Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kokeilleet Lidlin ihonhoitotuotteita? Esim. niitä Q10

Vierailija
07.03.2025 |

Ovatko hyviä? Onko vaikka Nivea parempi. Etsinnässä edullisia tuotteita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukuisia ketjuja aiheesta.

Vierailija
2/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotuotteeni. Ollut käytössä 23-vuotiaasta ja vielä 38 v:nä kysytään papereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä.

Ostin vaihteeksi Elizabeth Ardenin Visible Difference -voidetta, mutta petyin. Halpa 3€ Lidlin voide sopii minulle paremmin! Hyvä niin!

Vierailija
6/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa noi voiteet. Ei ne mitään tee.

Syö hyvin, nukkuu paljon. Muuta ei tarvitse. 

Vierailija
7/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyviä. Myös Lidlin jalkavoide ihan loistavaa. Kiva kun on jotain edullista hyvää kosmetiikkaa.

Vierailija
8/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään. Ja Lidlin shampoot ja hoitoaineet myös hyviä.

Vierailija
9/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sanut lääkäriltä reseptin Avitcid-voiteeseen, sitä käytän. Alle vaikka Atopikin kasvovettä (seerumin oloista), sitten päälle jotain hyvää ihoöljyä.

Vierailija
10/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli yksi purkki, oli hyvä. Uutta ei ole tullut ostettua, kun lidlissä ei käydä kuin ehkä kerran vuodessa. Ja mulla on atoopoinen iho, jolle ei kaikki sovi. 

Vierailija
11/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin aikoinaan jonkun Q10 päivävoiteen Lidlistä ja se oli kyllä niin paksua tököttiä etten voinut sitä käyttää. Teki ihme kalvon kasvoille.

Kokeilemallahan se selviää, isoja summia ei mene hukkaan tässä kokeilussa.

Vierailija
12/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Normal liikkeestä CICA kasvovoiteen. Todella hyvä ja halpa ., Itsellä kuiva iho ,

Vierailija
13/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on kauniita asiakkaita.

Vierailija
14/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Q10 mutta se celluloir eye 👍

Vierailija
15/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ne Cellular-tuotteet eikä se q10

Vierailija
16/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja sain kamalat "näpyt", sellaisia värittömiä pahkuroita, otsan ja posket täyteen.

Vierailija
17/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat listalla, missä on ilmoitettu eläinkokeita käyttäviä firmoja. En minäkään puhdas pulmunen ole, mutta vältän mieluummin. Kotimaiset Smuuti-tuotteet jees, ja jotku muut luonnontuotteet esim. Urtekram, Weleda, Lavera.

Vierailija
18/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa noi voiteet. Ei ne mitään tee.

Syö hyvin, nukkuu paljon. Muuta ei tarvitse. 

Unohdit liikunnan ja vedenjuonnin. Jotain voidetta kannattaa laittaa jos ei noita niin jotain muuta.

Vierailija
19/19 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin noihin, kun ei ole enää muuhun varaa ja yllätyin positiivisesti. Kaikki, mitä olen tähän mennessä käyttänyt ovat olleet hintaansa nähden loistavia tai vähintään yhtä hyviä kuin esim. Nivea tai Lumene. Sopivat myös atooppiselle iholleni. Lidlin Repair-käsivoide on erinomainen talviajan voide, sitä ei tarvitse laittaa kuin korkeintaan kerran päivässä ja kädet pysyvät pehmeinä. Kasvovoiteista olen tykästynyt hyaluroni-happoa sisältäviin, imeytyvät nopeasti ja tekevät ihosta kimmoisan ja pehmeän. Vartalovoiteen ikävä kyllä pilasivat huonontamalla laatua radikaalisti. Normaalille iholle tarkoitettu vv oli ennen juuri sopivan paksua ja kosteuttavaa, mutta vuoden alussa ostamani purkki on ihan kuin sinne olisi laitettua puolet vettä sekaan. On niin lirua, että valuu lattialle ennen kuin ehtii levittää, eikä kosteuta enää nimeksikään. Sääli, koska tuo oli pitkään yksi luottotuotteistani. Rasvaa kuluu paljon, mutta ihoni ei tykkää liian raskaista 'kuivan ihon' tuotteista, joten tuo oli todellinen löyty (iso purkki maksaa alle 4 euroa). 

Hitto, kuulostaa ihan mainostekstiltä :D mutta ei ole silti. Olen vilpittömästi sitä mieltä, ettei kannata ostaa kalliimpia tuotteita, jollei ole niin paha atopia tmv. ettei mikään muu kuin apteekkituotteet käy. Ainoastaan Lidlin suihkusaippuat (ja käsisaippuat, pesuaineet) jäävät ostamatta, koska ovat niin tujusti hajustettuja, että saan niistä migreenin. Kokeilin joskus ja se suihkusaippua meni yhden testikerran jälkeen viemäriin.