Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvontakamera tallensi: näin sujahtaa hameeseen pölynimuri

Vierailija
22.08.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8552eca3-20a8-4479-bb14-b54dec9111f9

Turvakamera oli tallentanut omanlaistaan yritteliäisyyttä.

Aikoinaan puhuttiin koululaisen taskualennuksesta, mikähän leikkisä termi tälle keksittäisiin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cargo-hameet ovat syksyn kuuminta muotia! Ihan totta:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009012654.html

Nyt lontoolaisten tyylilyylien Instagrameissa vilahtelee kuitenkin yksi tietty malli: maksipituinen cargohame.

Vierailija
2/30 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy kateeksi kauppiaita. noille ei saisi olla rasisistinen, mutta sitten on kuljetusväline mukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kulttuurinsa kieltävän ankarasti kansanpukunsa käyttämisen tuohon?

Vierailija
4/30 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuin negatiivisia kokemuksia näistä. Aina tulevat varastamaan ja pitämään mölyä.

Terveisin Myyjä

Vierailija
5/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ihmeessä voit päätellä että mannekulttuuri kieltäisi rahtihameen käytön rikosvälineenä? Et taida olla kovinkaan perillä heidän satojen vuosien takaisista perinteistä :-)

Vierailija
6/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kuin negatiivisia kokemuksia näistä. Aina tulevat varastamaan ja pitämään mölyä.

Terveisin Myyjä

ja sitä mölyä pidetään juuri sen vuoksi että möykkääjiin kiinnitetään huomiota niin sillä aikaa muut voivat rohmuta tavaraa

Vierailija
7/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se video on naisvihaa. Eikös se niin mene?

Vierailija
8/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sossu kustantaa vaatteet joissa on mahdollisimman vaikea tehdä töitä ja mahdollisimman helppo laittaa tavaraa hameen alle. Kukaan ei edes odota toisten käyvän töissä. Tältä näyttää hyysäys.

Vierailija
9/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sossu kustantaa vaatteet joissa on mahdollisimman vaikea tehdä töitä ja mahdollisimman helppo laittaa tavaraa hameen alle. Kukaan ei edes odota toisten käyvän töissä. Tältä näyttää hyysäys.

Sossu on me muut veronmaksajat. En voi käsittää miksi näistä rosvoista ei saisi puhua.

Vierailija
10/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta.

Vierailija
11/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pitäisi punnita ennen ja jälkeen kaupassakäynnin.

Vierailija
12/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla aika sulanutta jäätelöä kun kaupasta ulos pääsivät.

Vierailija
13/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten ihmeessä voit päätellä että mannekulttuuri kieltäisi rahtihameen käytön rikosvälineenä? Et taida olla kovinkaan perillä heidän satojen vuosien takaisista perinteistä :-)

Rahtihame ei ole vuosisatoja vanha perinnekolttu.

Vierailija
14/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jollekin yllätys tämä? Tätä ovat harrastaneet aina ja tulevat harrastamaan. Jos joku kauppias uskaltaa kieltää heidän tulon kauppaan niin ovat käräjillä syytteessä syrjinnästä. Onko heistä monikaan joka tekee työtä? Ei vaan meidän verorahoilla elävät. Mua ottaa päähän koko heidän kulttuuri! Sais loppua tämä heidän paapominen.

Vierailija
15/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostoskori" omasta takaa :D

Vierailija
16/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myyjänä työskennellessä inhokki asiakkaita. Hirvee meteli ja käytöstapoja ei ollenkaan ja jos ojennat heitä jotenkin niin jumalauta mikä huuto siitä vasta alkaakin.

Vierailija
17/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei rikoksentekovälinettä eli hametta tuomita valtiolle. Se voisi vähän kirpaista edellyttäen että sossu ei heti hanki uutta tilalle.

Vierailija
18/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo väestö saa perseillä minkä kerkiää, mutta auta armias jos puutut heidän tekemisiin niin oot samantien rasisti.

Vierailija
19/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahtihame on tarkoituksella valittu. Kyllä näissä piireissä osataan kieroilla, jos ei muuta.

Ongelmahan on siinä, että nämä haluaisi vain lauleskella, ommella ja olla hevosten kanssa, mutta nykyään sillä ei elä, joten katsovat ryöstelyn olevan oikeutettua enemmän kuin koskaan. Toisaalta onko sekään syynä kun on vainottu siitä lähtien kun tulivat. Jokin perusluonne siinä on pakko olla mukana, mistä harvat pitävät.

Vierailija
20/30 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina yrittänyt uskoa että ketään ei saa tuomita kulttuurinsa takia ja kaikki pitää hyväksyä sellaisen kuin ovat mutta..

Eikö nuo itse tajua tekevänsä hallaa koko kulttuurilleen ja kansalleen?

Itse ainakin haluaisin uskoa, että sieltä löytyy myös niitä rehellisiä ja rehtejä yksilöitä, mutta kun en ole tavannut tai kuullut yhdestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi