Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopoilijoiden vanhemmat HUOM HUOM !!!

Vierailija
21.08.2022 |

Voisitteko tarkistaa lapsenne mopot ettei niissä ole tehty melua pahentavia muokkauksia ja ohjeistaa lapsianne ajamaan hiljaa etenkin yöaikaan mopoillaan. Tuo meteli on ihan järkyttävä kun yrittää nukkua ja mopo menee päristen ohi. Pakko pitää ikkunoita auki kesäkuumalla.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kateellisten vanhusten jäpinää, ketkä ei itse ikinä kokeneet nuoruutta. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. Jos haittaa, niin muuta maalle tai metsään. Tai hanki korvatulpat.

Vierailija
2/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistuttakaa niitä mopoilijoitanne, että pururadalla ajelu on kielletty.

Ja hiekkatiellä kaahaillessa se kypärä ei auta, jos se ei ole kunnolla kiinni ja lentää päästä lipat vedettyä. Eikä kannata mutkia vetää turhan suoriksi, vaan pysyä omalla kaistallaan, vastaan voi tulla auto mutkan takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja muistuttakaa niitä mopoilijoitanne, että pururadalla ajelu on kielletty.

Ja hiekkatiellä kaahaillessa se kypärä ei auta, jos se ei ole kunnolla kiinni ja lentää päästä lipat vedettyä. Eikä kannata mutkia vetää turhan suoriksi, vaan pysyä omalla kaistallaan, vastaan voi tulla auto mutkan takaa.

Tai ettei kannata ajaa ylinopeutta ja kääntyä auton eteen tieliikenneluvattomalla krossimopolla

Vierailija
4/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#kateellisten vanhusten jäpinää, ketkä ei itse ikinä kokeneet nuoruutta. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. Jos haittaa, niin muuta maalle tai metsään. Tai hanki korvatulpat.

Entä jos se takapiha rajoittuu metsään, missä on pururata, minkä mopoilijat käyvät kyntämässä pilalle?

Vierailija
5/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät korvatulpat blokkaa viritetyn mopon ääntä.

Vierailija
6/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen aina kun luen mopoilijan kuolemasta

Se on just parasta kun aamulla selviää ettei Jonne ole ollut yöllä kotona... Sitten puhelin on täynnä viestejä

Juu toivon että on teidän lapsia.

Vierailija
7/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tulpat korviin

Vierailija
8/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYTÄT EI VOI MITÄÄN

Vierailija
9/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut yhteydessä mopopojan vanhempaan. Poika ajoi aivan päättömästi ja vaaransi oman ja muiden turvallisuuden. Tietysti viritetty mopo jolla ajoi noin 70km/h. Välillä valottomalla ja jarruttamalla crossipyörällä kovia vetoja yleisellä tiellä (ylinopeutta yli 30km/h) jossa liikkuu paljon pieniä lapsia jne.

Vanhemmat tiesivät virittämisestä. Mutta poika oli kertonut että on turvallisempaa ajaa kun mopo viritetty niin ei jää autojen alle liikenteessä. Koetin kertoa että entä ne pikkulapset jotka liikkuvat kouluun 30km/h alueella ja tämä poika kaahaa täysillä seassa. No ei kunnon kuulemma niin taitava ajamaan jne.

Naapurustossa suurin osa vihasi tuota tyyppiä joka tahallaan huudatti mopoa erityisesti yöaikaan liikkuessaan ja herätti kymmeniä ihmisiä naapurustosta ainakin joka viikonloppuyö kesällä.

Onneksi poliisi nappasi tapauksen pitkän takaaajon jälkeen. Pääsi tutustumaan käräjäoikeuteen toivottavasti sekä vanhemmat että poika oppi jotain.

Mutta valitan ap. Kyllä ne vanhemmat tietää yleensä mutta eivät välitä. Ja vaikka sanoisit suoraan niin ei kiinnosta.

Vierailija
10/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYTÄT EI VOI MITÄÄN

Mutta siviilit voi.

Vierailija
11/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se takapiha rajoittuu metsään, missä on pururata, minkä mopoilijat käyvät kyntämässä pilalle?

Se ei ole metsässä asumista. Miksi kaikesta pitää valittaa?

Vierailija
12/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei ole valoja niissä vehkeissään.

Oikein aseteltu vaijeri....

Varmaan murhasyyte edessä vaijerista? Ja melun takia olet valmis satuttamaan nuorta ihmistä pahasti? Mielenvikainen?

Vierailija
13/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on muutama nelitahtinen mopo joista on ilmeisesti olettu koko pakoputki pois niin älytöntä mekkalaa ne pitää.

Kuuluu kilometrien päästä ääni mennessä ja tullessa, mitähän tuollaisten vanhempien päässä liikkuu jotka tuollaisen sallii.

Vierailija
14/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen aina kun luen mopoilijan kuolemasta

Se on just parasta kun aamulla selviää ettei Jonne ole ollut yöllä kotona... Sitten puhelin on täynnä viestejä

Juu toivon että on teidän lapsia.

Ei ole mopo-pellejä

Vierailija
15/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan murhasyyte edessä vaijerista? Ja melun takia olet valmis satuttamaan nuorta ihmistä pahasti? Mielenvikainen?

Täytyy olla mielenvikainen jos mopoilee pururadalla.

Eikä kukaan koskaan tiedä kuka sen vaijerin asensi, ties vaikka olisi toisia mopoilijoita pelleilly. Kerron mielelläni poliisille kuinka ne ovat sikailleet alueella ennenkin.

Vierailija
16/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYTÄT EI VOI MITÄÄN

Rekan etupuskuri voi

Vierailija
17/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut yhteydessä mopopojan vanhempaan. Poika ajoi aivan päättömästi ja vaaransi oman ja muiden turvallisuuden. Tietysti viritetty mopo jolla ajoi noin 70km/h. Välillä valottomalla ja jarruttamalla crossipyörällä kovia vetoja yleisellä tiellä (ylinopeutta yli 30km/h) jossa liikkuu paljon pieniä lapsia jne.

Vanhemmat tiesivät virittämisestä. Mutta poika oli kertonut että on turvallisempaa ajaa kun mopo viritetty niin ei jää autojen alle liikenteessä. Koetin kertoa että entä ne pikkulapset jotka liikkuvat kouluun 30km/h alueella ja tämä poika kaahaa täysillä seassa. No ei kunnon kuulemma niin taitava ajamaan jne.

Naapurustossa suurin osa vihasi tuota tyyppiä joka tahallaan huudatti mopoa erityisesti yöaikaan liikkuessaan ja herätti kymmeniä ihmisiä naapurustosta ainakin joka viikonloppuyö kesällä.

Onneksi poliisi nappasi tapauksen pitkän takaaajon jälkeen. Pääsi tutustumaan käräjäoikeuteen toivottavasti sekä vanhemmat että poika oppi jotain.

Mutta valitan ap. Kyllä ne vanhemmat tietää yleensä mutta eivät välitä. Ja vaikka sanoisit suoraan niin ei kiinnosta.

Aika monesti toinen vanhemmista on ollut mukana virittämässä... Ainakin minun puolituttujeni tapauksessa.

Vierailija
18/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla mielenvikainen jos mopoilee pururadalla.

Eikä kukaan koskaan tiedä kuka sen vaijerin asensi, ties vaikka olisi toisia mopoilijoita pelleilly. Kerron mielelläni poliisille kuinka ne ovat sikailleet alueella ennenkin.

Pelle..

Vierailija
19/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole vanhus vaan ihminen jolla on työ, jonka miehellä on työ ja lapsien myös pitää saada nukkua kotonaan rauhassa. Muutan heti maalle kun voin. Minulla on monia mooottoripyörätuttuja ja he sanovat ihan samaa, se on miten sillä kulkupelillä ajetaan ja onko sitä muokkailtu vai ei, ja sitten sellainen asia kuin toisten ihmisten huomioiminen ja kunnioittaminen. Nuori olen itsekin ollut, mutta minulle on opetettu sellaiset asiat kuin käytöstavat.

Nytkin juuri ohittaa asuntomme mopopoika ja menee niin täysiä risteyksestä kuin vain voi ja aivan järkyttävä meteli. Hetken päästä toinen joka ajaa hiljaa ja kuuluu vain pieni ääni. Jotkut osaa, jotkut ei. 

Vierailija
20/93 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedätte jossain viritettyjä mopoja ja päätöntä kaahailua, ilmoittakaa poliisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän