Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väistin luodin! Veljen uusi naisystävä

Vierailija
21.08.2022 |

Huhhuh pitäisi uskoa heti kun ihminen näyttää kuka hän on. Halusin niin paljon tykätä veljen uudesta naisystävästä, että lopetin katsomasta hänen somepäivityksiään, jotta pystyisin pitämään hänestä. Some täynnä huomionhakuisia päivityksiä, esim kirjoittaa onnittelukorttien toivotukset päivitykseen ja laittaa itsestään kuvia kukkien tai lahjan kera. Yksityiset onnentoivotukset ja kehut heti someen dramaattisen nyyhkytarinan kera. Kaikki päivitykset jollain tapaa vaivihkaista itsekehua. Kirjoittaa pitkiä näkemyksiään maailmasta totuutena (homeopatiaa ja toksista positiivisuutta). Kuva itsestään bikineissä suremassa koiransa kuoleman vuosipäivänä. Sellainen josta näkee kilometrin päähän, että itsetunto on aivan pohjamudissa. Esitetään väkisin hampaat irvessä positiivista, ellei sitten dramaattisen nyyhkytarinan vuoksi kyyneleet sopisi paremmin sillä kertaa.

No minä olen onnistunut ns pitämään hänestä (eli en tuntemaan häntä) jo reilun vuoden, kunnes viikko sitten toisen sisaruksemme isommilla syntymäpäivillä tämä uusi naisystävä näytti todellisen luonteensa. Yhteinen ystävämmme haudattiin jonkin aikaa sitten ja muistin häntäkin syntymäpäiväpuheessa. Puheen jälkeen menin vilvoittelemaan ulos ja istahdin penkille yksin tupakoivan naisystävän viereen. Sanoin, että tulin ulos haukkaamaan happea ja keräämään itseni (koska ystävä). Naisystävä tuijotti minua silmät suurina ja totesi, että hän on kyllästynyt negatiivisiin ihmisiin eikä jaksaisi olla aina kaikkien olkapäänä.

Pitäisi vain uskoa heti kun ihmiset kertovat keitä he ovat.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä itsekin aika raskaalta ihmiseltä. Onneksi en tunne kumpaakaan.

Ap on aina raskas, tyhmä ja väärässä.

Kaikki ap:t, kaikissa ketjuissa ovat. Usein myös läskejä, ilmeisesti.

Eikä niillä mitään miestä oo

Vierailija
42/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "toksinen positiivisuus"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on "toksinen positiivisuus"?

Lue tämä:

https://www.terve.fi/artikkelit/toksinen-positiivisuus-voi-uuvuttaa

Vierailija
44/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Yleensä ihmiset ärsyyntyvät toisiaan ihmisissä asioista, joita haluaisivat itselleen.

Esim. Nainen, jota ärsyttää huomiota hakevat ja saavat naiset, haluaisi itse huomiota.

Tietenkin ja tiedän itsekin miksi hän hän ärsyttää minua. En ole itse yhtä vapaa ilmaisemaan itseäni. En päivitä someen oikeastaan koskaan mitään, mutta jos päivittäisin, olisin rajoittuneempi kuin hän. Hänellä on vapaus, minulla ei. Tällä ei mielestäni ole viestin pointin kanssa mitään tekemistä. Ap

Minusta on. Olisit halunnut huomiota surullesi. Se, että jää somessa huomiotta, on vielä ok. Se, että tulee surussaan ohitetuksi, on vakavampaa.

Tietenkin toivoin, että hän huomioisi suruni. Olin juuri pitänyt puheen jossa herkistyi puhuessani kuolleesta ystävästä. Ja naisystävä tiesi sen. Ap

Jos välit ovat pinnalliset, noin ei tehdä. Jos pinnallinen tuttu alkaa avautua surustaan, varoituskellojen kuuluukin soida. Osoittaa rajattomuutta ja tilannetajun puutetta. Lähentyminen pinnallisen tuttavuuden kanssa aloitetaan kevyemmin.

Vierailija
45/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex-kaverilta. Juuri em. takia on entinen kaveri.

