Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tehdä pieni voileipäkakku vain itselle?

Vierailija
23.08.2022 |

En ole kolmeen vuoteen käynyt missään kesteillä, joissa saisi voileipäkakkua. Kovasti tekee mieli voileipäkakkua. Onko noloa tehdä sellainen pieni voileipäkakku? Olen sinkku ja asun yksin, eikä ole hirveästi ystäviä, joita voisi pyytää kahvittelee. Sehän menisi ihan ateriasta parina kolmena päivänä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekaisempa minäkin! Jääkaapissa sattuu olee ainekset yksinkertaiseen kakkuun: kinkkua, tuorejuustoa, majoneesia, paprikaa ja kurkkua. Koristeeksi taidan laittaa rucolaa ja kirsikkatomaattikukkia.

Mistä ajattelit tehdä tahnat?

Mun äiti teki ihania voileipäkakkuja aina juhliin. Nyt äitiä ei ole eikä mulla ole reseptejä.

Vierailija
22/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Monet syö pakastekakunkin yksin. Mitä kukaan mistään tietää mitä sä teet tai syöt kotonas? Se on ihan sun asia. Voileipäkakku säilyy hyvin jääkaapissa ja sitä voi syödä monta päivää ja niitä on aika hauskaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä noloa tehdä. Älä ainakaan kenellekään kerro että itselle teit voileipäkakun.

Vierailija
24/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvå voileipäkakku tehdään savuloheen. Ja ajattele sen hintaa!

Vierailija
25/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pieni, se säilyy jääkaapissa hyvänä monta päivää.

Riippuu kyllä täytteistä/koristelusta, kuinka kauan säilyy. Ei katkarapuja, kylmäsavu- tai graavilohta voi säilyttää montaa päivää.

Vierailija
26/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi on kamalaa. Se pitää korvata jollain tuorejuusto-creme fraiche-jutulla.

Vierailija
27/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä täytteistä/koristelusta, kuinka kauan säilyy. Ei katkarapuja, kylmäsavu- tai graavilohta voi säilyttää montaa päivää.

Kas kun kaupassa myydään lohikakkua monta päivää..

Vierailija
28/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni voileipäkakku = täyttävä kerrosvoileipä tahnatäytteellä. Anna palaa vaan, aina itsetehdyistä tulee parempia kuin kaupan kerrossänkkäreistä.

Vierailija
29/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tarvittavaa tummaa vuokaleipää ei löydykään joka kaupasta. Paahtoleipään EI TEHDÄ.

Vuokaleipä pitää kylläkin olla vaaleaa eikä tummaa.

Vierailija
30/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pieni kakkuvuoka, jotta voin tehdä hienoja, mutta pieniä täytekakkuja itselleni 😊

Vierailija
31/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun kaupassa myydään lohikakkua monta päivää..

Höpöhöpö.

Vierailija
32/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa tehdä mitään vain itselle. Yksinäiset ihmiset on supernoloja. Hihittelen aina ystävieni kanssa kadulla yksinään tallaavia tai ravintolassa ressukoina yksin syöviä!

Vierailija
33/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin. :)

Pari vuotta sitten en ollut tehnyt yhtäkään voileipäkakkua elämäni aikana. Se kokemattomuus oli kuulemma noloa tämmöiselle keittiöalan ihmiselle, joten otin sitten niskavoiton voileipäkakuista. Nyt on jonkin verran kokemusta ja herkut valmistuu tuosta vaan.

Tein joka kuukausi omalle perheelle voileipäkakun yhden vuoden ajan (kaikki erilaisia). Ne oli vielä suht kookkaita, että me neljä syötiin niitä aina viikonlopun ajan. Välillä oli teinien kaverit jelppimässä syömisessä ja nauroivat tätä päähänpistoa (?).

Pidin vuoden paussia tuosta kuukausittaisesta valmistamisesta, mutta sitten kasasin niitä vain juhliin. Tänä vuonna olen taas tehnyt yhden per kuukausi. Yleisön pyynnöstä.

Kerro parhaat vinkit ole kiltti!

Haluaisin tehdä mutta en osaa.

Vierailija
34/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekaisempa minäkin! Jääkaapissa sattuu olee ainekset yksinkertaiseen kakkuun: kinkkua, tuorejuustoa, majoneesia, paprikaa ja kurkkua. Koristeeksi taidan laittaa rucolaa ja kirsikkatomaattikukkia.

Mistä ajattelit tehdä tahnat?

Mun äiti teki ihania voileipäkakkuja aina juhliin. Nyt äitiä ei ole eikä mulla ole reseptejä.

En ole jolta kysyit, mutta varmaankin tulee kinkkua, tuorejuustoa, majoneesia, paprikaa ja kurkkua. Aina ei tarvitse olla montaa eri sorttia. Tuorejuustolla ja majoneesilla voi kuorruttaakin.

Vierailija
35/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei mies syö sitä.

Vierailija
36/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös pieni kakkuvuoka, jotta voin tehdä hienoja, mutta pieniä täytekakkuja itselleni 😊

Niin mullakin

Seuraavaksi teen kinuskikakun.

Vierailija
37/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin

Seuraavaksi teen kinuskikakun.

Laitatko siihen puolukoita? Sopii hyvin.

Vierailija
38/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa parhaat reseptinne.

Vierailija
39/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vinkistä. Ei ois tullu mieleenikä. Nyt kyllä menen kauppaan huomenna ja teen itselleni ihanan kinkkuvoilepäkakkusen. Vesi herahti jo heti kielelle.

Vierailija
40/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko sun BMI on .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi