Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostutko tuotteesta, jota mainostetaan ärsyttävällä tavalla?

Argh
25.08.2022 |

Niin mainosihmiset väittävät. No, en varmasti osta ikinä milloinkaan Vitaeprota, enkä varsinkaan ota DNA -liittymää! Hyi, hyi ja hyi tätä uusinta mainosta, jossa kikkarapää kiekuu. Kanava vaihtuu siinä samassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. "Näkymätöntä ruokajäämää, jota ei voi nähdä." Fairy varsinkin jää hyllyyn. 

Vierailija
2/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajattelevat että se on alitajuntaan vaikuttavaa toimintaa mutta ei se oo vaan ärsyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku tuote tai palvelu saattaa minua kiinnostaakin, mutta jos mainos ärsyttää, en ihan periaatteesta takuulla osta tuotetta. Tällä hetkellä on tosiaan DNA pannassa ja samoin majoneesini on jotain muuta kuin Hellmans.

Vierailija
4/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään, minkä mainonta on suunniteltu ärsyttämään minua. 

Vierailija
5/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aiheuttaa ennemminkin päinvastaisen reaktion, vältän kyseistä tuotetta koska sen mainos on niin hirveä. Esim. Haribon karkkeja en voisi koskaan ostaa, koska niiden Hakribon mainokset ovat niin kamalia, joten pitäydyn Fazerissa. 

Vierailija
6/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun korkeintaan jättämään tuotteen ostamatta. Näin olen tehnyt monta kertaa.

Nyt juuri jää se tavallista kalliimpi ruokakauppa käymättä.

Dna mainosti joskus muinoin että vaihtamalla paranee. No minähän vaihdoin, soittivat perään ja kysyivät syytä. Kerroin, että kerrankin uskoin heitä.

Aino-jäätelöä en ole ostanut vuosiin, puistattaa ne mainokset.

Enkä käytä Sensodyne hammastahnaa, vaikka kuinka vihloisi.

Vierailija
7/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Power- mainos on tällä hetkellä törkein, vaikka siinä ei ole edes yhtäkään n**keriä.

Vierailija
8/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:n kampanja alkaa jo kääntyä itseään vastaan, niin ärsyttävä se on.

Vierailija
9/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainostaan jos tuote/palvelu on huomattavasti halvempi. Sitähän se ei yleensä ole, sillä mainoskulut pannaan tuotteen hintaan. Se kiekuva moppitukka on niin raivostuttava, että on osta koskaan Dnalta liittymää. Tulee vielä joka mainoskatkolla.

Vierailija
10/10 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu. Mulle tulee päinvastainen reaktio ja jopa tuotteen nimen näkeminen saa aikaan suurta ärsytystä. Jää hyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä