Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fleecevuorinen vedenpitävä syyspuku, hitti vai huti? Kokemuksia?

Vierailija
24.08.2022 |

Olen kuullut täysin päinvastaisia kommentteja tällaisista. Toiset kehuu ihan parhaaksi syksyn vaatteeksi, toiset sanovat, että fleecevuori on huono ja hiostava eikä kuivu. Mikä teidän kokemus on? Ja toimiiko tuo yleispukuna vai pitääkö olla kuitenkin erikseen toinen välikausipuku?

Jostain tällaisesta kyse siis:

https://www.sportshopen.com/fi-fi/article/rusk-fleece-rain-set-jr?attr1…

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei fleece- tai softshellvaatteita ikinä. Pilaa meret, koska mikromuovit ei jää suodattimiin.

Oothan myös luopunut auton käytöstä,koska pahin merien mikromuovin lähde.

Vierailija
62/65 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei fleece- tai softshellvaatteita ikinä. Pilaa meret, koska mikromuovit ei jää suodattimiin.

Eikös autonrenkaat ole kumia eikä muovia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös autonrenkaat ole kumia eikä muovia?

Meinaat,että ovat luonnonkumia koko rengasseos?

Vierailija
64/65 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä tuli Helsingissä vastaan äiti lapsensa kanssa ja lapsella oli oikesti kurahousut jalassa. Täällä on ollut todella nihkeän kuuma lähemmäs 25 astetta koko päivän, niin kyllä vähän kävi jo sääliksi lasta.

Varmasti tulossa päiväkodista tai eskarista, jonka pihan oli sadekuuro kastellut. Kyllä itsekin muistan keväältä eskarilaista hakiessa, kun saattoi olla jo ihan kesäkeli ja itse kuljin t-paidassa ja shorteissa, tytöllä saattoi silti olla kurahousut ja kurarukkaset jos pihassa oli vielä kosteaa.

Tämä. Ihmettelin vähän samaa kun olin kaverin kanssa meidän vaunuvauvan ja niiden 6v:n kanssa kävelyllä ja oli sateen jälkeinen sää ehkä 15 astetta mutta aurinko jo lämmitti että oli ihan t-paitakeli meillä aikuisilla. Kuitenkin sillä 6v:llä ulkotakki ja housut ja niiden päällä kurahousut, kumpparit, tumput ja kurahanskat. Ja kun tuon ikäinenhän ei kävele vaan juoksentelee. Mitä yritän tässä kysyä niin että jos aikuinen itse tarkenee paljon kevyemmissä vaatteissa, miksi silti lapselle laitetaan niin paljon päälle, ikään kuin varmuuden vuoksi, ettei vaan kastu tai palele? Ja tämä ei muuten ole mitenkään hysteerinen äiti. Vai tarviiko vielä 6v:kin lähtökohtaisesti enemmän vaatetta kun aikuinen samassa säässä?

Vierailija
65/65 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä tuli Helsingissä vastaan äiti lapsensa kanssa ja lapsella oli oikesti kurahousut jalassa. Täällä on ollut todella nihkeän kuuma lähemmäs 25 astetta koko päivän, niin kyllä vähän kävi jo sääliksi lasta.

Varmasti tulossa päiväkodista tai eskarista, jonka pihan oli sadekuuro kastellut. Kyllä itsekin muistan keväältä eskarilaista hakiessa, kun saattoi olla jo ihan kesäkeli ja itse kuljin t-paidassa ja shorteissa, tytöllä saattoi silti olla kurahousut ja kurarukkaset jos pihassa oli vielä kosteaa.

Tämä. Ihmettelin vähän samaa kun olin kaverin kanssa meidän vaunuvauvan ja niiden 6v:n kanssa kävelyllä ja oli sateen jälkeinen sää ehkä 15 astetta mutta aurinko jo lämmitti että oli ihan t-paitakeli meillä aikuisilla. Kuitenkin sillä 6v:llä ulkotakki ja housut ja niiden päällä kurahousut, kumpparit, tumput ja kurahanskat. Ja kun tuon ikäinenhän ei kävele vaan juoksentelee. Mitä yritän tässä kysyä niin että jos aikuinen itse tarkenee paljon kevyemmissä vaatteissa, miksi silti lapselle laitetaan niin paljon päälle, ikään kuin varmuuden vuoksi, ettei vaan kastu tai palele? Ja tämä ei muuten ole mitenkään hysteerinen äiti. Vai tarviiko vielä 6v:kin lähtökohtaisesti enemmän vaatetta kun aikuinen samassa säässä?

Ainakin pipot ja käsineet laitetaan meillä lapsille aiemmin kuin aikuisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä