Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN torstai 26.10.

26.10.2006 |

Huomenia! Suuren suuret onnittelut Mölliskä, Nekkis, S@nde ja Maharaja (toivotaan porukalla, että viivasi vahvistuu ja ruutuun pamahtaa selkeä plussa). Lämpimät plussaonnittelut kaikille muillekin, joiden nimiä en muistanut! Nippara meidän lapsilla on vain 11 päivää ikäeroa! Hauska huomio. ).( kp 3/31 täti tuli täti meni. Tää mun kroppa on tosi outo. Sen jälkeen kun toukokuun lopulla lopetin e-pillerit niin kk on ollut tällaisia pari päivän tähdenlentoja. No, ei se sinänsä ole huono juttu ollenkaan, mutta epäilyttää, että onko kaikki ok. Mielettömät kk kivut ennen menkkoja, saan kulkea melkein kaksin kerroin. Endomertrioosi tekee temppujaan, veikkaan. Tänään mieli korkealla viikonloppua odotellessa. Jotkut teistä ovat keskustelleet ylipainon vaikutuksesta raskautumiseen. Heitän tässä oman kommenttini. Olen viime vuonna laihduttanut 12 kg ja olen nyt ihannepainossa, mutta ei se ainakaan ole nopeuttanut raskautumistani. Uskon, että iällä on suurempi merkitys. Mittarissa pian 35 v, ekan lapsen sain 31-vuotiaana. On se jännä tää ikäkysymys, joskus sitä tuntee itsensä ihan teiniksi, mutta kun tätä hedelmällisyysasiaa miettiin, niin onkin jo ikäloppu :)

-Omppumamma-

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvakseltaan tulee kirjoiteltua, välillä käyn lukemassa vaan kirjoituksia..

Täällä siis nyt kp 33/? ja kp 31 testi oli nega..Missä kummassa ne menkat sit viipyy..Lämmöt tuntuu olevan koholla, mutta..

Toivottavasti nyt ei ala sama rumba, kun ennen tätä kakkosta jolloin munikset jäi kystiksi..Eipä mua nyt hirveästi haittaa vaikka täti tulis, kunhan ei jää kokonaan pois ja sit tuhlaan sadoittaun rahaa nega testeihin..Odotellaan nyt vielä hetki ja jos pian ei ala niin sit hakemaan tero-kuuria taas..

Ennen raskautta oli siis kierto 28-32..

Voi plääh!!!

PLUSSAONNEA KAIKILLE JA TSEMPIT JO PLUSSANNEILLE!!!!!

pikku_ruu & pesue

Vierailija
22/22 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, luin ekaksi että syntyisi molemmille kaksoset heinäkuussa :D Hih...

Joo, mutta siis erittäin hyvä suunnitelma! Näin teemme, kakkoset heinäkuulle :)

Mulle osui myös silmään, että sulla on saman ikäinen esikoinen. Onkos teillä kova uhma päällä? ;) Meillä taitaa olla nyt joku uhmahuippu havaittavissa *huoh* Kai se tästä pian helpottaa...

Zaia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla