Huippumalli haussa 2022
Aikooko joku seurata? Kilpailijat on julkistettu enkä osaa muuta sanoa, kuin että on tällä kertaa varsinainen friikkisirkus saatu kasaan.
Kommentit (1610)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi heti alkuun jo pudotellaan kilpailijoita pois. Eihän siinä ehdi edes kehittymään. Yhdellä voi kestää oppiminen hieman kauemmin kuin toisella.
Tämä on Huippumalli haussa, ei Mallikoulu. Jälkimmäistä ei ole esitetty vuosiin.
Molemmissa kisaajat ovat olleet raakileita, joten mikä itu tuossa kommentissasi on?
MalliKOULUn voi käydä kuka tahansa.
Kansainväliseksi HUIPPUmalliksi aikovalla pitää olla jo lähtökohtaisesti riittävän toimivat palikat.
Suvi Riggs on käynyt Mallikoulun. Googlaa pois vaan jos nimi ei sano mitään, on mm. Paparazzin listoilla edelleen.
Ja on menestynein suomalaismalli kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nämä tämän iltaiset (loppujakson) maskeeraukset on? Saaran meikki näyttää ripsiväriltä, joka on levinnyt yläluomille. Ihan karmea suttumeikki. Lindan hiustenpidennys näyttää kuin siellä olisi sisällä talouspaperirulla. Mintun hiukset ohimolta pystyssä. Jne... Kuka nämä on tehnyt??
Ohjelman taso onkin laskenut joka osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen katsonut tätä sarjaa, koska ei ole kiinnostanut saman näköisten laihojen nuorten tyttöjen kisailu. Nyt aion katsoa koko kauden, koska on mielenkiintoisempaa. Eri näköisiä ja erilaisia ihmisiä, jotka kohtelee toisiaan ainakin toistaiseksi hyvin, ei turhaa draamaa ja ohjelma keskittyy ulkonäön sijaan muihin asioihin. Kerrankin hyvän mielen tositelevisiota!
Voi olla hyvänmielen ohjelma mutta huippumallia tästä ohjelmasta saa hakemalla hakea kissojen ja koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, tuon meikkihaastetehtävän alussa sanottiin että haasteessa arvioidaan sitä kuinka luovasti mallikokelaat tulevat käyttämään tuotteita ja miten he ilmaisevat itseään meikin kautta ja sitten haasteen voittaa tyyppi josta ei edes näy että naamalla on tuotetta.
Ärsytti muuten, kun Venla tokaisi että "mulla oli kutina että me voitetaan ku mä näin sen toisen tiimin meikit." Minusta just ne toisen tiimin meikit nimenomaan näytti sitä taiteellisuutta ja luovuutta ja itseilmaisua enemmän :D olivat toki aika överit, mutta ehkä olisi kannattanut selkeyttää tehtävänantoa jos halusi kilpailijoilta luonnollista meikkiä.
Tässä näki kuinka luovutta ei ole tehtävän antajilla eikä tehtävän tekijöillä. Tää on kyllä niin käsikirjoitettu ohjelma...
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin Sirkalla enemmän pitkästä tukasta, vaikka sopii tuokin. Todellakin ymmärrän hänen huolen hiuksistaan.
Minä puolestani pidin tyylikkäämmin näköisenä uutta leikkausta .
Se lasta kampaus muistutti vain Sirkan taustasta.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi on kaunein Suomalainen malli eikä hänen vertaistaan ole vielä tilalle tullut.
Mielestä malli saisi olla kauniskin eikä mikään kolperon näköinen, suorastaan ruma, pelkkä vaate naulapuu. Minä en ruman näköistä mallia katso toista kertaa.
On varmasti totta, että nykyään voivat menestyä myös mallit, jotka eivät ole klassisen kauniita. Itse en kuitenkaan katso mainoksia, joissa on minun silmääni epämiellyttävän näköisiä ihmisiä. Nauttikoot heistä muut. Hyvin menestyneitä kauniita malleja ovat olleet vaikkapa Pia Lamberg ja Anna-Sofia Ali-Sisto. Ei siis rumuus vielä vaatimus ole sentään.
Ei todellakaan ole kauneudella enää mitään osaa malli (ja missikilpailuissakaan.) Ei rumempaa enää löytyisi kuin Venla...
