Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen itse ns, arvostetussa asemassa

Vierailija
22.08.2022 |

Ja aion bilettäjä jatkossakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on biletysvuodet menneet jo.

Vierailija
2/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kuitenkin käyttää edes alkeellista arviointikykyä ja jättää tyhjäpäisissä kokkelibileporukoissa pyöriminen ja kuvaaminen minimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla vai vapaa-ajalla?

Vierailija
4/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pitää tukka ponnarilla, ettei kukaan nappaa irtohiuksia labraan vietäväks!

T. Sanna

Vierailija
5/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en edes saa. Teen aika mitätöntä hommaa, mutta on puhuttu edustamisesta. Tää mainittiin jo heti töihin tullessa, että mitään hölmöilyjä ei sosiaaliseen mediaan (alkoholi,tupakka) muunmuassa. Koko käytökselläni ja habituksellani edustan koko työyhteisöä.

Vierailija
6/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen kuin firman käyntikortti. Toki tarkkuutta vaativa työ taloushallinnossa, on syytä pitää pää kirkkaana. Vähemmän tärkeät voi vetää perseet vaikka viikolla. Itse keskeytän lomani tarvittaessa, enkä yli 20v ole pitänyt 2 vkoa enempää kerralla. Minun työni on tärkeätä ja jos en ole nöyrä ja joustava, tahraton maine, asiakkaat katoavat ja joudun siitä ongelmiin omistajan kanssa.

Vierailija
7/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen valitsee ihan itse omat rajoitteensa. Ei missään ole kielletty juhlimista, kuvaaminen on. Tietenkin kyseessä on totaalinen kaksinaismoralismi ja tekopyhyys, mutta itse ollaan sekin valittu.

Vierailija
8/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä päätellen ettei kukaan ole nähnyt sinun biletysilloissa kuvattuja videoita, ketään ei kiinnosta sun bilettämiset!

Arvostetussa tehtävässä, ja kirjoittelet nettiin vauva.fi-palstalle!

Juu, mä tiedän yhden lääkärin, LT jopa, jonka fb-sivun kansikuvassa viiniä lipitellään.

En menis tuollaisen juopon vastaanotolle :-).

Vierailija
9/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitä päätellen ettei kukaan ole nähnyt sinun biletysilloissa kuvattuja videoita, ketään ei kiinnosta sun bilettämiset!

Arvostetussa tehtävässä, ja kirjoittelet nettiin vauva.fi-palstalle!

Juu, mä tiedän yhden lääkärin, LT jopa, jonka fb-sivun kansikuvassa viiniä lipitellään.

En menis tuollaisen juopon vastaanotolle :-).

Joo, ja toinen jolla oli opiskeluaikaisia kuvia joissa hirveet määrät tyhjiä kaljatölkkejä, juhlittu oli... ja taitaa juoma maistua siis edelleenkin.

Vierailija
10/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, olen kuin firman käyntikortti. Toki tarkkuutta vaativa työ taloushallinnossa, on syytä pitää pää kirkkaana. Vähemmän tärkeät voi vetää perseet vaikka viikolla. Itse keskeytän lomani tarvittaessa, enkä yli 20v ole pitänyt 2 vkoa enempää kerralla. Minun työni on tärkeätä ja jos en ole nöyrä ja joustava, tahraton maine, asiakkaat katoavat ja joudun siitä ongelmiin omistajan kanssa.

Av palstan käyntikortti 🤪

Vierailija
11/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatta kuitenkin käyttää edes alkeellista arviointikykyä ja jättää tyhjäpäisissä kokkelibileporukoissa pyöriminen ja kuvaaminen minimiin.

Kerro kuka käyttää kokkelia?

Vierailija
12/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kirurgi ja lopetan aina kännäämisen aamuyöllä klo 4 jos on leikkays seuraavana päivänä.

Pötiläs on tärkein mylle.

Vierailija
13/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen valitsee ihan itse omat rajoitteensa. Ei missään ole kielletty juhlimista, kuvaaminen on. Tietenkin kyseessä on totaalinen kaksinaismoralismi ja tekopyhyys, mutta itse ollaan sekin valittu.

Ja firman asioiden turvallisuuden riskeeraaminen pyörimällä pöllyssä epämääräisissä porukoissa - ihan vaan koska "haluaa luottaa ihmisiin"..

Vierailija
14/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostetussa asemassa ja kirjoittelee vauvapalstalla ma klo 10 aamupäivä.

Ha hah

Vierailija
15/15 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kuka käyttää kokkelia?

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009011957.html