Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri polttaa tupakkaa vaikka tupakkakielto

Vierailija
25.08.2022 |

Pihallakin. Teteeköhän isännöitsijä kuitenkaan mitään, jos teen valituksen. Kyseessä nimittäin taitaa olla ketjutupakoitsija ja haju tulee meidänkin asuntoon. Ja luulen että heidän tupakkaa polttavat lapsetkin ovat alaikäisiä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitat itse tupakoinnin, niin et huomaa.

Vierailija
2/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ongelma oli mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöt sitä seuraavan kerran kun tulee vastaan ja sanot, että jos nortti syttyy niin sitten sattuu.

Vierailija
4/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyöt sitä seuraavan kerran kun tulee vastaan ja sanot, että jos nortti syttyy niin sitten sattuu.

Paitsi että niitä tupakoitsijoita on naapurissa aikamoinen porukka

Vierailija
5/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla sellainen joka taloyhtiön oma tupakkinatsi, joka tulee jeesustelemaan sinne pihallekkin, että siinä tässä ja tuossa ei saa polttaa? Tiedoksesi, että ne ulkona tupakoitsemisen kiellot ovat pelkkien ala-arvoisten anaalihuorien aikaansaannosta, eikä heidän mielipiteillään ole mitään väliä. Kehotan aina, kun kaltaisesi tupakkinatsi tulee paikalle, että on syytä soittaa poliisi. Olen myös tehnyt teidänlaisistanne yhteiskunnan pohjasakoista monta rikosilmoitusta häirinnästä.

Meillä siis on vuokrasopimuksessa tupakointikielto

Vierailija
6/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs se naapuri siellä pihalla polttaa? Jos taloyhtiön alueella, niin voit valittaa, jos taas ei, niin se on voi voi.

Vierailija
7/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää todella paljon, kuinka tupakan savu leijailee omaan asuntoon, kun ihmiset tupruttelee pihalla ja parvekkeilla. Näin todella paljon vaivaa päästäkseni itse eroon tupakasta ja olen ollut jo monta vuotta ilman. Sentakia haluaisin omassa asunnossa edes olla ilman röökinsavua, vaikka se ei välttämättä muualla onnistu. 

Vierailija
8/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit mä vastaan että Jos ei saa sytyttää niin pitää satuttaa.

Vierailija
9/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna poltella parvekkeella niin ei tartte kärsiä pihalla.

Vierailija
10/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla sellainen joka taloyhtiön oma tupakkinatsi, joka tulee jeesustelemaan sinne pihallekkin, että siinä tässä ja tuossa ei saa polttaa? Tiedoksesi, että ne ulkona tupakoitsemisen kiellot ovat pelkkien ala-arvoisten anaalihuorien aikaansaannosta, eikä heidän mielipiteillään ole mitään väliä. Kehotan aina, kun kaltaisesi tupakkinatsi tulee paikalle, että on syytä soittaa poliisi. Olen myös tehnyt teidänlaisistanne yhteiskunnan pohjasakoista monta rikosilmoitusta häirinnästä.

Röökääjää taitaa vituttaa kun keuhkojen saastuttamisesta voidaan irtisanoa vuokrasopimus

Vierailija
11/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna poltella parvekkeella niin ei tartte kärsiä pihalla.

Ei ole täällä parvekkeita

Vierailija
12/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää todella paljon, kuinka tupakan savu leijailee omaan asuntoon, kun ihmiset tupruttelee pihalla ja parvekkeilla. Näin todella paljon vaivaa päästäkseni itse eroon tupakasta ja olen ollut jo monta vuotta ilman. Sentakia haluaisin omassa asunnossa edes olla ilman röökinsavua, vaikka se ei välttämättä muualla onnistu. 

Pitää oppia sietämään tai hankkiutua seudulle, jossa lähimpään naapuriin se kilsa pari.

Vierailija
13/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmoinen tupakkakielto teillä oikein on? Hiukan vaikeahan tota on todistaa. Asunnoissa saa polttaa vaikka ois partsi- ja pihakielto ja riittää jos joku varvas on asunnon puolella. Meidänkin talossa mummelit häärää tupakkakieltoa, mikä tarkoittaa että jengi sitten polttaa ikkunoista ja savu tulee pahemmin sisään. 

Vierailija
14/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, soit Sannalle josko se auttas.

Vierailija
15/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, entäs sitten? Sellaisella tupakointikiellolla voi pyyhkiä persettä. 

Vierailija
16/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sen ihmisen ainut ilo. Kannattaisiko aloittaa se valistaminen lähipiiristä ja suvusta.

Vierailija
17/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran betamies kipuillut savujen sisääntulon kanssa, mutta ei ole saanut aikaiseksi kakaistua sanaa suustaan. Sellainen vähän Markuksen näköinen.

Vierailija
18/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rikkoisit vuokrasopimusta, jonka olet tehnyt? Miksi et mene sellaiseen asuntoon vuokralle, jossa saat polttaa. Tupakoivat vaikuttaa aika ylimielisiltä.

Vierailija
19/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen allekirjoittaminen on irtisanomisperuste. Jos kämppä haisee tupakalta, en palauta vuokratakuuta vaan käytän sen otsonointiin ja maalaukseen.

Vierailija
20/49 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koske tupakkakielto niitä jotka tehnyt vuokrasopimuksen ennen 2021. Naapuria ottaa päähän. Ei voi kieltää omalla pihalla polttamista. Jos tulee totaalikielto niin menen tuohon kadulle hänen ikkunan alle. Pahimpia valittajia on ne jotka polttaneet aiemmin.