Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emme kohtaa syvällisesti mieheni kanssa ja kaipaan jotain muuta

Vierailija
25.08.2022 |

Voi olla että vika on minussa. Etten osaa itse rakastaa.
Minut on kahteen kertaan särjetty pahasti rakkaudessa ja se on vienyt uskoani.

Ensimmäinen rakkaus oli rakkautta ensisilmäyksellä ja suhde kesti 17 vuotta.
Toisessa en ollut valmis vielä suhteeseen mutta rakastin. Siksi varmaan menetin hänet sillä en ollut valmis etenemään hänen tahtiinsa.

Nykyistä suhdetta rakennettu hiljalleen, nyt seitsemäs vuosi menossa..
yhdessä on kivaa ja tavallista. Mutta ei yhtää mitään muuta. Tai no seksi toimii kun sitä on.
Läheisyyttä ei juuri ole, ei mitään keskusteltavaa. Tai juttelemme siitä mitä haemme kaupasta, ja lähdemmekö mökille, miten päivä on mennyt jne.. Mutta mistään muusta ei synny keskustelua.
Mies urheilee, minä opiskelen. Molemmilla omaa elämää mutta se yhteinen puuttuu.
Kaipaan yhdessä tekemistä - taidenäyttelyitä, musiikkia, elokuvia ja tai yhteisiä sarjoja.
Jotain mistä myös keskustella yhdessä.
Välillä viini-iltoja ja keskutelua. Sellaista tavallista elämää.

Vaadinko liikaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Mies on muuten aivan loistava isä, fiksu, ahkera jne, mutta ei osaa puhua mistään isommista tai syvällisistä asioista. Ite oon todennut että kaikkea ei vaan voi saada. Kulttuuria voi harrastaa ja syvällisiä voi jutella tyttökaverin kanssa. Eihän kukaan meistä ole täydellinen.

Mikä nyt on syvällinen asia? Kyllä miehissäkin löytyy syvällisiä keskustelunaiheita.

Voidaanko puhua mustien aukkojen toiminnasta? Mitä tapahtuu tapahtumahorisontin reunalla?

Onko ABB taajuusmuuttajat hyviä? Onko hyvä ohjaussana 0x47f hexalukuna?

Vierailija
22/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida nuo keskustelut ystäviesi kanssa ja keskity miehesi kanssa seksiin.

Mitä helvettiä nyt taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan miettisitte yhteisen harrastuksen, joka kiinnostaa molempia.

Vierailija
24/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mulle tuo ei riittäisi parisuhteeksi. Rakastaja ehkä, mutta ei tuollaisen ihmisen kanssa arkea jaksaisi. Ei varsinkaan yhdessä asumista. Eihän teillä ole muuta yhteistä, kuin sänky ja jääkaappi.

Et myöskään tapaa ketään sopivampaa, niin kauan, kuin olet hänen kanssa. Olet varmaan läheisriippuva, meidänlaiset ei osaa erota epätyydyttävistä suhteista.

Vierailija
25/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Mies on muuten aivan loistava isä, fiksu, ahkera jne, mutta ei osaa puhua mistään isommista tai syvällisistä asioista. Ite oon todennut että kaikkea ei vaan voi saada. Kulttuuria voi harrastaa ja syvällisiä voi jutella tyttökaverin kanssa. Eihän kukaan meistä ole täydellinen.

Mikä nyt on syvällinen asia? Kyllä miehissäkin löytyy syvällisiä keskustelunaiheita.

Voidaanko puhua mustien aukkojen toiminnasta? Mitä tapahtuu tapahtumahorisontin reunalla?

Onko ABB taajuusmuuttajat hyviä? Onko hyvä ohjaussana 0x47f hexalukuna?

Mitä tarkoitat "kyllä miehissäkin löytyy syvällisiä keskustelunaiheita"? Tottakai kaikilta niitä löytyy, olemme ihmisiä.

Oma henkilökohtainen näkemykseni on, että syvällinen puhuminen tarkoittaa joko sitä, että kumpikin jakaa itsestään syvällisiä, aitoja tunteita, haaveita, pelkoja ja kokemuksia ja asettaa itsensä haavoittuvaksikin. (henkistä yhteyttähän syvällisten puhumisella tässä tapauksessa kaivataan) Tai vaihtoehtoisesti sitä että puhutaan metatasolla esimerkiksi suurista yhteiskunnan muutoksista, tai niistä mustista aukoista, kulttuurista ja taiteesta.

Vierailija
26/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos häntä ei kiinnosta ne taidenäyttelyt, niin mikä häntä kiinnostaa? Sanoit että hän urheilee. Mitäs jos lähtisit hänen kanssaan joskus treenaamaan tai vaikka katsomaan jotain urheilutapahtumaa?

Tätäkin olen tehnyt, käyn itse lenkilöä, salilla käymme välillä yhdessä. Urheiluakin jonkin verran seuraaame, Sitä en taas jaksa joka viikko ja joka päivä tuijottaa.

Mies lähinnä nauraa seuraamilleni ohjelmille.

Tuo ei kyllä kuulosta kunnioittavalta ja toisiaan arvostavalta suhteelta, jos sinun harrastukset on "naurettavia" ja hänen on olevinaan hyviä ja fiksuja. Kuulostaa, että hän ei arvosta sinua kauheasti. Väheksyy.

Vierailija
27/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi lainkaan liikoja. Kuulostaa yksinäiseltä ja masentavalta. Varmasti on olemassa jokin keino, jos molemmilta löytyy halua. Vaatii varmasti kärsivällisyyttä.

Vierailija
28/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloit olla miehen kanssa?

Vierailija
29/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioistahan puhutaan jokaisen ihmisen oman kiinnostuksen mukaan, ei puolisolta voi kaikkea odottaa. Hankittava muita ihmisiä puhumaan muista asioista.