Mikä nettopalkka on mielestänne hyvätuloisuuden raja?
Kommentit (31)
Olisin kyllä tosi tyytyväinen 2500 euroon
Nettona 5t jos oikeasti hyvätuloinen. Keskiluokkaan pääsee paljon vähemmällä.
Eli 3000 netto. Kahden tonnin perukoilla elämä on ihan toivotonta eteenpäin nilkuttamista polviin asti ulottuvassa siirappisuossa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 3000 netto. Kahden tonnin perukoilla elämä on ihan toivotonta eteenpäin nilkuttamista polviin asti ulottuvassa siirappisuossa.
Ai Suomessa tonnin päässä toivottomana nilkuttavasta köyhälistöstä on hyvätuloinen? Ei siis keskiluokka vaan hyvätuloinen? Anna mun kaikki kestää
Vierailija kirjoitti:
3500
Eihän tuosta jääprogressiivisen verotuksen jälkeen käteen yhtään enempää kuin 2600€ palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3500
Eihän tuosta jääprogressiivisen verotuksen jälkeen käteen yhtään enempää kuin 2600€ palkasta.
Lukutaitoa löytyyykö? Puhe oli nettopalkoista.
En saa enää palkkaa. Olen eläkkeellä. Eläke on verojen jälkeen jotain 4000 € nettona. Ehkä sillä pärjää, jos käy yhteiskunnan leipäjonossa, jolle olen maksanut vuosittain veroa 60-75% tuloistani veroa.
Vierailija kirjoitti:
5000 euroa nettona.
No huhhuh... pitäisi tienata 8000 euroa per kuukausi..
Korkeimpaan desiliin, eli 10%:iin pääsee 5200€:n brutolla, eli noin 3600 nettopalkalla. Olisiko siinä?
Ihminen pärjää ihan hyvin 2500 netto palkalla. Eli silloin on hyvätuloinen kun asiat on hyvin, jos ei haali itselleen mitään palatsia ympärilleen.
Kenenkään ei pitäisi ansaita enempää kuin max 5000 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000 euroa nettona.
No huhhuh... pitäisi tienata 8000 euroa per kuukausi..
Ei riitä 8k, siihen että saa 5k netto
Yli 3300 netto