Isot häpyhuulet
Siis todella isot, joita ei saa piiloon aseteltua millään. Kukaan niistä ei ole koskaan valittanut, mutta joskus itseäni häiritsee niiden koko.
Hot or not?
Kommentit (50)
Oota, käyn mittaamassa:) ei niitä ihan solmuun saa, mutta hyvin saa levitettyä ulkomaisten päälle, muuten ne rullautuu kyllä sinne sisempien väliin törölleen, ei mitenkään seksikkäästi edes.
Vierailija kirjoitti:
Oota, käyn mittaamassa:) ei niitä ihan solmuun saa, mutta hyvin saa levitettyä ulkomaisten päälle, muuten ne rullautuu kyllä sinne sisempien väliin törölleen, ei mitenkään seksikkäästi edes.
Muistakaa että jos arvoitte omaa seksikkyyttänne, se on arvio mikä se on teidän omasta mielestä, ette voi tehdä sitä kenenkään muun puolesta. Kumpa ihmiset joskus tajusisivat tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että jos arvoitte omaa seksikkyyttänne, se on arvio mikä se on teidän omasta mielestä, ette voi tehdä sitä kenenkään muun puolesta. Kumpa ihmiset joskus tajusisivat tämän.
Tämä! Vulvan kiihottavuuden arvioi terve heteromies.
Kuinka hormonitasot tai imetys on vaikuttanut teillä häppäreiden kokoon?
Vierailija kirjoitti:
En pä koskaan tullut ajatelleeksi että sillä olisi vaikutusta mutta kyllähän nuo selvästi ovat kasvaneet. Mielenkiintoista, onneksi ei lisää lapsia ole tulossa, muuten ne roikkuisi polvissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pä koskaan tullut ajatelleeksi että sillä olisi vaikutusta mutta kyllähän nuo selvästi ovat kasvaneet. Mielenkiintoista, onneksi ei lisää lapsia ole tulossa, muuten ne roikkuisi polvissa :)
No siis ihan päinvastaista huomiota kyselin. Puolisolla sisemmät huulet pienenivät huomattavasti imetyksen yms. johdosta.
Mulla ainakin koko on vaan kasvanut iän myötä, en tiedä onko siihen syynä hormonit tai imetys, yksi lapsi on.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en ole koskaan nähnyt muita kuin omat häpyhuulet753
Jos pienet häpyhuulet roikkuvat ulkona isompien välistä, sanotaan vaikka sentin verran tai enemmän ne ovat isot.
Jos pienemmät eivät näy lainkaan isompien välistä (ellei levitä) tai kurkistavat vain hiukan ne ovat pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pienet häpyhuulet roikkuvat ulkona isompien välistä, sanotaan vaikka sentin verran tai enemmän ne ovat isot.
Jos pienemmät eivät näy lainkaan isompien välistä (ellei levitä) tai kurkistavat vain hiukan ne ovat pienet.
Taitaa taas julkisen terveydenhuollon puolella naistentautien lekureilla olevan luppoaikaa, kun tänne joutavat vastailemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäyksenä edelliseen että molemmat häppärikoot ovat aivan yhtä normaalit ja kiihottavat kuin pienet ja suuret tissitkin. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.
Minun mielestäni turpeat ulos pursuvat pienet häppärit ja paisunut klitoris ovat kiihottavimmat.
Pyöräily on hankalaa kun on isot häppärit.
Vierailija kirjoitti:
Pyörän satulassa tulee painon olla ns. istuinkyhmyillä.
Paine ei saa olla vulvan alueella.
- Häpyhuulet toisaalta painuvat vasten kehoa kuten kivespussitkin joten ei siellä pyöräilyhousujen sisällä mikään helise valtoimenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Häpyhuulet toisaalta painuvat vasten kehoa kuten kivespussitkin joten ei siellä pyöräilyhousujen sisällä mikään helise valtoimenaan.
Sulla ei selkeesti ole isot häpyhuulet. Ne hankaavat jopa kävellessäkin.
Mun ukko rakastaa mun tursuilevia ja isoja häpyhuulia. Ne on reunoiltaan repalaiset väriltään punertavat, laikukkaat ja tursuavat ulos. Itse asettelen ne nätiksi asetelmaksi aina ennen seksiä, mies tykkää enemmän buldogin naamasta, sanoo että etenkin spermaiset huulet ovat törkeän himoittava näky. Sama se mulle, miltä mun alakerrassa näyttää, hyvä kun miehelle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Häpyhuulet toisaalta painuvat vasten kehoa kuten kivespussitkin joten ei siellä pyöräilyhousujen sisällä mikään helise valtoimenaan.Sulla ei selkeesti ole isot häpyhuulet. Ne hankaavat jopa kävellessäkin.
Sinulla siis on. Hienoa että ketjussa on kokemusasiantuntija :)
Mitä julkinen terveydenhoito on kommentoinut niistä? Saat nimittäin operaation jos niiden häpyraosta ulostyöntyvä osa on yli 4cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Häpyhuulet toisaalta painuvat vasten kehoa kuten kivespussitkin joten ei siellä pyöräilyhousujen sisällä mikään helise valtoimenaan.Sulla ei selkeesti ole isot häpyhuulet. Ne hankaavat jopa kävellessäkin.
Sinulla siis on. Hienoa että ketjussa on kokemusasiantuntija :)
Mitä julkinen terveydenhoito on kommentoinut niistä? Saat nimittäin operaation jos niiden häpyraosta ulostyöntyvä osa on yli 4cm.
En ole koskaan käynyt julkisen terveydenhuollon puolella niitä näyttämässä. Yksin niiden mittaaminen on hankalaa, mutta äkkiseltään kuulostaa ettei ne täytä kriteerejä kuitenkaan.
Onko 4cm siis joku kriteerit? Kuulostaa aika paljolta, nehän läpsyy jo reisiä vasten, omg.
Minulla myös pienemmät huulet pilkistää esillä. Mies tykkää levitellä ja venytellä niitä. Kutsuu mun Pillua perhoseksi.
Nuorempana todella häpesin niitä, ymmärtämättä että niistä voi todella joku saada isotkin kiksit
Mies kiihkoissaan ottaa yhden huulen suuhunsa ja imee sitä, venyttää niin että luulen että lähtee koko lärpäke irti:)
Tuossa edellä oli kuvat kaksistakin isoista. Lähtökohtaisesti, jos sisähuulesi näkyvät seistessäsi ulompien välistä eivät ne silloin ole ainakaan pienet. Mahdollisesti normaalit eli leveydeltään 19-22mm.