Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

osaiskohan joku tällä puolella auttaa (acon10 ja verikoe)

26.10.2006 |

hei.

minulla on nyt seuraavanlainen tilanne, enkä oikein tiedä mitä ajatella. kuukautisten piti alkaa sunnuntaina, mutta mitään ei kuulunu. tiistaina alkoi tuhruvuoto joka jatkuu edelleen, eli todella niukkaa ruskeaa vuotoa. testasin eilen acon10 ja sain haaleaakin haaleamman haamun, joka kuitenkin näkyi ilman että testi olisi pitänyt palasiksi pistää. en kuitenkaan uskalla väittää nähneeni viivassa mitään väriä, väittäisin sitä lähinnä harmaaksi, mutta se ilmesyi kuitenkin testiajan sisällä. olen kuullut että aconissa ois viivanpaikka, mutta muutamat ovat myös väittäneet ettei siinä viivanpaikkaa ole..???

päätin sitten mennä lääkäriin jos vaikka sieltä saisin varman vastauksen. mulle tehtiin sellainen pos/neg testi eikä siis mitattu tarkkaa hcg:n määrää. lääkäri sitten soitti ja sanoi vastauksen olevan negatiivinen, mutta kävi kuitenkin kysymässä vielä labrahoitajalta että voiko testi muuttua positiiviseksi. labrahoitaja totesi että ei ollut aivan varma siitä testistä, mutta oli kuitenkin pistänyt sen negatiiviseksi kun testissä ei tullut esille selvää plussaa... outoa.

onko jollakin ollut vastaavanlainen tilanne?? tai osaaka joku sanoa että mikä ihme tän aiheuttaa?? tää alkaa jo vähitellen käymään mun hermoille kun haluaisin jo tietää missä mennään. korkealta ja kovaa tulen taas alas jos en raskaana ole...

tänään tein apteekin oman testin ja puhdasta negaa näytti. tosin eipä se yllättänyt kun verikoekin oli epävarma (siinä kai herkkyys 25 mIU/ml) niin eipä se sit varmaan myöskään apteekin testissä taida näkyä.

-pingu- kp 40/36 oviksesta 14pvää (kai)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla