Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi Kaarle kuningas ei anna Victorialle lupaa avioitua Danielin kanssa.

Vierailija
21.08.2008 |

Eihän Silviakaan ollut mikään siniverinen kuninkaallinen.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200808208139186_vi.shtml

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellisen puolison, joka kelpaa isukille? Ikää on jo päälle 30 ja kaikki sopivat euroopan kuninkaalliset taitaa olla varattuja (eikös ne muuten ole sukuakin keskenään???) Victorialla alkaa varmaan olemaan jo painetta perheen perustamiseen ja nyt olisi hyvä pitää äitiyslomatkin kun ei ole vielä kuningatar. Niillähän on vielä se ihme käytäntö, että sisaruksetkaan eivät voi mennä kihloihin tai naimisiin ennen Victoriaa. Ihme kun liberaalit ruotsalaiset katselee tollasta pelleilyä!

Vierailija
22/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kallekin varmaan tajuaa, että tässä alkaa olla aika kiire toimia, jos haluaa niitä kruunuperillisiä jne. En usko että ihan kevyillä perusteilla kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuninkaan ja tyttärensä keskusteluja ylipäätään tietää? Luulen, että todennäköisempää on, että häitä viivyttää jokin ihan muu asia, esim. että Daniel ei ole kosinut ;).

Luulen, että Victorian anoreksia johtui lähinnä julkisuuspaineesta ja siitä syntyneistä ulkonäköpaineista eikä siitä, että perheessä sinänsä olisi jotain outoa (niin kuin varmaan tavisperheissä yleensä on, jos lapsi sairastuu anoreksiaan). En olettaisi, että sillä on mitään yhteyttä tähän naimakauppa-asiaan.

Tällä palstalla huomaa hyvin, että suurin osa ihmisistä lukee iltapäivälehtiä suurena totuutena kaikista asioista - pelottavaa! Iltalehti vielä kääntää nämä kuninkaallisia koskevat 'uutiset' suoraan ruotsalaisista ja norjalaisista lehdistä. Olen usein huomannut jopa käännösvirheen niin, että alkuperäinen uutinen on muuttunut matkalla. Saati sitten, että toimittajalla olisi mitään henkilökohtaista sisäpiiritietoa kirjoittamastaan asiasta!

Vierailija
24/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaista perheistä, mutta ei aatelisia.

Onhan Ruotsissa kaksi muutakin mahdollista.

Vierailija
25/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lehdet nyt vääntää juttua mistä tahansa. Kyllä mä luulen että kihlaus julkistetaan piakkoin, ehkä keväällä? Danielhan on käynyt "prinssikoulun", minusta tyyli on muuttunut parempaan suuntaan koko ajan. Kaipa he odottavat vain jotain kypsymistä. Tai sitten se on niin, että se on Daniel joka empii...

Vierailija
26/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaan ei halua mennä?

Vierailija
27/27 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto luonnollisesti oisi, että kuningas aateloisi Westlingin ja "adoptoisi" hänet, jolloin Bernadottejen hallitsijasuku ei katoaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä