaa rikollisilta niin on pakko syyllistyä tekoon josta rangaistaan kovemmin kuin rikollisilta ostamisesta. 

Minä olen tehnyt kompromissininin. En kasvata vaan pelkästään ostan tuntemattomilya ja koitan polttaa ulkona niin että kukaan ei haista. Lain mukaan olen ongelmakäyttäjä kun en vedä vain alkoholia. 

Kuule, en todellakaan suosittele että ap tai kukaan muu menee kenellekään käyttäjällä sanomaan mistään itse. Naapurisi ei ollut fiksu, sinun sijastasi oven olisi voinut avata ihan kuinka sekaisin vain olevan ihminen.

Ei ikinä käyttäjien oven taakse itse, poliisi on sitä varten että menee. Meillä entisessä rapussa yksi vanha papparainen sai puukosta kun meni sanomaan piripäille häiriöstä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän