Muita, jotka kyllästyneet Marin-kohuun?
Kommentit (329)
Itse en ole kyllästynyt käytyyn keskusteluun, mutta kylläkin kyllästynyt itse pääministeriin. Onneksi vaalit tulossa, saadaan joku järki tähän showmeininkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäranta on valvottu paikka. Kai me voidaan sitten mennä sellaisiin paikkoihin bilettämään misä on tarkkaan rajattu ketkä sinne pääsee sisälle ja ketä ei. Pyhäinhäväistys suomelle koko kohu ja se misä paikassa se järjestettiin ja vielä työajalla. Pitääkin lähteä ryyppäämään niin voi jatkaa sitten työajalla lisää.
Marinilla ei ole koskaan krapula, vaikka olisi juhlinut koko yön. Olen kateellinen! Itselläni ei ole noin hyvä viinapää.
Marin vetää huumeita, ei tule krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on tulossa helevetin vaikea talvi. Asumiskulut, ruoka, polttoaineet eli käytännössä kaikki hinnat, mitkä vaikuttavat ihmisten elämänlaatuun ja talouteen, nousevat. Terveydenhuolto on jo kyykännyt koronan takia. Henkilökunta sairastaa massoittan ja sairastuneita on hoidossakin paljon. Ja kaiken keskellä demarit ovat sitä mieltä, että lomia ei tarvitse keskeyttää ja pääministeri voi kännätä ja bilettää ihan rauhassa. V*tuttaa raskaasti. Rouva pääministeri ei ole eleelläkään osoittanut sympatiaa tavallisia suomalaisia kohtaan.
Miten niin? Lehdet eivät kirjoita Marinin hallituksen suunnitelmista vaan bilebilebile.
Eduskunnan vastaus hallituksen esitykseen laeiksi sosiaalihuoltolain ja ikääntyneen väestön toimintakyvyn tukemisesta sekä iäkkäiden sosiaali- ja terveyspalveluista annetun lain muuttamisesta sekä niihin liittyviksi laeiksi (HE 231/2021 vp; EV 96/2022 vp) b) Eduskunnan vastaukseen sisältyvät lausumat:
Valtioneuvoston asetus kiireellisen hoidon perusteista ja päivystyksen erikoisalakohtaisista edellytyksistä annetun valtioneuvoston asetuksen 6 ja 18 :n muuttamisesta
Lisää löytyy hallituksen sivuilta. Lehdistöön ei voi nykyään luottaa joten suora lähde tietoihin on yleensä paras saada oikeata tietoa.
Älä jaksa. Kun henkilöstöä ei ole osoitettavissa mihinkään, tuokin jää täysin kuolleeksi kirjaimeksi. Tämä hallitus on perseillyt koko terveydenhuollon antaessaan koronan levitä vapaasti, koska "nyt pitää elää ja mennä" ylläri, ylläri pääministerin sanoin. Demareita puolueena on yritetty varoittaa henkilöstön riittämättömyydestä, mutta yllätyksenähän sekin taas tuli. Kaikki, mihin tartutte, muuttuu paskaksi.
Sulla on asuntolapaikka. Ihan itse olet sössinyt sun oman elämän. Opiskele lähäriksi niin pääset töihin ja saat rahaa.
Sinun tapasi näyttää olevan ad hominem heti, jos kanssasi ollaan perustellusti eri mieltä. Tyypillinen vasemmistolainen alatyylin kommentti jälleen. Et näemmä pysty parempaan. Minun koulutukseni on toiselta alalta eikä ole alanvaihto mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio muna pystyssä huutaa kiihkoaan. Laukeisivat jo, että sais taas elämä jatkua.
Joo, tylsää kun oppivat hallituksen edustajilta kuinka oppositiopolitiikkaa tehdään.
Kukaan ei koskaan kritisoinut Sipilää tai Soinia muusta kuin politiikastaan.
Stubbin vaatteista ei puhuttu mitään
Joukkovoima ja eroa Sipilä mielenosoitukset....
Kommareille muistiin: niin makaa kuin petaa.
HERRANJUMALA STUBB SHORTSEISSA! EROA SAATANA!
Demarit käsittelivät Stubbin shortseja omassa puoluekokouksessaan.
Nyt uhriutuvat jos joku yksittäinen henkilö kehtaa kommentoida PM Marinin rikkinäisiä farkkushortseja.
Taas valheita.
Valtiovarainministeri Antti Rinne (sd) ei halua puuttua pääministeri Alexander Stubbin (kok) keskustelua herättäneeseen tyyliin esiintyä julkisuudessa.
Rinne joutui Sdp:n kesäkokouksen päätöstiedotustilaisuudessa kommentoimaan, onko hänestä pääministerin ja hallituksen arvovallalle sopivaa, että pääministeri esiintyy vaikeana aikana shortsit jalassa ihmistikkatauluna Duudson-huvipuistossa
Me olemme ihmisinä kaikki erilaisia, ja meillä on erilaisia tapoja toimia ja esiintyä. Ja pääministeri Stubbilla nyt on tällainen persoonallisuus, jolla hän tuo itseään ihmisten keskelle.
Rinne sanoi, ettei osaa mennä moittimaan Stubbin käyttäytymistä. Omaan habitustaan hän ei aio muuksi muuttaa.
Ryhmäpuheenjohtaja Jouni Backman lisäsi, että Sdp ei jaa hallituskumppaneille pukeutumisohjeita.
Tsiisus. En muistanutkaan tota tikkataulua. Stubbissä häiritsi vähän se, että hän oli sellainen yliyrittävä.
Voi että kun Marin vaan tajuaisi erota ja tehdä palveluksen meille kaikille.
Itse olen lähinnä kyllästynyt suomalaisten tiukkapipoisuuteen, ainaiseen arvosteluun ja jeesusteluun. Ai niin ja kateuteen, joka niin valoisasti loistaa osasta näitäkin kommentteja.
Annettaisko nyt vaan olla? Mikään tästä kohusta ei todistettavasti ole ollut syy pääministerin eroon. Oli perunut lomansa, mutta hänellä oli sijainen. Myös kaikki työtehtävät on tyylillä hoitanut ja luotsannut usean vaikean vuoden ajan hallitusta.
Omasta mielestäni on pelkästään mukavaa nähdä, että hän osaa myös irrotella. Ei aina pidä olla niin ruttuturpaista meininkiä. Ikävä kyllä monella tuntuu olevan se asenne, että ministerin pitäisi vanheta ennen aikojaan ja unohtaa täysin oma elämänsä.
Sen haluaisin tietää, että ketä tässä nyt on satutettu tai loukattu? Minä en ole ainakaan saanut sitä kuvaa, että pääministeri olisi tehnyt kenellekään tahallaan kiusaa tai halunnut satuttaa. Toisin kuin liian moni teistä arvostelijoista, jotka kieli poskella odotatte iltalehtien keksittyjä kohuja ja kommentoitte kiihkeänä somessa.
Koko älyttömän kohun voisi jo unohtaa ja antaa Marinille ja muille työrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa Marin pääministerinä niin ettei veri kierrä päässä.
Ei taida kiertää. Olet toistanut tuota samaa sivukaupalla. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio muna pystyssä huutaa kiihkoaan. Laukeisivat jo, että sais taas elämä jatkua.
Joo, tylsää kun oppivat hallituksen edustajilta kuinka oppositiopolitiikkaa tehdään.
Nyt uhriutuvat jos joku yksittäinen henkilö kehtaa kommentoida PM Marinin rikkinäisiä farkkushortseja.
Sdp:n puoluekokouksessa herätti keskustelua pääministeri Alexander Stubbin (kok) esiintyminen kokoomuksen kesäpäivällä Duutsonien huvipuiston onnenpyörässä maanantaina.
Onko PM Marinin pukeutuminen herättänyt keskustelua kokoomuksen puoluekokouksessa?
Varmasti tärkeämpiä asioita agendalla. Vassareilla on ikävä tapa takertua ihan kaikkeen epäolennaiseen, kun ei sivistys riitä enempään. Tunnen pari kiihkodemaria ja ilkeämpiä en tiedä; siinä haukutaan ihan kaikki ulkonäöstä ärrävikaan, siis myös asioille joille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähinnä kyllästynyt suomalaisten tiukkapipoisuuteen, ainaiseen arvosteluun ja jeesusteluun. Ai niin ja kateuteen, joka niin valoisasti loistaa osasta näitäkin kommentteja.
Annettaisko nyt vaan olla? Mikään tästä kohusta ei todistettavasti ole ollut syy pääministerin eroon. Oli perunut lomansa, mutta hänellä oli sijainen. Myös kaikki työtehtävät on tyylillä hoitanut ja luotsannut usean vaikean vuoden ajan hallitusta.
Omasta mielestäni on pelkästään mukavaa nähdä, että hän osaa myös irrotella. Ei aina pidä olla niin ruttuturpaista meininkiä. Ikävä kyllä monella tuntuu olevan se asenne, että ministerin pitäisi vanheta ennen aikojaan ja unohtaa täysin oma elämänsä.
Sen haluaisin tietää, että ketä tässä nyt on satutettu tai loukattu? Minä en ole ainakaan saanut sitä kuvaa, että pääministeri olisi tehnyt kenellekään tahallaan kiusaa tai halunnut satuttaa. Toisin kuin liian moni teistä arvostelijoista, jotka kieli poskella odotatte iltalehtien keksittyjä kohuja ja kommentoitte kiihkeänä somessa.
Hänellä EI ollut sijaista. Kyseessä on demariapologistien hevonpaska, jonka mukaan jokin sijaisjärjestyslista (jossa on lueteltu kaikki hallituksen ministerit) muka kumoaisi pääministerin velvollisuuden olla tavoitettavissa ja päätöksentekokykyinen tai vapauttaisi hänet ilmoitusvelvollisuudesta ja sijaisjärjestelyistä mikäli ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puoluetoverilta todella tyly arvio Stubbista - "Samaan aikaan ei voi olla boheemi, pääministeri ja nouseva kannatus"
Pääministerin habitukseen kuuluvat tumma puku, solmio, pitkät housut ja arvokas esiintyminen, kokoomuksen kansanedustaja Eero Lehti kritisoi pääministeriä. Hänen mukaansa Alexander Stubb teki virheen, kun tämä ilmoitti esiintyvänsä pääministerinä shortseissa jatkossakin"
Marin olisi raahattu eduskuntatalon eteen häpeäpaaluun jos olisi ollut Stubin aikana ministeri, koska reikäset farkut. Onneksi Halla-aho voi pitää nykyään pyöräilykypärää ja sortseja.
Tuosta on 8 vuotta. Stubb oli pääministeri, Halla-aho ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä niin juhlin kunhan pääsemme Marinista eroon. Toivon todella että hänen poliittinen uransa loppuu pian.
Seuraava presidentti on Vanhanen ja Marinista tulee vielä presidentti.
Terveisin palstaennustaja.Ps. Juot liikaa. Sun maksa hajoaa.
Marin ja Vanhanen olisi kyllä aika hyvä pressa ja PM työpari. Vanhaselta löytyisi ymmärrystä siitä, millaiseen turhaan myllytykseen PM voi joutua ja tuskin lehdistö kohtelisi häntäkään niin lempeästi kuin Niinistöä.
Olen ennustanut viimeiset viisin pressan vaalin voittajaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas valheita.
Valtiovarainministeri Antti Rinne (sd) ei halua puuttua pääministeri Alexander Stubbin (kok) keskustelua herättäneeseen tyyliin esiintyä julkisuudessa.
Rinne joutui Sdp:n kesäkokouksen päätöstiedotustilaisuudessa kommentoimaan, onko hänestä pääministerin ja hallituksen arvovallalle sopivaa, että pääministeri esiintyy vaikeana aikana shortsit jalassa ihmistikkatauluna Duudson-huvipuistossa
Me olemme ihmisinä kaikki erilaisia, ja meillä on erilaisia tapoja toimia ja esiintyä. Ja pääministeri Stubbilla nyt on tällainen persoonallisuus, jolla hän tuo itseään ihmisten keskelle.
Rinne sanoi, ettei osaa mennä moittimaan Stubbin käyttäytymistä. Omaan habitustaan hän ei aio muuksi muuttaa.
Ryhmäpuheenjohtaja Jouni Backman lisäsi, että Sdp ei jaa hallituskumppaneille pukeutumisohjeita.
Sdp:n puoluekokouksessa herätti keskustelua pääministeri Alexander Stubbin (kok) esiintyminen kokoomuksen kesäpäivällä Duutsonien huvipuiston onnenpyörässä maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Puoluetoverilta todella tyly arvio Stubbista - "Samaan aikaan ei voi olla boheemi, pääministeri ja nouseva kannatus"
Pääministerin habitukseen kuuluvat tumma puku, solmio, pitkät housut ja arvokas esiintyminen, kokoomuksen kansanedustaja Eero Lehti kritisoi pääministeriä. Hänen mukaansa Alexander Stubb teki virheen, kun tämä ilmoitti esiintyvänsä pääministerinä shortseissa jatkossakin"
Marin olisi raahattu eduskuntatalon eteen häpeäpaaluun jos olisi ollut Stubin aikana ministeri, koska reikäset farkut. Onneksi Halla-aho voi pitää nykyään pyöräilykypärää ja sortseja.
Tuosta on 8 vuotta. Stubb oli pääministeri, Halla-aho ei.
Mieti. 8-vuotta sitten pääministeri ei saanut käyttää sandaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä niin juhlin kunhan pääsemme Marinista eroon. Toivon todella että hänen poliittinen uransa loppuu pian.
Seuraava presidentti on Vanhanen ja Marinista tulee vielä presidentti.
Terveisin palstaennustaja.Ps. Juot liikaa. Sun maksa hajoaa.
Marin ja Vanhanen olisi kyllä aika hyvä pressa ja PM työpari. Vanhaselta löytyisi ymmärrystä siitä, millaiseen turhaan myllytykseen PM voi joutua ja tuskin lehdistö kohtelisi häntäkään niin lempeästi kuin Niinistöä.
Olen ennustanut viimeiset viisin pressan vaalin voittajaa oikein.
Ennen ehdokasasettelua?
Melkoista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit antaa olla. Muut tekevät omat johtopäätelmänsä. Jos ne eivät sinua miellytä, se on voi voi, tämä on demokratia. Mene Venäjälle jos fanittamasi poliitikon arvostelu tekee kipeää.
"Olen niin kyllästynyt Marin-kohuun, että aloitan aiheesta uuden ketjun!" 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäranta on valvottu paikka. Kai me voidaan sitten mennä sellaisiin paikkoihin bilettämään misä on tarkkaan rajattu ketkä sinne pääsee sisälle ja ketä ei. Pyhäinhäväistys suomelle koko kohu ja se misä paikassa se järjestettiin ja vielä työajalla. Pitääkin lähteä ryyppäämään niin voi jatkaa sitten työajalla lisää.
Marinilla ei ole koskaan krapula, vaikka olisi juhlinut koko yön. Olen kateellinen! Itselläni ei ole noin hyvä viinapää.
Marin vetää huumeita, ei tule krapulaa.
Tai lääkitsee krapulaansa buranalla ja kofeiinitableteilla mutta väittää ettei krapulaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko älyttömän kohun voisi jo unohtaa ja antaa Marinille ja muille työrauhan.Hänellä EI ollut sijaista. Kyseessä on demariapologistien hevonpaska, jonka mukaan jokin sijaisjärjestyslista (jossa on lueteltu kaikki hallituksen ministerit) muka kumoaisi pääministerin velvollisuuden olla tavoitettavissa ja päätöksentekokykyinen tai vapauttaisi hänet ilmoitusvelvollisuudesta ja sijaisjärjestelyistä mikäli ei ole.
Sanna Marinin juhlimiskohu: Nyt ratkesi, että pääministerillä oli sijainen
23.8.202210:30
POLITIIKKA
Lista pääministerin sijaisista on voimassa koko hallituskauden ajan, eikä vastuun siirtämiseen sijaiselle tarvita erillistä päätöstä.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/sanna-marinin-juhlimiskohu-nyt-ratkesi…
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen kyllästynyt mariniin...aivan väärässä paikassa, ei uskalla kantaa vastuuta vaan valitsee aina helpoimman velkaantumisen tien, eikä minkäänlaista arvostelukykyä.
Muista sitten äänestää veronalennukset varakkaille! Ai mutta velkarahallahan nekin pitää maksaa, kun kirstut on tyhjenneet kun pandemia ja sota ovat sekoittaneet koko maailman. Kova likka se Marin, kun tuommoisen sai aikaan. Leena ja varmaan Petterikin olisivat järjestäneet halpaa öljyä ja sähköä, vanhuksille iloiset pätevät hoitajat sieltä aatelisneitojen sankasti joukosta, jotka kutsumustyönä raataisivat kansakunnan eteen.