Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana exälle ja "ero" edessä

Vierailija
24.08.2022 |

Miksi pitää toistuvasti olla näin tyhmä?

Mies jätti 3v sitten ja välimme ovat siitä saakka olleet huonot. Meillä 6v lapsi. Meillä oli 4 vuoden on-off-vuoristoratasuhde, joskaan emme koskaan oikeasti edes olleet yhdessä.
Hän oli ensi rakkauteni ja kaikista epäilyksistäni huolimatta (huono käytös, henkinen väkivalta yms) uskoin häntä, kun hän sanoi pitävänsä minusta, mutta suhteeseen ei pysty (kenenkään kanssa), koska on niin sekaisin (vaikea lapsuus ja epävakaa persoonallisuushäiriö narsistisin piirtein).

Kuten totesin, jätti lopullisesti 3v sitten ja otti pian uuden naisen. Kuulemma vihdoin tunsi kuuluvansa jonnekin. Lasta lakkasi tapaamasta ja elareita ei maksanut. Petti tyttöystäväänsä kanssani ja erosivat lopulta vuoden jälkeen.

Siitä noin vuoteen emme olleet missään tekemissä livenä, en vain kyennyt, kunnes viime keväänä hän lähestyi. Halusi parantaa välit minuun ja lapseemme, halusi olla parempi ihminen. Ja selvä muutos entiseen oli havaittavissa.

Vihdoin hän oli valmis puhumaan asioista (ennen mykkäkoulu ja gaslighting olivat arkea meillä) ja myöntämään virheensä. Lähennyimme, aloimme viettää aikaa perheenä.

Päädyimme sänkyyn ja tulin raskaaksi. Vietimme kesän yhdessä, teimme kolmisin asioita perheenä. Mies ei ollut innoissaan raskaudesta, mutta lupasi tukea ja tulla esim. Synnytykseen. Olin onnellinen. Mies sanoi olevansa onnellinen. Lapsemme vaikutti onnelliselta.

Kerroin yhä rakastavani häntä ja hän myös, että tunteita ei minua kohtaan ole, eikä ole ollut vuosiin ja sinäkin aikana, kun olimme "yhdessä" oli vain kuvitellut tunteensa minua kohtaan. Alussa niitä oli kai ollut. Kaikki puheet yhteisestä tulevaisuudesta ja halusta olla kanssani, siitä, että olemme perhe olikin vain puhetta. Mies myönsi lopulta, että ei halunnut koskaan olla kanssani, koska häpesi liikaa. En kuulemma ollut yhtä hyvännäköinen kuin hän ja olin liian vanha (olen 9v vanhempi) ja mietti aina mitä muut ihmiset ajattelevat.

Nyt puhuimme, että on parempi katkaista välit lopullisesti. Hän ei kuulemma halua enää satuttaa minua enempää ja olisi pitänyt päästää minusta irti jo vuosia sitten. Olen täysin rikki siitä miten tyhmä olen taas ollut. Lapsen asiat saamme onneksi nyt hoidettua paremmin, kun saimme välejämme kuntoon kesällä, mutta olen täysin romuna muuten.

Miksi pitää toistuvasti olla näin idiootti? Halusin vain niin kovasti, että voimme olla perhe.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoen vituttaa, että kaltaisillesi annetaan lapsia tosta noin vaan kun on itse yrittänyt 4 vuotta ja raskaudet päättyy aina keskenmenoon. No tsemppiä kuitenkin. Koita jaksella.

Totta, tiedän yhden kunnollisen 25 vuotta yhdessä olleen ja yhdessä viihtyvän raittiin avioparin, joille olisi lapsen suonut. Ei onnistunut hedelmöitykset, ei hoidot. Lapsella olisi ollut hyvä koti.

Vierailija
42/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kyllä jonkin sortin mielisairaus, joka pilaa muuten ihan kelvollisen yksilön.. Eiköhän jokaisen lähipiiristä näistä löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on kyllä jonkin sortin mielisairaus, joka pilaa muuten ihan kelvollisen yksilön.. Eiköhän jokaisen lähipiiristä näistä löydy.

Kyllähän näitä on, lastentarhan ope jolla 5 lasta kolmelle eri isälle. Nuorin oli pitkään "isätön" kunnes sosiaalitoimisto pakotti haastamaan isän ja tunnustamaan.

Sit tunsin naisen, jolla 6 lasta neljälle isälle, töissä kävi hänkin ettei nyt mikään baarikukkanen ollut.

Marinia haukkui kovasti nainen jolla neljä lasta kolmelle isälle. Nyt kolmas avomies viiden vuoden sisällä. Kielen päällä ois ollut että heikkoutensa ne on jokaisella, jollain ei pysy housut jalassa, mutten sentään päin naamaa.

Vierailija
44/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tarina, kyllä te vielä lopussa löydätte toisenne.

Vierailija
45/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko yhtään sitä, että millainen isä tuollainen ihminen on? En edes sano mies, koska sitä hän ei ole. ---

Hauska tuo lähtökohtasi, että _mies_ on niin paljon kunniakkaampi, kuin pelkkä _ihminen_.

Tiedostatko tuon ajatusmallisi itse?

Vierailija
46/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä on, lastentarhan ope jolla 5 lasta kolmelle eri isälle. Nuorin oli pitkään "isätön" kunnes sosiaalitoimisto pakotti haastamaan isän ja tunnustamaan.

Sit tunsin naisen, jolla 6 lasta neljälle isälle, töissä kävi hänkin ettei nyt mikään baarikukkanen ollut.

Marinia haukkui kovasti nainen jolla neljä lasta kolmelle isälle. Nyt kolmas avomies viiden vuoden sisällä. Kielen päällä ois ollut että heikkoutensa ne on jokaisella, jollain ei pysy housut jalassa, mutten sentään päin naamaa.

:D

47/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
48/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen tarina, kyllä te vielä lopussa löydätte toisenne.

Elämä on jännää ja syntyy suuria tunteita.

Vierailija
49/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sämpy kirjoitti:

Nyt haet ne elarit vaikka lain voimalla, ettei minun veronmaksajana tartte niitä kustantaa sossun kautta tuollaisen häntäheikin puolesta.

Häntäheikki on jo astunut ties kuinka monta uutta heikkolahjaista tiineeksi, tulee kallis lasku, kun tuollaiset saa vapaasti touhuta.

Tunnen yhden tällaisen. Lopetin laskemisen, kun oli tehnyt viidelle eri naiselle lapsia. Osa naisista älysi pitää varansa, yksi menetti oman asunto-osakkeensa ja mielenterveytensä. Kerran tuli minulta lainaamaan rahaa kihlasormuksiin ;D En antanut.

Tämän tarinan kaveri pakeni ulkomaille töihin, ja palasi kun viimeisin täytti 18v. Tätä nykyä seukkaa jonkun oman ikäisensä naisen kanssa, enää ei lapsia tule, onneksi.

Tiedän myös tällaisen tapauksen, hänellä on 8 lasta kuudelle eri naiselle. Ei koulutusta, ei pennin latia ja jatkuvasti on off vankilassa milloin missäkin. Olen usein miettinyt miten huonoissa oloissa naiset on kasvatettu, kun tällainen mies kelpaa lasten isäksi. 

Miehelle tuo käytös ilmeisesti on ihan hyväksyttävää, mutta naisten pitäisi taas vaihteeksi toimia miesten holhoojina.

Vierailija
50/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

gaslighting mitä se on? Valaisevaa suolikaasua?? Suolisalama??

Vierailija
51/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gaslighting mitä se on? Valaisevaa suolikaasua?? Suolisalama??

Tyypillinen esimerkki on että kertoo vaikka kumppanilleen omasta aatemaailmastaan ja rajoista joita ei voisi itse ikinä ylittää, ja kun sitten rikkoo molempia kertomaansa, kiistää ikinä moista väittäneensä ja pyrkii uskottelemaan toisen keksineen päästään kaiken aiemmin selittämänsä.

Vierailija
52/52 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap?

Jos asiat menevät parhain päin, ei ole  epäilystäkään, ettet saisi vielä kolmattakin lasta tuon unelmien miehen kanssa.