Mutta persoonallisuus ratkaisee, voi ei 😰😭😡
Oon alkanut pitää Leevistä. Oli hauska niissä nenäpäivä kuvauksissa. Noin niinkuin muutoin ohjelmaa on kyllä välillä hankala seurata kun myötähäpeä kasvaa niin suureksi. Naurattaa joka kerta se kun Saara kumppaneineen kävelee catwalkin yli sinne arvostelupenkeille ja se ärsyttävä musiikki soi taustalla :D
Harmittaa kuinka selviö on jo nyt, että transnainen tulee voittamaan.
Lisäksi harmi ettei koskaan finaalissa nähdä kuin yksi plusmalli. Näin sitä diversiteettiä arvostetaan 🙄
Mallipojat ajattelevat ratsastavansa muodin aallonharjalla kun ovat luovia laittamalla pienen huivin päähänsä. Tuli mieleen pääsiäinen ja kolmivuotias tyttö joka on lähdössä virpomaan. Myötähäpeää aiheuttava ohjelma, yksikään nuorista ei ole persoonallinen , luova tai fiksu. Formaatti mennyt metsään oikein kunnolla.
Ovatko kampaajat sadisteja, kun leikkasivat Sirkan hiukset pilalle
Sekä ohjelmassa että palstalla ihmettelen 'persoona'-käsitteen käyttöä. Jokaisella meistä on persoona. Myös ujo ja rauhallinen ihminen omaa persoonan. Silloin hän ei ehkä ole räiskyvä ja niin ulospäin näkyvä, jota tuomarit peräänkuuluttaa jatkuvasti. Toki mallimaailmassa saattaa olla hyödyksi se itsensä esiintuominen ja silloin pitäisikin todeta että vain tietynlaiset persoonat voivat pärjätä.
Saivartelija kirjoitti:
Sekä ohjelmassa että palstalla ihmettelen 'persoona'-käsitteen käyttöä. Jokaisella meistä on persoona. Myös ujo ja rauhallinen ihminen omaa persoonan. Silloin hän ei ehkä ole räiskyvä ja niin ulospäin näkyvä, jota tuomarit peräänkuuluttaa jatkuvasti. Toki mallimaailmassa saattaa olla hyödyksi se itsensä esiintuominen ja silloin pitäisikin todeta että vain tietynlaiset persoonat voivat pärjätä.
Oon täysin samaa mieltä ja ihmetellyt tätä kautta reality-historian. Miksi persoonallisuutta on olla vaan räiskyvä?
Aattelen että tän sarjan osallistujien ulkonäköä uskaltaa kommentoimatta olematta ilkeä, kun se on koko ohjelman pointti: eli mitä mallimaista on Lindassa? Hän on nähdäkseni todella tavallisen näköinen (eli ei edes sitä kuuluisaa persoonallisuutta ulkonäössä mitä esim toisella pluskoon osallistujalla Venlalla), huonohko iho eikä pärjää runwaylla kävelytaidon puolesta. Missaanko nyt jotain olennaista?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kampaajat sadisteja, kun leikkasivat Sirkan hiukset pilalle
Se pitkä liuhu oli aivan järkyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Aattelen että tän sarjan osallistujien ulkonäköä uskaltaa kommentoimatta olematta ilkeä, kun se on koko ohjelman pointti: eli mitä mallimaista on Lindassa? Hän on nähdäkseni todella tavallisen näköinen (eli ei edes sitä kuuluisaa persoonallisuutta ulkonäössä mitä esim toisella pluskoon osallistujalla Venlalla), huonohko iho eikä pärjää runwaylla kävelytaidon puolesta. Missaanko nyt jotain olennaista?
*kommentoida
Onko tuomari Sihvonen Hesasta, kun puhuu niin leveää
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kuinka selviö on jo nyt, että transnainen tulee voittamaan.
Lisäksi harmi ettei koskaan finaalissa nähdä kuin yksi plusmalli. Näin sitä diversiteettiä arvostetaan 🙄
Plusmalliksi ei riitä, että on lihava.
Joku kommentoija kehuu Venlaa pitkässä kommentissaan. Nuoren ihmisen lyttääminen ei tietenkään tunnu mukavalta, mutta ei Venlaa voi parhaalla tahdollakaan kehua ulkonäön puolesta. Tässä formaatissa kuitenkin ulkonäköä arvostellaan ja ihminen voi olla persoonallisen näköinen ja pärjätä mallimaailmassa, mutta sitä Venla ei kyllä ole.
Ei ihmetteleminen tarkoita aina kateutta. Ja miksi mallin ammattia harjoittamaan pitäisi hyväksyä kuka tahansa? Vaaditaanhan kaikkiin muihinkin ammatteihin soveltuvia taitoja.