Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset mene töihin, työtön?

Vierailija
25.08.2022 |

Juuri katsoin mollia ja siellä oli tuhansia ja tuhansia työpaikkoja auki. Mikset hae?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun en halua. Enkä muuten vie sun veroeuroja työttömyyskorvaukseen kun en ole sellaista vailla. Elän säästöillä.

Minä olen töissä, pidän tunnin tauot, saikutan paljon, olen siis lusmu isoilla verorahoilla.

Tätä minäkin aina korostan, että monet töissä käyvät tulevat paljon kalliimmaksi kuin työttömät, että eivät ole mitään pyhimyksiä hekään.

Meilläkin ex töissä käytettiin termiä kostosaikku mutta tämäkin tuli vain työnantajan huonon kohtelun seurauksena, eli sitä sai mitä tilasi.

Eiköhän tämäkin kohta oteta pois, pitää saada rahat äbdyl möhämydin sähkölaskuun.

Vierailija
122/124 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun en halua. Enkä muuten vie sun veroeuroja työttömyyskorvaukseen kun en ole sellaista vailla. Elän säästöillä.

Minä olen töissä, pidän tunnin tauot, saikutan paljon, olen siis lusmu isoilla verorahoilla.

Tätä minäkin aina korostan, että monet töissä käyvät tulevat paljon kalliimmaksi kuin työttömät, että eivät ole mitään pyhimyksiä hekään.

Meilläkin ex töissä käytettiin termiä kostosaikku mutta tämäkin tuli vain työnantajan huonon kohtelun seurauksena, eli sitä sai mitä tilasi.

Eiköhän tämäkin kohta oteta pois, pitää saada rahat äbdyl möhämydin sähkölaskuun.

Tuo ei ole mitään, monet laittavat työterveyden kautta vaikka mitä leikkauksia jotka kestävät vuosia, näistä tulee aivan valtavia laskuja, sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti, kun joku tarjoaa työpaikkaa, jossa on sopiva palkka, kiinnostava työtehtävä ja työ sopii terveydelleni. Sitä ennen en ole menossa.

Vierailija
124/124 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan vastaamaan REHELLISESTI, jos ei olisi tukia, niin ottaisitko töitä vastaan pienelläkin palkalla ,vai etkö välittäisi jos vaikka lapsesi olisi nälissään eikä saisi ruokaa?

"itke sinä ja palele, äiti ei kyllä siivoo" näinkö todella toimisitte, kuka uskaltaa vastata?

Missä ihmeen rosvoparoniajassa oikein elät? Tukien vähyys nykyajassa johtuu täysin siitä, että äärioikeistolaiset kieltävät ne köyhiltä.

mikä tukien vähyys kun naapurin yh-lla suuremmat vuositulot kuin minulla kokopäivä töistä?

Siis miksi yh:lla pitäisi olla pienemmät tulot? Olen yh ja minun ansiotulot on 100 kEUR vuodessa. Tarkoitatko, että naapurin työttömällä on suuremmat työttömyystuet, kuin sinun palkkatulosi? Yh ei ole mikään työmarkkinoihin liittyvä käsite, eli ko. naapurisi on joko työtön tai työssäkäyvä. Yh-statuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme