Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia limatulpan irtoamisesta?

Vierailija
26.10.2006 |

Itsellä nyt rv 40+0 ja ainakin eilen ja tänään on ollut pientä läpinäkyvää limaa housuissa... ei tosin mitään älyttömän isoa klönttiä... muutama pienempi " läjä" pari kertaa... olen kuullut irtoavasta limatulpasta,mut eix se voi irrota myös pieninä osina ja liittyykö se synnytyksen käynnistymiseen millään laillla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä parin päivän sisällä lumpsahtikin sitten vauva. :)

Vierailija
2/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx muilla kokemuksia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä toisesta limatulppaa alkoi irrota rajun sisätutkimuksen jälkeen, mutta tuo synnytys käynnistettiin sitten seuraavana päivänä, ei siis tietoa kauanko olisi mennyt itsestään.

Vierailija
4/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari tuntia ennen lapsivesiä sellainen tosi iso klöntti, siis ehkä puolikkaan nyrkin kokoinen.

Vierailija
5/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi lauantaina tulla hieman limatulppaa ja tiistai/keskiviikko yönä alkoi supistukset ja limatulppa tuli kokonaan pois. Vauva syntyi ke aamuna.

Vierailija
6/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen isompi klöntti kerralla, veriviiruinen. Tämä tapahtui sunnuntaiaamulla, lapsi syntyi perjantaina.

Itse olin jo lähdössä silloin su-aamuna, ajattelin että nyt se syntyy justiinsa:):):)

Vierailija
7/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kun olin (kohta) käymässä nukkumaan, huomasin veristä vuotoa. Samantien tuli eka supistus ja nukkumaan ei tarvinnut mennä. Kello 2:n aikoihin menin sairaalaan ja vauva syntyi aamulla 9:ltä.

Vierailija
8/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Illalla kun olin (kohta) käymässä nukkumaan, huomasin veristä vuotoa. Samantien tuli eka supistus ja nukkumaan ei tarvinnut mennä. Kello 2:n aikoihin menin sairaalaan ja vauva syntyi aamulla 9:ltä.

Vierailija
9/9 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtos osina, ekat veriviiruset palat lähti la tyttö synty ti-ke yönä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi