Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut että Stallonet eroaa.

Vierailija
25.08.2022 |

Pidin heitä tyytyväisenä parina.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollain on niin pieni elämä, että joutaa tai joutuu pohtimaan ventovieraitten parisuhteita. Kyttäisi mielummin vaikka kenen vieraat ajavat autonsa väärään parkkiruutuun, tai kenen naapurin roskat on väärin lajiteltu, siinäkin olisi enemmän elämää.

Koetko sä että sulla on jotenkin "suurempi" elämä? Eiköhän tässä olla aikamme kuluksi kaikki av:llä kun ei ole muutakaan tekemistä. Turha esittää muita parempaa.

Mä mitään esitä. Mulla on mennyt isompiakin asioita ohi ihan tämän oman elämän myllerryksistä selvitessä. Ei tarvitse keksiä mielenkiintoa kenenkään tuntemattomien avioliiton tilasta eikä kenenkään kohdunsisällöstä tai pershedelmistä, kun on riittävästi ihan omissa murheissa.

Vierailija
22/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian iso ikäero. 54v. on vielä ihan elämässä kiinni mutta 78v. on oikeasti jo vanhus.

Ei ole vasta kuin 76-v. 22 vuotta ikäeroa!

Totuus on että tolla naisella on vielä muutama vuosikymmen aikaa nauttia elämästä. Stallone on kahdeksaakymppiä lähentelevä vanhus joka ei selvästikään ole aina kohdellut vaimoaan kovin hyvin kerran tämä jätti hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut Syltty tehdä jotain anteeksi antamatonta, kun Jennifer noin suuttui. No kummallekkaan ei tuota ongelmaa saada itselleen nuorempi kumppani.

Jenniferin makuun taitaa olla aikuiset miehet. Ei ole poikien perään.

Mieli voi muuttua, kun on Sylttyä katsellut 25vuotta. Voi hyvinkin huolia jonkun vetreän kolmikymppisen.

Tai charmantin viisikymppisen.. Saa nähdä

Vierailija
24/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollain on niin pieni elämä, että joutaa tai joutuu pohtimaan ventovieraitten parisuhteita. Kyttäisi mielummin vaikka kenen vieraat ajavat autonsa väärään parkkiruutuun, tai kenen naapurin roskat on väärin lajiteltu, siinäkin olisi enemmän elämää.

Koetko sä että sulla on jotenkin "suurempi" elämä? Eiköhän tässä olla aikamme kuluksi kaikki av:llä kun ei ole muutakaan tekemistä. Turha esittää muita parempaa.

Mä mitään esitä. Mulla on mennyt isompiakin asioita ohi ihan tämän oman elämän myllerryksistä selvitessä. Ei tarvitse keksiä mielenkiintoa kenenkään tuntemattomien avioliiton tilasta eikä kenenkään kohdunsisällöstä tai pershedelmistä, kun on riittävästi ihan omissa murheissa.

Kovasti sinulla tuntuu silti olevan aikaa riehua anonyyminä av:llä..

Vierailija
25/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu sylvesterin puolesta. Kuka nyt pyykkää, tekee ruuat, siivoaa? Toivottavasti löytää pian uuden kodinkoneen eiku siis vaimon.

Vierailija
26/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut Syltty tehdä jotain anteeksi antamatonta, kun Jennifer noin suuttui. No kummallekkaan ei tuota ongelmaa saada itselleen nuorempi kumppani.

Mieli voi muuttua, kun on Sylttyä katsellut 25vuotta. Voi hyvinkin huolia jonkun vetreän kolmikymppisen.

Tai charmantin viisikymppisen.. Saa nähdä<3

Tai ehkä peräti kuusikymppisen.

Itse olen 39-vuotias enkä voisi kuvitella seurustelevani kolmekymppisen pojan kanssa.

Vierailija
27/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuossa olla ihan 'perinteinen' ollaan yhdessä kunnes lapset aikuisia kuvio. Ehkä molemmat eläneet jo 'omaa elämää', mutta lasten takia oltu yhdessä.

Vierailija
28/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu sylvesterin puolesta. Kuka nyt pyykkää, tekee ruuat, siivoaa? Toivottavasti löytää pian uuden kodinkoneen eiku siis vaimon.

Rikkailla on palvelijat sitä varten. Kokki, siivooja ym.

Vierailija
29/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten eroamiset ei nyt varmaan ketään yllätä. Enemmän yllättäisi se, jos ei eroa jossain vaiheessa. Luulen että melko isolla prosentilla julkkikset eroilee ja ei tuu mieleen yhtään hollywood tähteä, joka ei olisi eronnut.

Vierailija
30/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester lyttäsi aina Jenniferin mielipiteet. Suoraan Stallone.

Vierailija
31/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä tunnet ne, ootko perhetuttu, miten sulla on ollu tuollainen ajatus?

Vierailija
32/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏 no enpä ihmettele yhtään .

Vierailija
33/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 39-vuotias enkä voisi kuvitella seurustelevani kolmekymppisen pojan kanssa.

Mun mielestä taas kaikki yli nelikymppiset ovat papparaisia, en todellakaan ottais yli nelikymppistä kumppania enää,

Alle 30 tai jos en sais olisin mielummin yksin.

Olen 49v.

Vierailija
34/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisten eroamiset ei nyt varmaan ketään yllätä. Enemmän yllättäisi se, jos ei eroa jossain vaiheessa. Luulen että melko isolla prosentilla julkkikset eroilee ja ei tuu mieleen yhtään hollywood tähteä, joka ei olisi eronnut.

Meryl Streep.

Vierailija
35/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkailla on palvelijat sitä varten. Kokki, siivooja ym.

No eiköhän se ollut vähän niinkuin ton viestin vitsi.

Vierailija
36/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meryl Streep.

Vielä ei ole liian myöhäistä..

Vierailija
37/37 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas kaikki yli nelikymppiset ovat papparaisia, en todellakaan ottais yli nelikymppistä kumppania enää,

Alle 30 tai jos en sais olisin mielummin yksin.

Olen 49v.

Makunsa kullakin. Itse olisin kanssa mielummin yksin kuin alle nelikymppisen miehen kanssa. Jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän