Teettekö itse lihasoselaatikon vai ostatte kaupasta valmiina?
Kommentit (19)
Eipä tule ikinä ostettua. Jos haluan lihaperunasoselaatikkoa, niin teen itse. En kyllä muista, million viimeksi olisin tehnyt, en useampaan vuoteen ainakaan.
En osta, enkä tee itse. On sarjassa käsittämättömiä ruokia.
En osta enkä tee. Tein itse silloin kun lapseni oli pieni, oli yksi hänen lempiruuistaan.
No ite tietenkin. Helppo ruoka tehdä, liru muna-perunasose ja paistettu liha sekaan, mausteet mielen mukaan ja uuniin.
Ei noita 'äitien tekemiä' sotkuja viitti kyllä syödä kun kerran kokeilee omaa tekemäänsä.
Lihasose *oksennus*. Perunasosetta siinä on ja jauhelihaa. Teen itse, kerran parissa vuodessa.
Tein juuri pari päivää sitten, on mieheni lempiruokaa. En ole koskaan ostanut.
Viimeksi syönyt peruskoulussa. Vatsa ei tykkää peruna-maitolaatikkoyhdistelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule ikinä ostettua. Jos haluan lihaperunasoselaatikkoa, niin teen itse. En kyllä muista, million viimeksi olisin tehnyt, en useampaan vuoteen ainakaan.
Teen aika usein muusinjämistä. Joskus olen ostanut ja positiivisesti yllättynyt, kun en yleensä eineksiä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi syönyt peruskoulussa. Vatsa ei tykkää peruna-maitolaatikkoyhdistelmistä.
Millä tavalla maito liittyy tähän asiaan? Perunasoseesta tulee hyvää, vaikka laittaa maidon sijasta perunoiden keitinlientä ja tarpeeksi voita. Laatikkoon sitten vaan vähän lisää jotain nestettä ja kananmuna.
Teen itse, tosin valmistan sekoitetun soselaatikon sijaan Shepherd's pien eli lampaanjauhelihasta tehdyn kastikkeen päälle tulee kerros perunasosetta.
Ostan valmiina ja hyvää on. Saarioinen on paras.
Minkälaista on lihasoselaatikko?!
Vierailija kirjoitti:
Ostan valmiina ja hyvää on. Saarioinen on paras.
Lidlinpäs. Harmi vaan nostivat sen hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse, tosin valmistan sekoitetun soselaatikon sijaan Shepherd's pien eli lampaanjauhelihasta tehdyn kastikkeen päälle tulee kerros perunasosetta.
Täällä myös. Välillä cottage pie naudasta. Soosiin saa upotettua punaviininloput ja juurestenjämät.
Niin, millaista on LIHASOSELAATIKKO??!! HÄH?!
Onneksi en edes tiedä mitä tuo on. En ole työväenluokkaa.
En koska en syö lihaa en siipikarjaa.
Mikä lihasose? onko se jotain teurasjätettä??? En suostu tuommoista maistaa,hyi.
Onko se smutien tapasta mutta lihasta tehtyy.
Jos ne ovat tarjouksessa 1€ laatikko, niin joskus ostan. Muuten en osta.