Olin ajautumassa rahavaikeuksiin, mutta voitin äsken lähes 2000,- euroa nettipelistä.
Varmaan kuulostaa keksityltä, mutta on ihan täyttä totta. Palkkani on tosi pieni enkä ole ikinä voittanut mistään mitään isoa ja nyt pystyn maksamaan kaikki rästilaskuni pois ja aloittamaan "alusta." (Tiedän kyllä että on tyhmää pelata, jos rahat on vähissä, mutta en tee sitä yleensä). Voitto ei aiheuttanut oikeastaan mitään muuta reaktiota kuin sen, että voiko tämä olla totta, voiko oikeasti näin käydä. Ei ilon kyyneleitä, ei mitään. Kaikki rahat nostettu ja peliestot päällä varmuuden vuoksi.
Ajattelin jakaa tämän teidän kanssa. Joskus käy ihmisellä tuurikin.
Kommentit (34)
Hienoa, kuulostaisi voitto menneen kerrankin oikeaan osoitteeseen!
Ei ihme jos on ongelmia kun pelaa vähät rahansa
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kuulostaisi voitto menneen kerrankin oikeaan osoitteeseen!
Kiitos.
Olet edelleen erittäin pahoissa rahavaikeuksissa. Niin on jokainen joka pelaa nettipelejä. Lopputulos on varma, vain siinä on pientä vaihtelua, milloin se vararikko lopulta tapahtuu.
Kunpa en olisi koskaan voittanut vähän tuosta isompaa summaa. Se tulee pahimmillaan maksamaan kymmeniä tuhansia tuo yksi voitto, nimimerkillä kokemusasiantuntija.
Että tässä vaiheessa kannattaa ottaa vakuutukset + pitkät sopparit puhelin- ja sähköliittymille, voipi olla että seuraavaan 10v ei onnistu,
No niin. Nyt kaikki köyhät idioottibaskat tahkoamaan nettipelejä! Kyllä niin voi tienata!
Vierailija kirjoitti:
Olet edelleen erittäin pahoissa rahavaikeuksissa. Niin on jokainen joka pelaa nettipelejä. Lopputulos on varma, vain siinä on pientä vaihtelua, milloin se vararikko lopulta tapahtuu.
Ei ole ongelma, mutta laitoin silti pelin lukkoon, että ei voi tulla kiusaus mennä takaisin. Sain jonkun päävoiton enkä usko, että voin sellaista saada enää. Minulle riitti tämä, sain uuden mahdollisuuden ja aion käyttää sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarina on tosi, kaveri laittoi viimeisen vitosensa nettipeliin ja voitti kymppitonnin! Koko ikänsä kärvistellyt pienellä kitupalkalla, nyt onni potkaisi!
Mulle on tulossa muutama miljoona Nigeriasta! :)
Sait onnenpotkusi, nyt käytä se viisaasti. Onni ei nimittäin potki kahta kertaa samaan tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma, mutta laitoin silti pelin lukkoon, että ei voi tulla kiusaus mennä takaisin. Sain jonkun päävoiton enkä usko, että voin sellaista saada enää. Minulle riitti tämä, sain uuden mahdollisuuden ja aion käyttää sen hyvin.
Mikään ei ole niin helppoa kuin repsahtaa pelaamaan "voittorahoilla" lisää.
Oletko laskenut, kuinka paljon olet hävinnyt erinäisiin peleihin? Se on vaikea tehdä rehellisesti, kun sitä tehdessä tulee melkoinen huonouden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä peliä pelasit?
Veikkauksen automaattia, en tiedä edes nimeä kun en ole ennen kokeillut sitä.
Tollasella parilla huntilla ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin helppoa kuin repsahtaa pelaamaan "voittorahoilla" lisää.
Oletko laskenut, kuinka paljon olet hävinnyt erinäisiin peleihin? Se on vaikea tehdä rehellisesti, kun sitä tehdessä tulee melkoinen huonouden tunne.
Olen laskenut ja Veikkauksella näkee myös onko voitolla vai häviöllä.
Vierailija kirjoitti:
Tollasella parilla huntilla ei pitkälle pötkitä.
Yksineläjän ruokakulut on 10-20 euroa viikossa joten minulle tämä on iso raha. Kaikille ei.
Muistan kun olin köyhä ja työtön ja yritin kokeilla kaikenlaisia pelejä netistä + arpoja. Ei koskaan mitään, max vitonen.
Sitten kun pääsin töihin ja aloin tulla mukavammin toimeen, napsahti ensin Ässä-arvasta 2 tonnia (jonka olin saanut synttärilahjaksi) ja heti perään Kenosta muistaakseni 500 (senkin tein jollakin kioskireissulla kun myyjä erikseen tyrkytti).
Raha tulee rahan luo, yleensä. Oli se sitten sattumaa tai tarkoituksellista. Ja yhtä varmasti se kiertää köyhän kaukaa. Hyvä tuuri sinulla siis.
Onneksi olkoon, mahtava juttu! Nyt vaan uuteen alkuun kokemusta viisaampana.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin köyhä ja työtön ja yritin kokeilla kaikenlaisia pelejä netistä + arpoja. Ei koskaan mitään, max vitonen.
Sitten kun pääsin töihin ja aloin tulla mukavammin toimeen, napsahti ensin Ässä-arvasta 2 tonnia (jonka olin saanut synttärilahjaksi) ja heti perään Kenosta muistaakseni 500 (senkin tein jollakin kioskireissulla kun myyjä erikseen tyrkytti).
Raha tulee rahan luo, yleensä. Oli se sitten sattumaa tai tarkoituksellista. Ja yhtä varmasti se kiertää köyhän kaukaa. Hyvä tuuri sinulla siis.
Itsellä meni juuri päinvastoin. Lihavina työvuosina ei isoja voittoja tullut yrityksestä huolimatta. Sitten iski korona ja talous meni kuralle kun työt loppui ja pam! Sieltähän se monen tonnin voitto tuli kuin tilauksesta.
Jumalainen väliintulo!
Höpö höpö.