Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs poika

Vierailija
26.08.2022 |

Saimme tietää, että neljäs poika tulossa. Asia on meille iloinen, mutta sukulaiset aloittivat heti tämän "kyllä teidän vielä tyttö pitää tehdä". Myös ystäväni sanoi, että kyllä jokaisen naisen pitäisi kokea tytön äitinä oleminen. Onko sillä sukupuolella oikeasti niin paljon väliä? Miksi kukaan ei usko, että olemme onnellisia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kommentit voi suvereenisti ohittaa, ja olla onnellinen siitä mitä on saanut. Ennen vanhaan sanottiin, että pojat tuo tyttöjä, ja niinhän se on pääasiassa onkin.

Vierailija
2/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa outoja kommentteja. Mitä jos alkaiskin "tekemään tyttöä" ja sieltä tulee vaan lissää poikia? :D hyvä, että oot tyytyväinen siihen mitä saat, se on tärkeintä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Sukupuolella ei ole yhtään mitään väliä.

Vierailija
4/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue se tytöksi

Vierailija
5/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa, ja jos ikinä olisimme saaneet neljännen lapsen, niin olisimme halunneet senkin olevan poika. Jostain syystä tätä on monien vaikea uskoa.

Ekan ja tokan lapsen kohdalla ei ollut niin väliä, mutta kolmannen kohdalla olin erittäin helpottunut ja onnellinen, kun kuulin pojan olevan tulossa.

Vierailija
6/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mutta onnea! Sama niille sukulaisille mitä puhuvat.

Vierailija
7/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika. Olen oikeasti tosi onnellinen että saimme molemmat. Mutta toisaalta jos ajattelee niin mitä väliä sukupuolella on loppujen lopuksi.

Vierailija
8/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Meillä on kolme tyttöä. Tuo kommentointi on todella ärsyttävää. Voisi pitää mölyt mahassaan.

Vierailija
9/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme poikaa, ja jos ikinä olisimme saaneet neljännen lapsen, niin olisimme halunneet senkin olevan poika. Jostain syystä tätä on monien vaikea uskoa.

Ekan ja tokan lapsen kohdalla ei ollut niin väliä, mutta kolmannen kohdalla olin erittäin helpottunut ja onnellinen, kun kuulin pojan olevan tulossa.

Jos eka ja toka on samaa sukupuolta, tilastollisesti useammin tulee kolmas lapsi kuin jos eka ja toka ovat eri sukupuolia.

Vierailija
10/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eka ja toka on samaa sukupuolta, tilastollisesti useammin tulee kolmas lapsi kuin jos eka ja toka ovat eri sukupuolia.

Näytätkö tämmöisen tilaston?

Vierailija
11/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla mielummin iloinen ja kiitollinen että sukuun syntyy lisää lapsia. Iloinen tapahtuma ja asia sen pitäisi olla. Katokaas kun kaikki ei niitä lapsia saa. Outoa että aina se mitä vauvan haarovälistä löytyy merkkaa enemmän.

Vierailija
12/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pojasta! Joillekin on vaikea uskoa ettei sillä sukupuolella ole niin merkitystä. Itsekin olen aina ottanut annettuna ja kiitollisena sen mitä on tullut.

Vierailija
13/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole poikia eikä tyttöjä 🤣🤣🤣

Vierailija
14/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka uskoo tätäkään aloitusta ????

Vierailija
15/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuten Konsta Hietasella. Yrittivät tyttöä ja viidennellä tärppäsi.

Kotikylässä eräs pariskunta sai ensin kuusi poikaa ja seitsemäs oli tyttö. Äiti olikin jo 46 kun tyttö syntyi, mutta tyttö oli kaunis ja veljesten lellikki. Normaali nainen hänestä kehittyi.

Vierailija
16/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen pojan äiti ja koimme suunnilleen saman kuin AP. Ei todellakaan haluttu kolmatta lasta, jotta saisimme myös tytön. Olen kuullut monen tytön ja pojan saaneen äidin valittavan kuinka paljon hankalampaa on tytön kuin pojan kanssa. Ymmärrän toki, että lapset ovat erilaisia eikä kannata yleistää. Olin yllättynyt, että nekin jotka veikkasivat kolmatta lasta tytöksi kertoivat myöhemmin että pärjätään varmaan paremmin kun kaikki lapset ovat samaa sukupuolta. Otin kommentit ja mielipiteet jonkinlaisina keskustelun avauksina ja/tai tsemppaamisina.

Vierailija
17/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kolme poikaa ja tuo kaikki niin tuttua. Tuntui että osa ei jopa osannut onnitella lapsesta, kun heti piti sanoa että "Eikö se tyttö vieläkään tullut, noh.. onhan ne pojatkin ihan kivoja" Niinkuin anteeksi mitä?

Sitä paitsi, tässä esimerkki, minä tyttö, olin kovinkin poikamainen pienestä pitäen.

Kun taas esikoiseni = poika, on hyvin feminiininen ja herkkä tapaus, joka tykkää suunnitella huoneensa sisustusta, on tarkka pukeutumisestaan ja innostuu välillä jos lakkailen kynsiä jne. Että mitäpä väliä edes tuoltakaan kantilta, ihminen kun jokainen on erilainen sukupuoleen katsomatta. :)

Vierailija
19/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai vasta kuudennella yrittämällä tytön.

Vierailija
20/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta tyttöä odottaessa useampi ihminen kysyi vauvan sukupuolen kuullessaan, että olemmeko pettyneitä ja kommentoi perään että vielähän sitä ehtii yrittää poikaa. Me myös ollaan tosi onnellisia siitä että kolmaskin oli tyttö. Oltiin jo siinä vaiheessa niin tottuneita kasvattamaan tyttöjä ja kaikki tyttöjen vaatteet ja lelut meni helposti kuopukselle että totesimme että oikein hyvä näin. Varsinkin miehen osalta ei muut meinaa uskoa, että hän on onnellinen meidän tytöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi