Näkijää paikalla?
Mitä näkyy uraani entä nykyiseen työhöni? Olen käännekohdassa elämässäni, ja paljon olen pohtinut omaa merkitystä tämän kaiken keskellä. Yksinäisyys välillä sattuu ja toisaalta taas joskus tykkään olla yksin. Tuntuu, että minusta kiinnostutaan, mutta väärässä mielessä. Aikuisena on vaikea ystävystyä ja jollakin tavalla olen ollut aina irrallinen.
Kommentit (29)
Käytä ne mahdollisuudet, joita avautuu.
Olen näkijä. Minun tarvitsee vain tietää kolme numeroa sinulta (1-20 väliltä). Kun olet antanut ne, voin kertoa tulevaisuutesi
Vierailija kirjoitti:
Olen näkijä. Minun tarvitsee vain tietää kolme numeroa sinulta (1-20 väliltä). Kun olet antanut ne, voin kertoa tulevaisuutesi
1, 8, 15
AP. Älä kysy meiltä jotka näemme. Minä en kysy koskaan pahoilta hengiltä, mutta moni näkijä kysyy. Rukoile ennemmin Jumalaa äläkä kysy voimilta asioita, koska kaikki ei olisi mielestäsi kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
1,3,7
-Se oikea Ap
Todellinen näkijä kyllä tietää mitkä numerot on aapeen.
Evankeliumi Matteuksen mukaan 6:33 FB92
Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin.
Minä olen oikea AP ja numerot ovat 4,6,9
AP tässä oikeasti. Aiemmat on jonkun muun.
5.7.8
Onko näkijää? Minunkin täytyisi kysyä.
Älä välitä aiemmista, minä se olen Ap.
Numerot 22, 12, 50
Näen elämässäsi suuren rakkauden (tämän näin kirkkaana ja ensimmäisenä mielessäni). Tuleva rakkautesi on kokenut paljon. Hänen lempeä luonne ja karisma ovat kaikki mitä olet kaivannut. Enää ei tarvitse olla yksin tai yksinäinen.
Suhde ei tule olemaan intohimoinen. Se on arkinen ja tavallinen. Tylsää teillä ei tule olemaan, siitä voit kuitenkin olla varma.
Mitä ikinä teetkin tulevaisuudessa, pärjäät taloudellisesti hyvin. Kuulutte keskiluokkaan.
Huoh.