Vierailija
46/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Yleensä ihmiset ärsyyntyvät toisiaan ihmisissä asioista, joita haluaisivat itselleen.

Esim. Nainen, jota ärsyttää huomiota hakevat ja saavat naiset, haluaisi itse huomiota.

Tietenkin ja tiedän itsekin miksi hän hän ärsyttää minua. En ole itse yhtä vapaa ilmaisemaan itseäni. En päivitä someen oikeastaan koskaan mitään, mutta jos päivittäisin, olisin rajoittuneempi kuin hän. Hänellä on vapaus, minulla ei. Tällä ei mielestäni ole viestin pointin kanssa mitään tekemistä. Ap

Minusta on. Olisit halunnut huomiota surullesi. Se, että jää somessa huomiotta, on vielä ok. Se, että tulee surussaan ohitetuksi, on vakavampaa.

Tietenkin toivoin, että hän huomioisi suruni. Olin juuri pitänyt puheen jossa herkistyi puhuessani kuolleesta ystävästä. Ja naisystävä tiesi sen. Ap

Jos välit ovat pinnalliset, noin ei tehdä. Jos pinnallinen tuttu alkaa avautua surustaan, varoituskellojen kuuluukin soida. Osoittaa rajattomuutta ja tilannetajun puutetta. Lähentyminen pinnallisen tuttavuuden kanssa aloitetaan kevyemmin.

Kerroin tulleeni haukkaamaan happea ja keräämään itseni. Ap

Vierailija
47/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Toteamus siitä, että sinun tarvitsi kerätä itsesi, oli aivan turhaa huomionhakua.

Vierailija
48/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Toteamus siitä, että sinun tarvitsi kerätä itsesi, oli aivan turhaa huomionhakua.

:D no jo on

Vierailija
49/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D no jo on

Niin. Suotava vastaus veljen naisystävältä olis ollut esim.

"ihme, että pystyit pitämään puheen, se oli liikuttava. Teillä on ollut tosi rankkaa."

Vierailija
50/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just LUIN? :Ddd Kaikki ok? Inkkarit kanootissa? :se

Vierailija
51/58 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaasi edeltävästä viestistä näet, millaista reaktiota ap kalasteli.

Vierailija
52/58 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaasi edeltävästä viestistä näet, millaista reaktiota ap kalasteli.

Eli NORMAALIN ihmisen NORMAALIA reaktiota? :D

Vierailija
53/58 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
55/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä mitään luotia väistänyt kyllä? Muija seurustelee edelleen veljesi kanssa, et päässyt eroon siitä eikä ollu sun luoti alun perinkään. Kunhan tulit tänne haukkuaksesi jotakuta josta et pidä, eli itse olet tuossa luoti jos joku :D

Vierailija
56/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people. Eleanor Roosevelt

Tämä tarinan esimerkki on toki ihmisestä, mutta itse tarinan pointti on ideasta, sosiaalisesta ilmiöstä, oman hölmöytensä oivaltamisesta ja henkisestä kasvusta. Ap

Hirveää roskaa tuo sanonta. Normaalijärkinen ihminen pystyy keskustelemaan noista kaikista luontevasti.

Jep. Pidin itse teininä tuosta sanonnasta, koska luulin olevani vähän muita parempi. Kun kasvoin aikuiseksi, ymmärrykseni laajeni ja nykyään onneksi tajuan, miten kapeakatseinen ja ylimielinen sitaatti tuo on. Hyi. 

Vierailija
57/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä mitään luotia väistänyt kyllä? Muija seurustelee edelleen veljesi kanssa, et päässyt eroon siitä eikä ollu sun luoti alun perinkään. Kunhan tulit tänne haukkuaksesi jotakuta josta et pidä, eli itse olet tuossa luoti jos joku :D

Kyllä se huono ystäväkin voi olla luoti. AP toivoi saavansa veljen puolisosta ystävän, mutta vaistot varoitti. Näin väisti sen luodin.

Vierailija
58/58 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feedbäkki tässä shitissä oli yli diippiä.