Oletko koskaan kokeillut paljonko jälkiruuissa ja leivissä on ilmaa välissä?
Esimerkiksi pöydälle alusta /astia ja litistät vaikka kakun, pullan tai leivoksen, leivän? Onko ruokaisuutta siis välissä vai pelkkää ilmaa, vaahtoa. Keittiö on hyvä labra sellaiseen kokeeseen. Ota valokuva siitä.
Kommentit (7)
Älkää viisastelko ja kiusatko. Ongelma on monessa tuotteessa. Joku tietää mitä haen ja tarkoitan.
Kannattaa selvittää reseptistä, mitä ainesosia esim. leivässä on ja minkä verran. Sitten googlettaa niiden tiheydet, mittaa tilavuuden sinne päin ja punnitsee tarkkuusvaa'alla. Näin toimimalla voi vertailla eri tuotteiden ilmapitoisuutta.
Itse en kyllä viitsi mittailla enkä litistellä, joten en ota valokuviakaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viisastelko ja kiusatko. Ongelma on monessa tuotteessa. Joku tietää mitä haen ja tarkoitan.
Kyllä mä mieluummin syön ilmavaa leipää kuin litistettyä lettua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa selvittää reseptistä, mitä ainesosia esim. leivässä on ja minkä verran. Sitten googlettaa niiden tiheydet, mittaa tilavuuden sinne päin ja punnitsee tarkkuusvaa'alla. Näin toimimalla voi vertailla eri tuotteiden ilmapitoisuutta.
Itse en kyllä viitsi mittailla enkä litistellä, joten en ota valokuviakaan.
Aloitus ei ole sinulle Älä ota liian vakavasti. Ihmiset eivät tajua miten paljon höttöä kaupassa myydään, siellä ei ole yhtään ruokaisaa jälkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mieluummin syön ilmavaa leipää kuin litistettyä lettua.
Ehkä tämä asia ei ole sinulle. Ei kiinnosta mitä syöt.
Voi, kyllä kermavaahdossa on ilmaa! Ei se muuten ole kermavaahtoa :)