Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten masennus vaikuttaa työntekoon?

Vierailija
25.08.2022 |

En halua olla ilkeä vaan kysyn ihan mielenkiinnosta eri aloilta olevien ihmisten kokemuksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen prkeleen kova tekemään töitä, vaikka mieli olisi miten synkkä. Kukaan tuskin koskaan uskoisi kuinka paljon vihaan työtäni, työkavereitani ja sosiaalista kanssakäymistä, kun olen aina ahkera, kohtelias ja avulias. Syvällä sisimmässäni olen saattanut aamulla työmatkalla suunnitella itsemurhaani, mutta työpaikalla kannan vastuuni ja hoidan työni moitteettomasti. Toisin sanoen masennus ei vaikuta mitenkään työntekoon, ainakaan minun kohdallani.

Miksi asia kiinnostaa ap:tä?

Vierailija
2/2 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin täysin työkyvytön kun sairastin masennusta. Pelkästään sängystä ylös nousemin tuntui ylitsepääsemättömän mahdottomalta, ulos meneminen ahdisti ja sai aikaan paniikkikohtauksen. Tiskit homehtui tiskialtaassa kun en vaan pystynyt tiskaamaan. Tein päivittäin listan asioista mitä piti päivän aikana tehdä ja merkkasin niitä tehdyiksi sitä mukaan mitä sain tehtyä. Koskaan en saanut kaikkea päivän aikana tehtyä vaikka lista oli tyyliin vie koira ulos, käy kaupassa, tee ruokaa, syö, imuroi, käy suihkussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi