Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tehdä pieni voileipäkakku vain itselle?

Vierailija
23.08.2022 |

En ole kolmeen vuoteen käynyt missään kesteillä, joissa saisi voileipäkakkua. Kovasti tekee mieli voileipäkakkua. Onko noloa tehdä sellainen pieni voileipäkakku? Olen sinkku ja asun yksin, eikä ole hirveästi ystäviä, joita voisi pyytää kahvittelee. Sehän menisi ihan ateriasta parina kolmena päivänä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä noloa kuin tehdä itselleen majoneesivoileipä.

Vierailija
2/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietää mitä sä kotona itsellesi teet. Jos pidät sitä nolona niin älä kerro kenellekään. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joka kevät. En kyllä näin elokuussa.

Vierailija
4/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen itse voileipäkakkufani ja kerran viikossa teen.

Vierailija
5/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pieni, se säilyy jääkaapissa hyvänä monta päivää.

Vierailija
6/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä siinä olisi noloa? Olen tilannut itselleni joskus voileipäkakun pitopalvelusta vaikkei mitään juhlia ollut. Eli tottakai voit tehdä tai tilata tai mitä vaan!

Vierailija
7/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tee sellainen. Itse en söisi ikinä voileipäkakkua, himoitsen pelkästään makeita kakkuja ja koska niissä on paljon ilmaa välissä, litistämällä niistä tulisi litteitä ja pieniä.

Vierailija
8/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voileipäkakussa ole mitään sen kummempaa oikeasti kuin muissakaan ruuissa, vaikka yleensä onkin juhlatarjottava. Ihan yhtä hyvin voisi miettiä, onko noloa tehdä itselleen hernesoppaa. Eli: tee ihmeessä ja nauti, tästä inspiroituneena minäkin saatan mokoman väsätä :)

Vierailija
9/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noloa. Tee ihmeessä.

Vierailija
10/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisempa minäkin! Jääkaapissa sattuu olee ainekset yksinkertaiseen kakkuun: kinkkua, tuorejuustoa, majoneesia, paprikaa ja kurkkua. Koristeeksi taidan laittaa rucolaa ja kirsikkatomaattikukkia.

Vierailija
11/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa itsensä hemmottelua! Anna mennä vaan! Otan aina juhlissa voileipäkakkua makean kakun sijaan jos sitä on tarjolla, eli tykkään kovasti.

Vierailija
12/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helve**iä taas. No ei ole! 

Vierailija
13/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Tee itsellesi ihan mitä ruokaa haluat. Minäkin olen sinkku, en ole koskaan miettinyt, miksi joku ruoka olisi noloa tehdä ihan vaan itselle.

Vierailija
14/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvittavaa tummaa vuokaleipää ei löydykään joka kaupasta. Paahtoleipään EI TEHDÄ.

Vierailija
15/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on vain söpöä.

Vierailija
16/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin. :)

Pari vuotta sitten en ollut tehnyt yhtäkään voileipäkakkua elämäni aikana. Se kokemattomuus oli kuulemma noloa tämmöiselle keittiöalan ihmiselle, joten otin sitten niskavoiton voileipäkakuista. Nyt on jonkin verran kokemusta ja herkut valmistuu tuosta vaan.

Tein joka kuukausi omalle perheelle voileipäkakun yhden vuoden ajan (kaikki erilaisia). Ne oli vielä suht kookkaita, että me neljä syötiin niitä aina viikonlopun ajan. Välillä oli teinien kaverit jelppimässä syömisessä ja nauroivat tätä päähänpistoa (?).

Pidin vuoden paussia tuosta kuukausittaisesta valmistamisesta, mutta sitten kasasin niitä vain juhliin. Tänä vuonna olen taas tehnyt yhden per kuukausi. Yleisön pyynnöstä.

Vierailija
17/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tarvittavaa tummaa vuokaleipää ei löydykään joka kaupasta. Paahtoleipään EI TEHDÄ.

Kai nyt kakkuun leivotaan pohjat itse?

Vierailija
18/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin äsken itselleni sämpylöitä.

Vierailija
19/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Älä tee, ettet nolaa itseäsi.

Vierailija
20/42 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt kakkuun leivotaan pohjat itse?

Varmaan laitat voileipäkakun uuniin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä