Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kuponkimoka: vahingossa jaetut -20% kertaostosta kupongit. Lidl boikottiin

Vierailija
26.08.2022 |

"Lisäsimme torstaiaamuna sovellukseen virheellisen alennuskupongin . Kuponki ei ole voimassa. Pahoittelemme tapahtunutta"
Tuo lukee sovelluksessa. Ihmettelin eilen kadonnutta kuponkia. Myyjä kertoi , että oli tapahtunut joku virhe.

Ruualla ei saa leikkiä muttei kyllä ruuan hinnallakaan.
Harhaanjohtava ja virheellinen markkinointi ei ole laisinkaan asiallista.

Todennäköisesti äänestän jaloillani kun näyttävät muutenkin hinnat nousseen myös Lidlissä kohtuuttomasti ja bonuksetkin ovat nykyään jotain tyyliin 89 sentin makaroonipussi 200 euron ostoksista.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin ihan samaa! Katoin aamulla et jes, kerrankin hyvä kuponki. Lähdin kauppaan, kauppareissun lopussa avasin sovelluksen ja mietin että mihis hittoon se kuponki on hävinnyt??

On kyllä surkeeks mennyt lidlin touhu.

Mulla ei auennut se kuponki, vaikka oli kännykässä näkyvillä. Myyjä vaan naureskeli kassalla, että tänään on käynyt silleen, ettei kupongit aukea. WTF??!!

Vierailija
22/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomiona, että ennen Lidlissä maksoi croissant joku 30 senttiä ja nyt taitaa olla 60 senttiä. Aikamoinen korotus ;) jos muussa tuotteessa hinta tuplaantuisi ni jäisi monelta ostamatta

Se croissantti on ollut vuosia jo ihan pska. Ennen maistui voille, ja edes jotenkin muistutti pariisilaista croissanttia. Nykyään maistuu vaan vehnäjauholle. En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Harhaanjohtavalla mainonnalla ei tarkoiteta inhimillisiä virheitä ja vanhinkoja, jotka korjataan, vaan esimerkiksi valheellisia väitteitä tuotteen laadusta tai vaikutuksista.

Huvittavaa, että joku tällainen voi olla jollekulle näin iso asia. 

Vierailija
24/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mun elämältä putosi pohja!

Vierailija
25/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin ihan samaa! Katoin aamulla et jes, kerrankin hyvä kuponki. Lähdin kauppaan, kauppareissun lopussa avasin sovelluksen ja mietin että mihis hittoon se kuponki on hävinnyt??

On kyllä surkeeks mennyt lidlin touhu.

Mulla ei auennut se kuponki, vaikka oli kännykässä näkyvillä. Myyjä vaan naureskeli kassalla, että tänään on käynyt silleen, ettei kupongit aukea. WTF??!!

Ei siis auenneet muutkaan. Ne oli lukinneet kaikki.

Vierailija
26/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä pitäis joku rikostuomio tulla Lidlille.

Vierailija
27/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ruvenneet kohtelemaan asiakkaitaan kuten työntekijöitäänkin.

T. Ex-Lidliläinen

Vierailija
28/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lidl on nyt täyttänyt harhaanjohtavan markkinoinnin tunnusmerkit

Itse sain hyödynnettyä tuon kupongin torstaiaamuna, joten ei siinä harhaanjohtavasta markkinoinnista ollut kyse.

Vierailija
29/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellisen alennuksen poisvetämisessä ei ole mitään laitonta tai kuluttajansuojaa rikkovaa. Etenkin kun se on ollut vain hetken digitaalisessa muodossa.

Minä olen ymmärtänyt, että virheellisiä alennuksia saa vetää pois jos ne ovat kohtuuttomia, tyyliin kirjoitusvirheen takia tonnin televisio eurolla. Mutta muuten pitäisi myydä sillä hinnalla, joka on mainostettu.

Näin minulle ainakin opetettiin aikanaan yrittäjäkurssilla.

En tiedä, onko tuollainen -20% nyt vielä mikään kohtuuton virhe. Aika normaali alennuskuponki monissa kaupoissa.

Eihän toi edes ollut mikään uusi tai outo tempaus Lidliltä. Onhan niillä ollut ennenkin noita isoja prossa-aleja loppusummasta. Olikohan joskus -20% ja minimiostos 25 euroo.

Vierailija
30/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lidl on nyt täyttänyt harhaanjohtavan markkinoinnin tunnusmerkit

Itse sain hyödynnettyä tuon kupongin torstaiaamuna, joten ei siinä harhaanjohtavasta markkinoinnista ollut kyse.

Muut ei saaneet edes auki kuponkia.

Vierailija
31/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi samoin. Huomasimme kupongin Lidlin pihassa ja ajattelimme, että hyvä tarjous. Kassalla se ei sitten enää toiminutkaan. Käskivät ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. No kappas kummaa, asiakasapalvelu on "koulutuksessa" juuri nyt, eikä sinne saa yhteyttä. Ottaa kyllä pannuun.

No kai jätitte ostokset sitten ostamatta?! Minä ainakin olisin jättänyt ne kassalle ja ilmoittanut, etten ostakaan, kun ei alekuponkia olekaan. Ei nyt ihan kaikkeen kusetukseen tartte myöntyä.

32/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidilin tulo Suomeen pakotti Prisman ja Cittarin hintakilpailuun. Hinnat voisivat olla "pilvissä" ilman halpaketjua.

Vierailija
33/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41206 kirjoitti:

Lidilin tulo Suomeen pakotti Prisman ja Cittarin hintakilpailuun. Hinnat voisivat olla "pilvissä" ilman halpaketjua.

Lidl ei (enää) ole mikään halpaketju ja Suomessa ei ole mitään oikeaa hintakilpailua ole koskaan oikeastaan ollutkaan.

Vierailija
34/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Marin pilasi Lidln.

Vierailija
35/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä pitäis joku rikostuomio tulla Lidlille.

Lennokasta settiä heität.  Oikeasti tästä on mahdollista vaatia Lidliä korvaamaan omat taloudelliset vahingot, esim. turhan kauppareissun aiheuttamat kulut.

Vierailija
36/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muitakin ketjuja kuin Lidl, S-ryhmä ja K-ryhmä. Ne ovat vain alueellisia ja pienempiä. Halpa-Halli ja Minimani ainakin, joissa on myös ruokatavaraosastot. Halpa-hallissa ei kyllä täällä ruokatavara juurikaan kierrä ja vaatepuoli ei ole enää halpa.  

Vierailija
37/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin vastuuseen. Marin pitää käskeä Lidliä antamaan 25% alennus.

Vierailija
38/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osti sieltä kaikki jauhot.

Vierailija
39/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41206 kirjoitti:

Höpöhöpö.

Vierailija
40/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osti sieltä kaikki jauhot.

Joo. Marin osti kaikki jauhot ja jallupullot. Nyt heti barrikaadeille Espoon pääkonttorin eteen.

Missä on jauhojen varmuusvarastot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi