Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri polttaa tupakkaa vaikka tupakkakielto

Vierailija
25.08.2022 |

Pihallakin. Teteeköhän isännöitsijä kuitenkaan mitään, jos teen valituksen. Kyseessä nimittäin taitaa olla ketjutupakoitsija ja haju tulee meidänkin asuntoon. Ja luulen että heidän tupakkaa polttavat lapsetkin ovat alaikäisiä

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyöt sitä seuraavan kerran kun tulee vastaan ja sanot, että jos nortti syttyy niin sitten sattuu.

Paitsi että niitä tupakoitsijoita on naapurissa aikamoinen porukka

Eikö siellä pihalle ole selvää tupakointipaikkaa kuten grillikatosta, joka on riittävän kaukana asuntojen ikkunoista ja rappukäytävän ulko-ovista? Samalla ne tupakantumpit voisi laittaa samaan roskapönttöön eikä heitellä niitä ympäri pihaa. Joissakin taloyhtiöissä tuo on ihan toimiva käytäntö eikä aiheuta tarpeettomia kiistoja nikotinistien ja muiden naapureitten välillä.

Yleensä niitä koiraa ulkoiluttavia ja/tai tupakoivia naapureita näkee eniten taloyhtiön piha-alueella.

Vierailija
22/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi kaikki kesät niin tukossa allergioiden takia, että en haista naapurien tupruttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää todella paljon, kuinka tupakan savu leijailee omaan asuntoon, kun ihmiset tupruttelee pihalla ja parvekkeilla. Näin todella paljon vaivaa päästäkseni itse eroon tupakasta ja olen ollut jo monta vuotta ilman. Sentakia haluaisin omassa asunnossa edes olla ilman röökinsavua, vaikka se ei välttämättä muualla onnistu. 

Pitää oppia sietämään tai hankkiutua seudulle, jossa lähimpään naapuriin se kilsa pari.

Kyllä sinä olet käsittänyt ihan väärin miten tämä menee, ei minun tarvitse oppia sietämään tupakansavua omassa asunnossa, jos ihmiset rikkovat yhteisiä sääntöjä. Vaan näiden röökääjien pitää jo nykyaikana ottaa meidät muut huomioon, jotka olemme selkeä enemmistö me savuttomat ja lopettaa muiden ihmisten asuntojen saastuttaminen röökinsavullaan.

Vierailija
24/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä kitiset? Vai pitääkö jonkun täällä tehdä se valitus sun puolesta? Valita isännöitsijälle.

Vierailija
25/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt sitä seuraavan kerran kun tulee vastaan ja sanot, että jos nortti syttyy niin sitten sattuu.

"My fist your face

That's for sure"

Vierailija
26/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää todella paljon, kuinka tupakan savu leijailee omaan asuntoon, kun ihmiset tupruttelee pihalla ja parvekkeilla. Näin todella paljon vaivaa päästäkseni itse eroon tupakasta ja olen ollut jo monta vuotta ilman. Sentakia haluaisin omassa asunnossa edes olla ilman röökinsavua, vaikka se ei välttämättä muualla onnistu. 

Eli ennemmistö on sitä mieltä, että minun vain pitää sietää röökinsavua, se vain kuuluu elämään. Vähän sama kuin eläisi savupiipuun vieressä. Ei mikään ihme, että oikeasti rupee hermo menemään ihan oikeasti ihmisten asenteisiin. Pitää varmaan seuravaan kerran syöttää se rööki jollekin röökääjälle, ehkä se on ainoa keino.

Vierailija
27/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla sellainen joka taloyhtiön oma tupakkinatsi, joka tulee jeesustelemaan sinne pihallekkin, että siinä tässä ja tuossa ei saa polttaa? Tiedoksesi, että ne ulkona tupakoitsemisen kiellot ovat pelkkien ala-arvoisten anaalihuorien aikaansaannosta, eikä heidän mielipiteillään ole mitään väliä. Kehotan aina, kun kaltaisesi tupakkinatsi tulee paikalle, että on syytä soittaa poliisi. Olen myös tehnyt teidänlaisistanne yhteiskunnan pohjasakoista monta rikosilmoitusta häirinnästä.

Meillä siis on vuokrasopimuksessa tupakointikielto

Vai niin, entäs sitten? Sellaisella tupakointikiellolla voi pyyhkiä persettä. 

No tuskin sitä kieltoa on ihan muuten vaan tehty

Vierailija
28/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sen ihmisen ainut ilo. Kannattaisiko aloittaa se valistaminen lähipiiristä ja suvusta.

No toivottavasti tällä ilollaan saa keuhkosyövän

Vierailija
29/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle, keskelle peltoa m_kku!

Vierailija
30/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ottaa päähän noi naapurin kiljuvat pennut. Aamusta iltaan yhtä huutoa! Soitanko isännöitsijälle? Tupakan savu kestää hetken ja siitä ei lähde ääni.

Vierailija
31/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä pihalle ole selvää tupakointipaikkaa kuten grillikatosta, joka on riittävän kaukana asuntojen ikkunoista ja rappukäytävän ulko-ovista? Samalla ne tupakantumpit voisi laittaa samaan roskapönttöön eikä heitellä niitä ympäri pihaa. Joissakin taloyhtiöissä tuo on ihan toimiva käytäntö eikä aiheuta tarpeettomia kiistoja nikotinistien ja muiden naapureitten välillä.

Yleensä niitä koiraa ulkoiluttavia ja/tai tupakoivia naapureita näkee eniten taloyhtiön piha-alueella.

Ap tässä, meillä siis on rivitalo jossa kaikilla omat pihat, naapurit polttaa vähän väliä meidän pihan vieressä ja tumpit heittää meidän pihaan

Vierailija
32/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva immeinen on säälittävä näky. Mummo sanoi ja vaari komppas.

Vierailija
33/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten joku kirjoitti, että möi omitusasuntonsa ja muutti vuokrataloon, koska vuokratalot ovat siitä ihania, että ne ovat savuttomia eli niissä on tupakointikielto. Onko ap. mahdollisesti tämä sama henkilö, joka muutti vuokrataloyhtiön savuttomaan ihanuuteen?

Vierailija
34/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoille keuhkosyöpä ja keuhkoahtauma vaan

Sitten voivat tupakoida kurkkuavanteella kunnes kuolla kupsahtavat meidän muiden ilmaa savuttamasta

Vierailija
35/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla sellainen joka taloyhtiön oma tupakkinatsi, joka tulee jeesustelemaan sinne pihallekkin, että siinä tässä ja tuossa ei saa polttaa? Tiedoksesi, että ne ulkona tupakoitsemisen kiellot ovat pelkkien ala-arvoisten anaalihuorien aikaansaannosta, eikä heidän mielipiteillään ole mitään väliä. Kehotan aina, kun kaltaisesi tupakkinatsi tulee paikalle, että on syytä soittaa poliisi. Olen myös tehnyt teidänlaisistanne yhteiskunnan pohjasakoista monta rikosilmoitusta häirinnästä.[/quote

Ja yllä olevasta tekstistä näemme mitä tupakointi tekee ihmiselle.

Jäljelle jää pelkkä törkyä suoltava ääliö.

Joka onneksi saa keuhkoahtauman, on muuten viddumainen tauti, ja kivuliaasti kuolee pois.

Vierailija
36/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka vetää röökiä, eihän heillä ole enää haju/makuaistia jäljellä, joten heillehän on ihan sama kuinka paljon savua leijailee, tuskin haistaisivat vaikka koko asunto haisee ulosteelle. Mutta savuttomat ihan oikeasti haistaa sen röökin, te jotka sitä vedätte yötä päivää, teillä ei ole mitään käsitystä kuinka voimakas ja kamala se haju on.

Vierailija
37/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, meillä siis on rivitalo jossa kaikilla omat pihat, naapurit polttaa vähän väliä meidän pihan vieressä ja tumpit heittää meidän pihaan

Toi on törkeetä. Mä sanoisin sille et voitko heittää tumpit roskikseen tai käyttäisi jotain purkkia johon kerää ne. Mitä hiton ryhäsiä siellä asuu? Ei kukaan normaali noin tee.

Vierailija
38/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka vetää röökiä, eihän heillä ole enää haju/makuaistia jäljellä, joten heillehän on ihan sama kuinka paljon savua leijailee, tuskin haistaisivat vaikka koko asunto haisee ulosteelle. Mutta savuttomat ihan oikeasti haistaa sen röökin, te jotka sitä vedätte yötä päivää, teillä ei ole mitään käsitystä kuinka voimakas ja kamala se haju on.

Poltan itse mutta en minäkään haluaisi tupakansavua heti aamusta.

Vierailija
39/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on törkeetä. Mä sanoisin sille et voitko heittää tumpit roskikseen tai käyttäisi jotain purkkia johon kerää ne. Mitä hiton ryhäsiä siellä asuu? Ei kukaan normaali noin tee.

Pakko sanoa että en uskalla puhua epänormaaleille, en halua turpaan

Vierailija
40/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että en uskalla puhua epänormaaleille, en halua turpaan

Viet niille vanhan kurkkupurkin tuhkakupiksi tai annat sen aidan yli, jos juttusi pitää paikkansa.

Sen voisin uskoa, että jossain naapurin bileissä saattaisi olla porukkaa, jotka heittäisi tumpit naapurin puolelle, mutta hankala uskoa, että rivitalonaapurit viskoisi.