Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedäthän, että myös muut voivat kehittyä ihmisenä siinä missä sinäkin

Vierailija
23.08.2022 |

Kannattaa muistaa, että se rasittava tyyppi voi olla muuttunut vuosien saatossa, ihan kuten sinä itsekin. Pidä mieli avoimena.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet on verrattavissa työpaikka haastatteluun. Ensivaikutelma pitää tehdä heti eikä 15 päivä. Ihmisiä tulee ja menee.

Sinäkin.

Vierailija
2/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Annan aina ihmisille mahdollisuuden jos toisenkin. Ja yritän myös itse kehittyä ihmisenä. Mutta iän myötä joskus kyynistyy väistämättä jos elämä ei ole mennyt omien odotusten tai toiveiden mukaan. Ei ole aina helppoa muuttua koska elämänkokemukset painaa harteilla vaikka ne osin vahvuuksia ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteet on verrattavissa työpaikka haastatteluun. Ensivaikutelma pitää tehdä heti eikä 15 päivä. Ihmisiä tulee ja menee.

Sinäkin.

Menen mielellään, jos suhtautuminen on tuollaista. Yhhh

Vierailija
4/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on odoteltu. Ei voi silti luulla että jokainen muuttuu. Moni suomalainen ei siedä köyhiä ihmisiä, miksi heillä ei ole myös avoin mieli.

Vierailija
5/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Annan aina ihmisille mahdollisuuden jos toisenkin. Ja yritän myös itse kehittyä ihmisenä. Mutta iän myötä joskus kyynistyy väistämättä jos elämä ei ole mennyt omien odotusten tai toiveiden mukaan. Ei ole aina helppoa muuttua koska elämänkokemukset painaa harteilla vaikka ne osin vahvuuksia ovatkin.

Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

Vierailija
6/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien on turha yrittää päästä nyt seuraani. 

Vierailija
7/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itse en ymmärrä esim. tätä lapsena koulukiusanneiden demonisointia. He olivat hyvin keskenkasvuisia ihmisiä silloin, heistä on voinut kehittyä ajan ja elämänkokemusten kautta jotain ihan muuta. 

Vierailija
8/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itse en ymmärrä esim. tätä lapsena koulukiusanneiden demonisointia. He olivat hyvin keskenkasvuisia ihmisiä silloin, heistä on voinut kehittyä ajan ja elämänkokemusten kautta jotain ihan muuta. 

Tuhosin elämäsi. Kiitä mua 😏

Vierailija
9/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua pitäisi kiinnostaa minkälaiseksi joku kuspää menneisyydestä on kasvanut, keskityn ihmisiin joita ympärillä on nykyään

Vierailija
10/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua pitäisi kiinnostaa minkälaiseksi joku kuspää menneisyydestä on kasvanut, keskityn ihmisiin joita ympärillä on nykyään

Siitä on sinulle itsellesikin iloa ja hyötyä, kun huomaat entisen k-pään olevan nykyään mukava tyyppi. Tosin asenteesi on sen verran ummehtunut, että kohdallasi joutuu vielä odottelemaan.

Vierailija
11/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei vaikka vanhan kiusaajan kanssa halua ehdoin tahdoin olla tekemisissä, mutta kyllä minä ainakin heistä puhuessa sanon aina,että toivottavasti ovat kasvaneet ihmisinä lastensa ja läheistensä takia.

Vierailija
12/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, muistetaan sanoa , että itse oli ihan lapsi vielä ja ei saanut kasvaa kunnolla näiden takia, mutta ei tajuta, että samalla lailla ne kiusaajatkin oli vielä lapsia.

En tarkoita, että kiusaaminen olisi oikein tai heidän kanssaan pitäisi alkaa kaveeraamaan, vaan tajuta se, etteivät ole mitään hirviöitä, vaan ihan tavallisia lapsia, jotka eivät osanneet käyttäytyä ja toivottavasti ovat tajunneet muuttaa käytöstään.

Olen entinen kiusattu siis itsekin.

Vierailija
13/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa koen asian lähinnä niin, että muut voivat ns. kasvaa ihmisinä, mutta minussa ei juuri näytä kehitystä tapahtuvan. Tosin minulla on kaksoisstandardit lähes kaikessa, ja aina itseäni vastaan. On varmaan jonkin sortin hullu.

Vierailija
14/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa koen asian lähinnä niin, että muut voivat ns. kasvaa ihmisinä, mutta minussa ei juuri näytä kehitystä tapahtuvan. Tosin minulla on kaksoisstandardit lähes kaikessa, ja aina itseäni vastaan. On varmaan jonkin sortin hullu.

Kirotusvire: Oon varmaan jonkin sortin hullu.

Vierailija
15/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirotusvire: Oon varmaan jonkin sortin hullu.

Kuulostaa todella pahalta itsetunto-ongelmalta. Olen ollut samanlainen. Luulin myös, että itsensä rakastaminen on vain sanahelinää ja hihhuleiden höpötyksiä, kunnes koin sen itse. Nykyään en koe ansaitsevani kritiikkiä tai arvostelua tai ilkeyttä (itseltäni) yhtään sen enempää kuin muutkaan.

Sä olet tajunnut tämän asian. Se on ensimmäinen askel parantumiseen. Ota kohtalo omiin käsiin ja uskalla arvostaa itseäsi. Kokeile huvikseen hiljaa mielessäsi, ei kukaan saa tietää.

Vierailija
16/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on sinulle itsellesikin iloa ja hyötyä, kun huomaat entisen k-pään olevan nykyään mukava tyyppi. Tosin asenteesi on sen verran ummehtunut, että kohdallasi joutuu vielä odottelemaan.

Heh, eli joku nyt ei pidä sinusta menneisyyden takia ja olet siitä kovin harmissasi. Kyse on siis edelleen sinun tunteistasi, minäminäminä. Et kykene hyväksymään sitä ettei joku pidä sinusta/olet yhdentekevä ja haluaisit muuttaa asian, sinun mieleiseksesi.

Vierailija
17/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rasittava tyyppi on muuttunut, hienoa hänelle, mutta ei vaikuta mun elämääni mitenkään.

Vierailija
18/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eli joku nyt ei pidä sinusta menneisyyden takia ja olet siitä kovin harmissasi. Kyse on siis edelleen sinun tunteistasi, minäminäminä. Et kykene hyväksymään sitä ettei joku pidä sinusta/olet yhdentekevä ja haluaisit muuttaa asian, sinun mieleiseksesi.

Toisinpäin, olen löytänyt upeita ihmisiä niistä entisistä törpöistä. Minulla olisi ilman avointa asennetta ympärilläni nyt (luullakseni) enemmän ikäviä ihmisiä ja ampuisin sillä vain itseäni jalkaan. Mutta onnea matkaan sinulle, ehkä opit ajattelemaan asioita myös hyvän kautta.

Vierailija
19/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koskas ne jotka "auttavat" muita kehittymään ihmisenä kehittyvät itse ihmisinä. Kehitetään toisiamme ja voimasnnutaan.

Vierailija
20/33 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin, olen löytänyt upeita ihmisiä niistä entisistä törpöistä. Minulla olisi ilman avointa asennetta ympärilläni nyt (luullakseni) enemmän ikäviä ihmisiä ja ampuisin sillä vain itseäni jalkaan. Mutta onnea matkaan sinulle, ehkä opit ajattelemaan asioita myös hyvän kautta.

:) Samoin vaan sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi