Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhteiskunta olla onnellinen, kun lähes kaikki naiset haluavat olla ikisinkkuja?

Vierailija
26.08.2022 |

Mistä mies sitten löytää onnellisuuden?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehetkin olla onnellisia ilman naista.

Vierailija
22/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän näilläkin naisilla tuu vastaan se joka ei osaa vetää ajoissa pihalle

Oletko roomalaiskatolinen vai muuten ehkäisyvastainen ääliö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tekee onnelliseksi, ainakin miehet. Nyt kun naiset haluavat olla sinkkuina he eivät pääse hassaamaan miehen rahoja jolloin mies voi sijoittaa ne itseensä. Naisten mieli muuttuu kolmevitosena mutta silloin ne on onneksi jo niin kurppaantuneita etteivät enää miehille kelpaa.

En usko että perustoimeentulotuen sijoittaminen itseensä on pitemmän päälle toimivaa.

Vierailija
24/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys on niin alhainen nyt että ei ole kohta koko yhteiskuntaa. Ja nuoria naisia kiinnostaa nykyään enempi raivota monivärisessä tukassa ja kyltti kädessä milloin mitäkin asiaa vastaan, kuin miettiä perheasioita. Johon toki on tietty täysi vapaus, mutta lopputulos on se, että kuollaan sukupuuttoon. Ehkä ihan hyväkin.

Vierailija
25/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten täytyy keksiä joku muu tapa olla onnellinen. Ei aina voi riistää naisia oman onnensa vuoksi.

Vierailija
26/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha tekee onnelliseksi, ainakin miehet. Nyt kun naiset haluavat olla sinkkuina he eivät pääse hassaamaan miehen rahoja jolloin mies voi sijoittaa ne itseensä. Naisten mieli muuttuu kolmevitosena mutta silloin ne on onneksi jo niin kurppaantuneita etteivät enää miehille kelpaa.

Oletko todella onnellinen ajatusmaailmastasi? Aika surullista, että näin vauvelipalstalla jaat omaa epäonnistumistasi ihmissuhdemarkkinoilla. Joskus voisi kenties miettiä, miksei pariutuminen onnistu. Pikku vinkki, kehitä ajatusmaailmaasi ja ulosantia. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
27/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä (itsestäsi, kaverista tai kumppanista saa iloa).

Mies saa onnellisuuden tunteita kunnolla vain naisesta, johon mies on ihastunut ja nainen mieheen. Liikunnasta ja luonnosta vähäksi aikaa. Viinasta vain nousuhumalan ajaksi. Keskustelut eivät tuo hyviä fiiliksiä miehille.

Miehen elämässä täytyy olla muutakin kuin nainen. Pakka leviää liian herkästi yhden sisällön turvin. Uskalla omistautua itsellesi.

Katso tulevia opintoja, kohota aikuislukiossa arvosanoja, osallistu maalaus ja filosofian kursseille. Innostu!

Vierailija
28/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys on niin alhainen nyt että ei ole kohta koko yhteiskuntaa. Ja nuoria naisia kiinnostaa nykyään enempi raivota monivärisessä tukassa ja kyltti kädessä milloin mitäkin asiaa vastaan, kuin miettiä perheasioita. Johon toki on tietty täysi vapaus, mutta lopputulos on se, että kuollaan sukupuuttoon. Ehkä ihan hyväkin.

Mun kaveri olisi tahtonu monta lasta. Jostain syystä ei kelpaa. Saisi mieskin katsoa peiliin.

Vierailija
29/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että naiset ovat onnellisia. Miehet itse paskoivat mahdollisuutensa onneen. Nytkin joku mies voisi tuijottaa 10 minuuttia päivässä paljaita tissejäni (tutkimusten mukaan se lisää miesten onnellisuutta), mutta miehet eivät anna muuta kuin murhetta naisille, joten ei tule kauppoja.

Vierailija
30/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskuntaa seuranneena, ihan helkkarin hyvä!

Vierailija
31/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 vuoden jälkeen eli ns. toisella kierroksella useimmat naiset jättäytyvät kokemuksesta viisastuneena sinkuiksi, eivätkä edes halua uutta miestä.

Vierailija
32/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskuntaa seuranneena, ihan helkkarin hyvä!

Näinpä. Ihme pauhaamista syntyvyydestä milloin miltäkin taholta.

Homo Sapiens ei ole uhanalainen laji. 

Vierailija
33/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että naiset ovat onnellisia. Miehet itse paskoivat mahdollisuutensa onneen. Nytkin joku mies voisi tuijottaa 10 minuuttia päivässä paljaita tissejäni (tutkimusten mukaan se lisää miesten onnellisuutta), mutta miehet eivät anna muuta kuin murhetta naisille, joten ei tule kauppoja.

Laitatko kuvan rinnoistasi Jodelin jumalattaret kanavalle. Katsotaan onko ne rinnat oikeasti hyvät :)

Vierailija
34/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri olisi tahtonu monta lasta. Jostain syystä ei kelpaa. Saisi mieskin katsoa peiliin.

Tuo nyt on muutenkin ihan älytön ajatus että ikisinkkuna elelevät naiset olisivat jotain monivärisessä tukassa kytti kädessä raivoavia. Olen ikisinkku ja täysi vastakohta tuollaisille, perheen perustamiseen liittyviä asioitakin on tullut mietittyä. Mutta ei sille minkään mahda jos ei sopivaa ihmistä löydy.

Vierailija
35/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähes kaikki" naiset?

Menikö taas vähän överiksi?

Faktat pöytään:

Paljonko Suomessa on naisia, paljonko on sinkkunaisia ja moniko näistä sinkkunaisista haluavat olla "vapaaehtoisesti ikisinkkuja"?

Seuraavaksi voitaisiin tarkastella "sinkun" määritelmää. Onko sinkku kaikki yksinasuvat vai asumismuodosta riippumatta kaikki, joilla ei vakinaista parisuhdetta, entä mitenkä "ikisinkuiksi" lasketaan heidät, joilla on parisuhde tai parisuhteita takana, ehkä lapsiakin, voivat olla leskiä tai eronneita ja eivät ehkä enää halua uutta parisuhdetta edellisten lisäksi?

Sitten voidaan katsoa "sinkkujen" ikäjakaumaa. Suomalaisista yksinasuvista liki puolet on eläkeikäisiä, eli niitä leskiä ja eronneita, äitejä ja isoäitejä. Osa on tietysti myös niitä puolivallattomia ikipoikamiestyttöjä, mutta jos mittarissa on ikää jo 80v, niin miten heidän olemassolonsa vaikuttaa yhteiskunnan onnellisuuteen?

Ja sitten määritellään se "onnellisuus." Minkälainen yhteiskunta on onnellinen yhteiskunta? Suomihan tykittää maailman onnellisuusmittarin kärjessä jo ties monettako vuotta peräkkäin ja siinähän nimenomaan mitataan yhteiskunnan onnellisuutta eikä yksittäisten yksilöiden onnellisuutta sellaisilla mittareilla kuin koulutustaso, turvallisuus, luottamus, BKT, elinajanodote, vapaus, vähäinen korruptio, hyvä hallinto. 

Vierailija
36/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on käsite, ei elävä olento, eikä siten voi olla onnellinen tai onneton. Moni niistä sinkkunaisista varmaan on ihan onnellinen. Jokainen vastaa omasta onnellisuudestaan itse.

Vierailija
37/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnellisuuteen tarvita parisuhdetta, mieskään. Olen oikein onnellinen sinkkumies eikä minulle olisi ongelma vaikka parisuhdetta ei koskaan löytyisi. 

Jos on niin epätoivoinen että oma onnellisuus on toisesta kiinni niin se on kestämätön lähtökohta parisuhteelle muutenkin. 

Vierailija
38/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnellisuuteen tarvita parisuhdetta, mieskään. Olen oikein onnellinen sinkkumies eikä minulle olisi ongelma vaikka parisuhdetta ei koskaan löytyisi. 

Jos on niin epätoivoinen että oma onnellisuus on toisesta kiinni niin se on kestämätön lähtökohta parisuhteelle muutenkin. 

En usko, että sinkku voi olla aidosti onnellinen. He tottuvat siihen tasapaksuun elämään ja pitävät sitä hyvänä. Kyllä se silti huonon parisuhteen voittaa.

Vierailija
39/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sinkku voi olla aidosti onnellinen. He tottuvat siihen tasapaksuun elämään ja pitävät sitä hyvänä. Kyllä se silti huonon parisuhteen voittaa.

Eikö yhteiskunta ole kuitenkin kokonaisuudessaan onnellisempi, jos siitä vähennetään huonojen kumppaneiden, tässä tapauksessa miesten, aiheuttamaa onnettomuutta?

Vierailija
40/73 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tapa ajatella että naisen pitäisi tehdä mies onnelliseksi. Joko olen löytänyt vääriä naisia tai en tiedä mikä siinä on mutta lapsia lukuunottamatta naiset eivät ole tuottaneet elämääni kuin kurjuutta ja velvollisuuksia. Minä löydän onnellisuuteni ystävistä, harrastuksista, juopottelusta ja työstäni. Pesti onnettomuuteen on taattu jos miehen onnellisuus laitetaan naisen harteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi