Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua pitäis käydä gynekologilla mut

Vierailija
24.08.2022 |

Miks kaikki on naisia 🤣 en pysty rentoutumaan ku mietin että joku samaa sukupuolta oleva sörkkii mun pilluu. Mistä löydän mies gynekologin siis ei mitään väliä onko yksityinen vai ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku oon ihan hetero ni en pysty oikeesti menee sinne ja olemaan jalat levällään siinä jonkun naisen tutkittavana. Oon nolo mut helpompi mennä miehen vastaanotolle ku miesten kanssa sitä seksiä harrastetaan.

Vierailija
2/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisellakin on miehiä töissä, eli kysyt ensin omasta neuvolasta tai missä teidän paikkakunnalla nää tutkitaan. Sitte yksityiselle on yksi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sukupuolella on? Hän tekee työtään ei sisätutkimus ole mitenkään seksuaalinen kokemus....

Vierailija
4/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sukupuolella on? Hän tekee työtään ei sisätutkimus ole mitenkään seksuaalinen kokemus....

Jep, ja jos ap muuta väitää niin saisi mennä hakemaan ensin ihan sitä apua sieltä psykologin vastaanotolta.

Vierailija
5/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tutkittava värkki on vain tutkittava värkki, en muista yhtään minkä näköisen värkki siinä on, ja kun lähtee laverilta, unohdan sen värkinkin. Työtä se on, ei mitään taideteoksen ihailua. Ja sitten seuraava.

Vierailija
6/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule se gyne kokemus on aika helvetin kaukana seksistä.

Vierailija
7/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se tutkittava värkki on vain tutkittava värkki, en muista yhtään minkä näköisen värkki siinä on, ja kun lähtee laverilta, unohdan sen värkinkin. Työtä se on, ei mitään taideteoksen ihailua. Ja sitten seuraava.

Jahas, palstan oma "gynekologi" jo kiiruhti vastaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän