Auta kertomalla oikeasti toimiva ja tehokas antiperspirantti
...mieluiten sellainen jota saa melkein jokapaikasta, vaikka ihan tavallisesta marketista.
Ostin juuri nivealta useamman antiperspirantin ja huomaan että alan haisemaan hieman hieltä kesken päivää, vaikka olisin lisännyt dödöä aamulla...näin käy erityissti jos olen hermostunut tai on todella kuuma. Tavalliset deodorantit eivät toimi ollenkaan kohdallani.
Kommentit (25)
Mun piti nuorena ja laihana käyttää koko ajan absolutia kun hikoilin ihan hirveästi ja hiki haisi pahalle. Nyt vanhana ja lihavana pärjään tavallisilla markettituotteilla. Nuorena ainnenvaihdunta toimi vauhdikkaasti ja pysyi laihana, aineenvaihdunnan hidastuessa väheni myös hikoilu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kokeillut laittaa dödön illalla suihkun jälkeen (ja muista sheivata). Ainekset jotka vaikuttaa hien estämiseen imeytyvät rauhassa yön aikana toisin kuin aamulla levitetty minkä hikoaa pois nopeammin. Aamulla sitten normipesu ja tämä kyllä auttanut mulla hajuun enempi, hikee kyllä pukkaa mut on hajutonta.
Seuraavaksi kokeiluun suola dödöpallo. Haluan kemikaaleista eroon.
Tätä en tiennytkään että illalla on paras aika laittaa...olen siis laittanut sekä illalla ja aamulla uudestaan. Ja epiloin ja sheivaankin välissä. En muuten voi suositella mineraali/suoladödöjä ollenkaan, minulla meni kainalot ihan kamalaan kuntoon kun noita käytti ja se kirvely kun on sheivannut ja laittaa sitä on ihan kamalaa...iho ärtyy todella paljon.
-ap
En tiedä parempaa kun puristettu sitruunamehu. toinen on omenaviinietikka laimennettuna vedellä.
raikas ja tehokas .en enää suostu vaihtamaan kemikaalikuormaan.
Hth:n antiperspirantti toimii mulla. Löytyy varmaan kaikista marketeista ja on tosi halpa!
Itselläni ei siis tuo hikoilun määrä ole ongelma, siis että olisi märät kainalot ollenkaan, mutta hien haju on voimakasta...olen kuullut että tämä olisi periytyvää ja muistan että äitinikin sanoi kärsineensä nuorempana samasta vaivasta...tosin itse olen jo yli 30 eikä vaiva ole hellittänyt.
-ap