Monetko lukulasit sinulla on?
Siis käytössä/"todennäköisesti jossain"
Minulla 0-2/10 ;-)
Kommentit (46)
Kahdet, 1,5 ja 2,0. Ihan ovat Prismasta, 2,90€.
Kävin 5 vuotta sitten optikolle ja katsottiin näkö. Toinen silmä 1,25 ja toinen 1,5 plussaa.
Sain sitten 1,5 lasit. Näillä nään ihan hyvin lukea näillä 1,5 vahvuisilla. Noi 2,0 ostin että nään leikata kynnet kunnolla.
Kaukonäössä ei onneksi ole edelleenkään mitään vikaa eli näen ihan täydellisesti. Hyvä asia mm liikenteessä.
Kiitos! Yhdet kirpparilla ostetut päässä, kahdet hukassa. Toiset katosivat alkuviikosta, kun kävin työpaikalla. Laatikosta saattaa löytyä rikkinäisiä, joista vähintään toinen sanka pudonnut.
En tiedä monetko pitäisi olla, että pärjäisi?
0. Yhdet moniteholasit käytössä ja kasa vanhoja kaukolaseja laatikossa.
Onko teillä lukulaseissa minkälaisia hiontoja tai pinnoituksia? Tarvitaanko niitä johonkin? Toistaiseksi ollut vaan ruokakaupan laseja.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lukulaseissa minkälaisia hiontoja tai pinnoituksia? Tarvitaanko niitä johonkin? Toistaiseksi ollut vaan ruokakaupan laseja.
On kaikki. Lukulasit naarmuuntuvat helposti, joten kovapinta on ihan minimi. Isommilla voimakkuuksilla ohennetut lasit on myös paljon kauniimmat.
Mulla on lasit aina tietokoneella nenällä, tuntikausia päivässä, joten minä kaipaan laatua.
Ite 55-vuotiaana ostin ensimmäiset lukulasit.