Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kuponkimoka: vahingossa jaetut -20% kertaostosta kupongit. Lidl boikottiin

Vierailija
26.08.2022 |

"Lisäsimme torstaiaamuna sovellukseen virheellisen alennuskupongin . Kuponki ei ole voimassa. Pahoittelemme tapahtunutta"
Tuo lukee sovelluksessa. Ihmettelin eilen kadonnutta kuponkia. Myyjä kertoi , että oli tapahtunut joku virhe.

Ruualla ei saa leikkiä muttei kyllä ruuan hinnallakaan.
Harhaanjohtava ja virheellinen markkinointi ei ole laisinkaan asiallista.

Todennäköisesti äänestän jaloillani kun näyttävät muutenkin hinnat nousseen myös Lidlissä kohtuuttomasti ja bonuksetkin ovat nykyään jotain tyyliin 89 sentin makaroonipussi 200 euron ostoksista.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"bonuksetkin ovat nykyään jotain tyyliin 89 sentin makaroonipussi 200 euron ostoksista"

Joo noi bonusedut on huonot nykyään! Ne vanhat oli paremmat.

Vierailija
42/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä pitäis joku rikostuomio tulla Lidlille.

Korkeintaan pikku sakko. Laskivat että se tulee halvemmaksi kuin tarjouksen jatkaminen. Lidlissä on torstai-aamuna lorahtanut vetelät lahkeeseen kun huomasivat kuinka isoja ostoksia ihmiset tekivät 20% tarjouskupongin kanssa. Eivät älynneet laittaa mitään kattohintaa siihen tarjoukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mun elämältä putosi pohja!

Tämä. Marin pilasi Lidln.

Osti sieltä kaikki jauhot.

Joo. Marin osti kaikki jauhot ja jallupullot. Nyt heti barrikaadeille Espoon pääkonttorin eteen.

Missä on jauhojen varmuusvarastot?

Sannan bileremmin nenässä.

Vierailija
44/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kerkesin käydä kaupassa ja saada alennuksen, 17€ säästin.

Vierailija
45/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä olen ostanut riisihäröisiä jauhoja, pilaantuneita munia, ruskeaksi mennyttä jauhenlihaa päiviä ennen viimeistä käyttöpäivää, happaman makuista maitoa kun maitokaappi haisi aivan järkyttävälle viikkoja, hedelmät ja kasvikset usein mätänemispisteessä. Ei ole muissa kaupoissa ollut samanlaisia ongelmia ollut kuin lidlissä.

Niin mullakin vaikka en ole koskaan käynytkään en käy.

Vierailija
46/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, kerkesin käydä kaupassa ja saada alennuksen, 17€ säästin.

Minun piti ostaa kunnon satsi lapselle  jääkaapintäytteeksi. Menin iltapäivällä, ei onnistunut.

Olen äärimmäisen pitkävihainen tämmöisissä asioissa. Tein reklamaation ja hoidan sen eteen päin kuluttajaviranomaisille välittömästi Lidlin oletettavan ympäripyöreän diipadaapa-vastauksen saatuani

ap.

Vierailija
47/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on helppo boikotti, kävin viimeksi 3v sitten. Mukana.

Vierailija
48/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskunokka marin ei tuu tekemään yhtään mitään asialle

Vierailija
49/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaanhan me asiakkaat että ne kassat ja asiakaspalveluhenkilöt eivät ole tämän takana. Tsemppiä sinne <3

Vierailija
50/53 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin eilen aamupäivällä jäi ostokset kassalle kun ei alekoodi toiminut. Huonoa mainosta kaupalle ja erittäin surkea bonusjärjestelmä muutenkin!

Vierailija
51/53 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana boikotissa, varsinkin kun käytännössä ostoskorin hinta on Prismassa ihan sama, kun valitsee kaupan omia halpamerkkejä ja bonusjärjestelmä on parempi. Olen käynyt Lidlissä kun naapurissa Prisma on ollut remontissa eli käytännössä pointtina ollut vain sujuvampi ostoskokemus, mutta nyt kestän kapeammat hyllyvälit ja sekaisin olevat tuotepaikat ihan periaatteesta ;)

Vierailija
52/53 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellisen alennuksen poisvetämisessä ei ole mitään laitonta tai kuluttajansuojaa rikkovaa. Etenkin kun se on ollut vain hetken digitaalisessa muodossa.

Minä olen ymmärtänyt, että virheellisiä alennuksia saa vetää pois jos ne ovat kohtuuttomia, tyyliin kirjoitusvirheen takia tonnin televisio eurolla. Mutta muuten pitäisi myydä sillä hinnalla, joka on mainostettu.

Näin minulle ainakin opetettiin aikanaan yrittäjäkurssilla.

En tiedä, onko tuollainen -20% nyt vielä mikään kohtuuton virhe. Aika normaali alennuskuponki monissa kaupoissa.

Eihän toi edes ollut mikään uusi tai outo tempaus Lidliltä. Onhan niillä ollut ennenkin noita isoja prossa-aleja loppusummasta. Olikohan joskus -20% ja minimiostos 25 euroo.

Varsinkin kun Lidlillä on nyt 20-vuotissyntymäpäivät Suomessa niin tuohon sopisi hyvin -20 % alennus ostoksista.

Vierailija
53/53 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuponki ei olekaan voimassa, Nassesiwahan olisi voinut laittaa sen kupongin voimaan jos olisi halunnut! Mutta ei halunnut. Mielummin iso mainehaitta muutaman egen takia.

No kaikkihan me, ainakin me kokeneemmat, muistamme jo 70-luvulta ne lapinpolttajien jälkeläiset, saksalaisturistit jotka snutasivat hammastikutkin aina ravintolasta lähtiessään, pihejä kun ovat. Mikään ei näköjään ole muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän