Mitä olet tänään syönyt ja painosi?
Noin klo 9 kaksi viipaletta tummaa leipää, päällä margariinia ja maksamakkaraa.
Klo 12 maustettu rahka, 2,5 dl
Klo 14 valmista kinkkukiusausta, raastesalaattia, avokado ja jädeä
Klo 17 banaani
Klo 18:30 kermaista sieni - pinaattipastaa (itse tehtyä) iso täysi lautasellinen
Illalla syön todennäköisesti omenan vielä.
Nainen, 165 cm/ noin 60 kg
Kommentit (92)
Tonnikalapastaa. Kokonaisen suklaalevyn ja 3 pussia nuudelia.
100kg
2 kp kahvia
Keitetty kananmuna
Puoli paketillista aurajuustoa
120 kg
Kaurapuuro ja keitetty kananmuna
Kaalisalaattia, kukkakaalia ja halloumia
85 kg
Mikä tämän ketjun idea on? Kerätä ideoita ruokavalioon tai satunnaisia lukuja?
En ole vielä viitsinyt syödä paljon mitään. Herätin itseni kahvilla. Painan n. 50 kg. Illalla tulee vieras. Lähden tästä kauppaan hakemaan jotain hyvää syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että tosi moni syö hirveän vähän!
Itse syön kunnolliset aamupalan, lounaan, pävällisen ja kahvitauoilla näiden välissä aina jotain. Kuolisin nälkään jos pitäisi kituuttaa kuten moni näköjään tekee.
N 162/52
Kotona ollessa ei kuluta kaloreita.
Aamulla 1/2 karjalanpiirakkaa, päälle ripaus voita, juustosiivu, banaani, lasillinen tuoremehua.
Lounas 1/2 karjalanpiirakkaa, cappuccino, omena
Välipala Pari dl mansikoita soseena ja sokeritonta mansikkakeittoa, kaurakeksi
Päivällinen 1 broilerpihvi, pieni peruna, tilkka pinaattikastiketta, raejuustoa 1 dl, salaattia, kurkkua, linssejä, tomaatti
Illalla tuskin enää mitään
Päivän aikana 3 isoa lasillista vettä.
N. 25kg ylipainoa. Painonpudotusta n. 30 kiloa takana.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro ja keitetty kananmuna
Kaalisalaattia, kukkakaalia ja halloumia
85 kgMikä tämän ketjun idea on? Kerätä ideoita ruokavalioon tai satunnaisia lukuja?
Vaikka uteliaisuuden tyydytys? Onko kaikella oltava joku absoluuttinen selitys? Minua ainakin kiinnostaa mitä ihmiset syö. Koska laihdutan, kiinnitän huomioni siihen myös, miten normaalipainoiset syövät. Ja olenkin huomannut, että ns. syömällä laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että tosi moni syö hirveän vähän!
Itse syön kunnolliset aamupalan, lounaan, pävällisen ja kahvitauoilla näiden välissä aina jotain. Kuolisin nälkään jos pitäisi kituuttaa kuten moni näköjään tekee.
N 162/52
Ai, mä taas ihmettelin just miten paljon ihmiset syö. Itse en heti aamusta edes pystyisi syömään mitään ja muutenkin olisi ihan kauheaa syödä joku viisi kertaa päivässä niinkuin suositellaan. Tai vaikka kokonainen pizza tai iso Subi kerralla 😳
Niin me ihmiset ollaan erilaisia.
Niin joo, ja tänään olen syönyt yhden ruisleipäviipaleen juustolla ja tomaatilla ja kauhallisen perunamuusia kasviskastikkeella.
Ja tietenkin juonut kahvia ja vettä
166/57
- aamu: kahvi + kahvikerma, kaurapuuro + maapähkinävoita
- alkupäivä: viili + banaani
- äsken: 2 täysjyväleipää, oivariinia, pinaattia, 2 keitettyä kananmunaa
Myöhemmin syön vielä lämpimänä ruokana pinaattilettuja + puolukkahilloa sekä jälkiruoaksi halutessani maitosuklaata.
En yleensä syö näin alkupäiväpainotteisesti, mutta tänään liikuin päivällä poikkeuksellisen paljon.
Olen nainen 165 cm / n. 51 kg.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Maitokahvia, Tupla, pipareita, makaronia, kermaa, kaupan lihapullia, ruisleipää, juustoa, suolakurkkua.
N49 162/48
Näkkileipää hedelmiä juureksia, sillä maksan itse aamiaiseni.
Kourallisen mansikoita
Muutama karkki
Energiajuomaa
Lohikeittoa
65 kg