Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läpi SUomen autossa rv 31??

25.10.2006 |

Onko tämä järkevää??

Voiko olla jotain haittaa itselle/vauvalle kun istuu päivässä 750km autossa?

Jos kuitenkin on pakko, miten helpotan kaikkien osapuolien oloa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei olisi todellinen pakko. Olin vastaavalla reissulla rv 21 ja jo silloin oli minusta rankkaa. Kyllä harkitsisin vakavasti esim autojunaa,missä voisi itse olla makuuhytissa tai jos on jotain muuta vaihtoehtoa. Ei se kyllä mitään herkkua ole. Jos kuitenkaan ei ole vaihtoehtoja niin kannattaa varata aikaa reilusti pysähdyksille, vaikka vaan muutaman minuutti välillä helpottaa taas joksikin aikaa. Ja kyllähän tämä riippuu tietenkin monesta asiasta omaan vointiin liittyen, vaikeahan se on muiden sanoa. Tässä minun ekat ajatukset asiaan.

nyt nukkumaan

Tipy rv 24+5

Vierailija
2/7 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hubbyn kanssa lähdössä joulukuussa Saksaan autolla ja eestaas matkaa tulee n. 2000 km. Olen tuolloin rv33-34 ja ihan luottavaisin mielin ajattelin lähteä..=) Pysähdyksiä voi aina tehdä enkä kyllä usko mihinkään ' auton tärinä ei tee hyvää' -juttuihin..Jalkoja pitänee nostella parhaansa mukaan ja asentoa vaihdella miten kykenee..=)

Eli kyllä uskaltaisin tollasen pienen roadtripin Suomessakin tehdä. Saa korjata jos olen ihan hakoteillä ja ansaitsen rimpampullaa! =D

t. poppis rv27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan kuudettani ja joulukuussa ajamme saksassa 1800 km autolla,lapset kaikki mukana(2v-10v)

Uskon jaksavani matkan kunhan pysähdymme mahd.usein jaloittelemaan.Ja lasten kanssa se on pakkokin.

Olen kyllä varannut ajan omalle gynelle ennen matkan alkua jotta tarkistaa kohdunsuun tilanteen ja arvioi yleensä onko estettä matkallemme.Ja tietenkin jos oma oloni siihen mennessä merkittävästi huonontunut,mietin asiaa tarkkaan.Mutta näillä näkymin olemme lähdössä.

Viikkoja silloin 27-28

Vierailija
4/7 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kai lähteä jos itse tuntuu, että jaksaa. Mutta tosiaan teillä varmaan sitä ennen tuo 2. lääkärintarkastus....jos sisätutkimuksessa todetaan, että paikat hyvin kiinni, niin eiköhän se ihan ok ole. Mutta painetta istuessa tulee just alapäähän. Onhan niitäkin, joilla menee vedet autossa ja siitä sitten ambulanssilla sairaalaan. Mutta ennenaikaisuuden uhkahan teille kerrotaan, jos sitä on (esim. pehmenneet paikat yms). Ite en ko.syystä lähtenyt enää läpi Suomen kestävälle automatkalle ystävän varottavan esimerkin vuoksi.

Vierailija
5/7 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä oon sit se kärsivän näköinen, irvistelevä ja puuskuttava isomahainen taukopaikalla! Jos näet niin pysähdy kysymään kannattiko..=D Hih

Vierailija
6/7 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä oon sit se kärsivän näköinen, irvistelevä ja puuskuttava isomahainen taukopaikalla! Jos näet niin pysähdy kysymään kannattiko..=D Hih

[/quote]

Samat sanat,mut vaan erottaa vielä tästä lapsilaumasta joka mukana=)

Vilkutellaan!

Vierailija
7/7 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan lääkäri ei suositellut matkustamista enää rv 35 jälkeen. Eli siinä joku raja, milloin pitäs pysyä siellä tienoilla missä aikoo synnyttää. Tiedä sitten johtuuko siitä ettei synnytys käynnisty muualla vai siitä että automatkat edesauttaa ennenaikaista syntymistä? Varmaan siis molempia, pitkä paikallaan istuminen ei ole hyväksi. Toisaalta, sama asia jos istuu töissä tai muualla tuntikausia paikallaan. En usko että millään auton tärinällä on vaikutusta.

Itse lähde tänään käymään anoppilassa vikaa kertaa ennen synnytystä. Olen viikolla 31 ja matkaa tulee autolla 4h. Taukoja vaan ja taukojumppaa pysähdyspaikoilla! Mikähän olis sopiva taukojen väli, 1,5h?

Minks