Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaaseen..

Vierailija
26.10.2006 |

Voiko lähteä 8kk ja yli 3:n kanssa. Vai onko mahdoton idea. Meille tarjottiin sellaista matkaa ja matkarahaa... vähän houkuttelis, mut ei taida rahkeet riittää.. kertokaa ootteko matkustellut ja onko ihan mahdoton idea.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattui tosi ikävät 2 viikkoa, vesi oli sekä meressä että uima-altaassa niin kylmää että uiminen ei ollut hauskaa, vastasi lähinnä avantouintia. Kävimme kyllä kysymässä saman matkatoimiston toisesta hotellista, jossa lämmitetty uima-allas että voidaanko tulla sinne altaalle ja se sopi. Sanoivat vaan että ostakaa jotain allasbaarista niin ihan ok.

Nyt sitten haluamme olmalle takuulämpöä ja Thaimaa kutsuu.

Vierailija
22/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Huomannet pilkkujen oikeellisuuden). En ole ap, mutta ärsyttää, kun ihmiset eivät voi keskustella ilman, että mennään asiattomuuksiin. Kehtaatko sinä kahvipöydässä töissä korjailla jatkuvasti muiden puheita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Thaimaaseen, Thaimaahan tai taikkulaan, aivan sama. Jokainen varmaan ymmärtää mitä tarkoitetaan.

Vierailija
24/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku miten se ensimmäinen päivä siellä menee kun on yölento takana (ja jopa ehkä lasten yöunet) ja uusi ilta ja yö edessä? Jaksavatko lapset (1,5 v ja 4v.) nukkua uutta yötä putkeen (ja jaksavatko aikuiset?)Kokemuksia kaivataan.

Vierailija
25/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästy todella helposti. Lapsilla on niin hyvin tilaa nukkua koneessa (heh, no tyttökin nukkuin puoliksi mun päällä, puoliksi miehen), että heidän unia ei lentomatka juuri häiritse. Paljon pahempi matka meillä oli Kreetalla meno, kun kone lähti klo 19.30 ja oli sitten aikaa myöhään illalla Kreetalla ja kaikkine lentokenttämuodollisuuksineen, bussikyyteineen hotellille, huoneen jonottamiseen jne jne kävi niin, että olimm hotellihuoneessa klo 2 yöllä, mukanamme todella väsynyt lapsi.

Minusta on siis paljon helpompaa se, että lento kestää esim. yön (9-10h) eikä jouduta hyppimään siinä välissä missään, vaan lapsi saa nukkua myös koko yön.

Vierailija
26/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin katsovinani lentolipuista, että olemme perillä klo 17 iltapäivällä ja siitä kun pääsemme hotelliin sun muuta niin onkin edessä taas yö...

Vierailija
27/29 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mene Ahvenanmaaseenkaan. Minä olen tyytyväinen jos joku korjaa tekstistäni tuon tasoiset mokat! Pilkkusaivartelua ja muuta en jaksa keskustelupalstoilla.

t ei-kukaan-maaseen-sanaan-tässä-keskustelussa-aiemmin-puuttuunut

Vierailija
28/29 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olin katsovinani lentolipuista, että olemme perillä klo 17 iltapäivällä ja siitä kun pääsemme hotelliin sun muuta niin onkin edessä taas yö...

Vierailija
29/29 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ihmiset, jotka kertovat aikovansa matkustaa " Thaimaaseen" , saisivat mahdollisuuden vierailla Kuussa, sanoisivatko he silloin olevansa menossa Kuuseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme