Näkijää paikalla?
Mitä näkyy uraani entä nykyiseen työhöni? Olen käännekohdassa elämässäni, ja paljon olen pohtinut omaa merkitystä tämän kaiken keskellä. Yksinäisyys välillä sattuu ja toisaalta taas joskus tykkään olla yksin. Tuntuu, että minusta kiinnostutaan, mutta väärässä mielessä. Aikuisena on vaikea ystävystyä ja jollakin tavalla olen ollut aina irrallinen.
Kommentit (29)
Näen että stressaat työtäsi, asut vähän ahtaasti, koet kateutta vääristä asioista, raha määrää sinua.
Vaihda alaa kokonaan ja jätä se sika!
Niin, ja vastasin lukuihin 1,8,15
Tulet tekemään sosiaalista työtä, jossa autat muita. Tämä ei nyt tunnu omalta, mutta etenet tähän suuntaan kuin vahingossa. Mies löytyy kaverisi kautta.
Ura jatkaa kulkuaan, samoin elämä. On hyviä ja huonoja hetkiä. Kokeilet onneasi ruskeatukkaisem kanssa, mutta siitä ei tule mitään. Pidä itsestäsi huolta, syö terveellisesti ja lepää hyvin.
Näkijä
Voiko näkijä nähdä minulle? Pitäisi pian tehdä päätös, eräs tilaisuus on tarjoutunut ja en ole varma, onko sille oikea aika nyt.
Vierailija kirjoitti:
Voiko näkijä nähdä minulle? Pitäisi pian tehdä päätös, eräs tilaisuus on tarjoutunut ja en ole varma, onko sille oikea aika nyt.
Tilaisuuteen kannattaa tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Näen elämässäsi suuren rakkauden (tämän näin kirkkaana ja ensimmäisenä mielessäni). Tuleva rakkautesi on kokenut paljon. Hänen lempeä luonne ja karisma ovat kaikki mitä olet kaivannut. Enää ei tarvitse olla yksin tai yksinäinen.
Suhde ei tule olemaan intohimoinen. Se on arkinen ja tavallinen. Tylsää teillä ei tule olemaan, siitä voit kuitenkin olla varma.
Mitä ikinä teetkin tulevaisuudessa, pärjäät taloudellisesti hyvin. Kuulutte keskiluokkaan.
Kiits. Kehu nyt mun kulmakarvoja.
Kuinka sitä onkaan kyennyt elämään 60 vuotta ilman näkijöitä, teinkö jotakin väärin?