Tiedäthän, että myös muut voivat kehittyä ihmisenä siinä missä sinäkin
Kannattaa muistaa, että se rasittava tyyppi voi olla muuttunut vuosien saatossa, ihan kuten sinä itsekin. Pidä mieli avoimena.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua pitäisi kiinnostaa minkälaiseksi joku kuspää menneisyydestä on kasvanut, keskityn ihmisiin joita ympärillä on nykyään
Siitä on sinulle itsellesikin iloa ja hyötyä, kun huomaat entisen k-pään olevan nykyään mukava tyyppi. Tosin asenteesi on sen verran ummehtunut, että kohdallasi joutuu vielä odottelemaan.
Heh, eli joku nyt ei pidä sinusta menneisyyden takia ja olet siitä kovin harmissasi. Kyse on siis edelleen sinun tunteistasi, minäminäminä. Et kykene hyväksymään sitä ettei joku pidä sinusta/olet yhdentekevä ja haluaisit muuttaa asian, sinun mieleiseksesi.
Joku ei pidä sinusta ja olet yhdentekevä ei sovi yhteen, varsinkin jos siis joutuu joidenkin tekojen ja huomion kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kehittyminen ihmisenä on mielestäni paras tapa elää.
Minusta ihminen on kehittynyt valtavasti, jos tajuaa että toista ei saa "auttaa" kehittymään tekemällä vakavia rikoksia ja kehittyisi vielä enemmän jos saisi oikean rangaistuksen siitä.
Vaikka olisit mitä mieltä tahansa ja vaikka asemasi myötä pystyt tekemään vakavia rikoksia jäämättä siitä kiinni olet kehitysvamnaisen asteella auttamis ja kehittämushalussasi. Jos olet koulutettu ihminen, jotain perustavanlaatuista ihmisyydestä on jäänyt hiffaanatta.
Vierailija kirjoitti:
Toki, koskee myös kaikkia,. niitä jotka "auttavat" muita rikoksilla. Voisi kehittyä ja löytää muita kehittymeenpiä ja sivistyneempiä tapoja.
Itseäni ei ole kiusattu, mutta jostain kumman syystä olen törmännyt siihen ettäihmiset luulee että olen kiusattu
Vivahde eroja voi olla siinä, että en pidä rikosten kohteena oloa kiusaamisena, se on vain rikosten uhrina ei muuta. Eikä kyse edes mistään mieleen vaikuttavista rikoksista, vaan ihan fyysisistä.
No eipä kukaan mielen sisään pääse. Halveksin ja halveksin mutta ketä....
Voi herran jestas että on käytetty resursseja jonkun suhteen ja ihmisten kehittymisen suhteen
Onhan se vähän kiusallista tuollainen puuttuminen mutta mä en nyt pienistä häiriinny. Mutta ne muutamat jutut, mistä jotkut saisi linnaa jos paljastuisi...tuskin kukaan voi väittää että niitä voisi kutsua kiusaamiseksi tai ärsyttämiseksi. Sen verran törkeitä ovat luokassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua pitäisi kiinnostaa minkälaiseksi joku kuspää menneisyydestä on kasvanut, keskityn ihmisiin joita ympärillä on nykyään
Siitä on sinulle itsellesikin iloa ja hyötyä, kun huomaat entisen k-pään olevan nykyään mukava tyyppi. Tosin asenteesi on sen verran ummehtunut, että kohdallasi joutuu vielä odottelemaan.
Luepas ihan ajatuksella tuo oma vastauksesi ja mieti oletko itsekään ihan vielä siellä positiivisella tiellä, mitä tässä ketjussa mainostat. Eikös sinunkin pitäisi hyväksyä silloin se, että toiset saattavat olla asioista eri mieltä kuin sinä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, koskee myös kaikkia,. niitä jotka "auttavat" muita rikoksilla. Voisi kehittyä ja löytää muita kehittymeenpiä ja sivistyneempiä tapoja.
Mistä tapauksesta mahdat puhua?
Otsikon kysymyksen vois myös kääntää tälleen, että tiedäthän että ihmiset voi kehittyä vaikket itse ole tehnyt niin. Melko paljon huomaa ihmisiä, jotka ei usko ihmisen pystyvän muuttumaan tai kehittymään, koska he ei itekkään oo sitä tehny. Ihmiset peilaa itsensä kautta muita ihmisiä automaattisesti, jolloin esimerkiks sellaiset, jotka on kokenut paljon kehitystä saattaa automaattisesti olettaa että muut myös, ja sama toisin päin.
No oman lähiomaisen tai sellaisena pidetyn käytös ei ainakaan ole muuttunut 40v saatossa joten screw it. Pidä palikkasi. Edestäsi löydät sinäkin.
Sairaaloissa työskentelevät olettavat etteivät jää kiinni rikoksistaan ihmisiä kohtaan jota lääketieteeksi kutsuvat.
Ihminen on ihmiselle susi. Helvetti on toinen ihminen.