Auta kertomalla oikeasti toimiva ja tehokas antiperspirantti
...mieluiten sellainen jota saa melkein jokapaikasta, vaikka ihan tavallisesta marketista.
Ostin juuri nivealta useamman antiperspirantin ja huomaan että alan haisemaan hieman hieltä kesken päivää, vaikka olisin lisännyt dödöä aamulla...näin käy erityissti jos olen hermostunut tai on todella kuuma. Tavalliset deodorantit eivät toimi ollenkaan kohdallani.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
kiitos!
Triple Dry. On hyvä, mutta ohjeitu on käyttää iltaisin. En ikinä muista. Mutta jos muistan, ja vedän kuuriluontoisesti, toimii kyllä.
Itse ostin rexonan Maximin protectionin. Lupaa olevansa 3 kertaa tehokkaampi kuin normaali.
Ainakin hinta oli. Jotain 12 euroa.
Tuntuu,että olisi tehokkaampi tai sitten on oma hajuaisti mennyt.
Rexona Maximum Protection toimii mulla. Yleensä käytän niistä Sport Strength -antiperspiranttia. Ja siis toimii, vaikka en ikinä muista laittaa sitä iltaisin vaan vasta aamulla.
Juo tarpeeksi vettä, vältä kahvia ja valkosipulia. Paniikkihikeä ei tunnu estävän mikään, mutta normaaliarjessa mulla toimii parhaiten We love the planetin dödöt, antiperspirantit sun muut ovat pelkkä vitsi.
Osta garnier mineral ultra dry 48h dödö. pitää hien hajun poissa. Saa marketeista, halvempi on normalissa kuvan dödöstä löysin vain lykolta. Linkki.
https://lyko.com/fi/garnier/garnier-ultra-dry-ultimate-protection-48h-n…
Kuntosali ja lenkkipolku. Hoikkana haisee hiki vähemmän.
Absolut Torria käytän pahimpina hikoilukausina ja esim. pitkillä lennoilla. Muuten Vichy apteekista tai Biothermin Deo Pure. Välillä lainaan miehen Clarinsia. Miesten dödöt tuntuu muutenkin olevan tehokkaampia, niitä kannattaa testata markettidödöistä.
Tämä toimii aikas hyvin vuorokauden tai pari: https://www.kosmetiikkakauppa24.fi/tuote/rexona-biorythm-50-ml-roll-on-…
Usein on kaivannut tuoksutonta toimivaa, sitä ei ole tullut vastaan.
Ehdottomasti apteekista absolut torr. Itse olin aikaisemmin todella kova hikoilemaan (paidat heti märkänä) mutta absolut torr pitäny hikoilun kurissa jo useamman vuoden👍 Kätevä kun pysyy kainalot kuivina vielä viikon laitosta. Itsellä markettien dödöt eivät tehonneet ollenkaan. Ei myöskään apteekin vichy.
Olen nyt kokeillut laittaa dödön illalla suihkun jälkeen (ja muista sheivata). Ainekset jotka vaikuttaa hien estämiseen imeytyvät rauhassa yön aikana toisin kuin aamulla levitetty minkä hikoaa pois nopeammin. Aamulla sitten normipesu ja tämä kyllä auttanut mulla hajuun enempi, hikee kyllä pukkaa mut on hajutonta.
Seuraavaksi kokeiluun suola dödöpallo. Haluan kemikaaleista eroon.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on niin huuhaata kun olla voi! Itse olen alipainoinen ja hiki haisee yhtälailla.
rexona cotton dry 48h
rexona black and white 48 h
olen käyttänyt myös jonkun muun 48:h antiperspiranttia, mutta en nyt muista valmistajaa, löytyi kuitenkin ihan prisman hyllyltä, joten varmastikin aika yleinen tuote.
olen huomannut, että kestää helposti itsellä yli 48 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on niin huuhaata kun olla voi! Itse olen alipainoinen ja hiki haisee yhtälailla.
Onhan tuo mahdollista. Yleisesti lihavat vaan haisee enemmän. Onhan jotkut seitsemännestä kerroksesta pudonneet/hypänneet selvinneet pudotuksesta. Useimmat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä olen itseasiassa aika hoikka jo nyt, jonkun mielestä liiankin. Mutta olen tosi kova jännittämään ja juon myös kahvia....
-ap
https://www.tokmanni.fi/brandit/rexona