Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väistin luodin! Veljen uusi naisystävä

Vierailija
21.08.2022 |

Huhhuh pitäisi uskoa heti kun ihminen näyttää kuka hän on. Halusin niin paljon tykätä veljen uudesta naisystävästä, että lopetin katsomasta hänen somepäivityksiään, jotta pystyisin pitämään hänestä. Some täynnä huomionhakuisia päivityksiä, esim kirjoittaa onnittelukorttien toivotukset päivitykseen ja laittaa itsestään kuvia kukkien tai lahjan kera. Yksityiset onnentoivotukset ja kehut heti someen dramaattisen nyyhkytarinan kera. Kaikki päivitykset jollain tapaa vaivihkaista itsekehua. Kirjoittaa pitkiä näkemyksiään maailmasta totuutena (homeopatiaa ja toksista positiivisuutta). Kuva itsestään bikineissä suremassa koiransa kuoleman vuosipäivänä. Sellainen josta näkee kilometrin päähän, että itsetunto on aivan pohjamudissa. Esitetään väkisin hampaat irvessä positiivista, ellei sitten dramaattisen nyyhkytarinan vuoksi kyyneleet sopisi paremmin sillä kertaa.

No minä olen onnistunut ns pitämään hänestä (eli en tuntemaan häntä) jo reilun vuoden, kunnes viikko sitten toisen sisaruksemme isommilla syntymäpäivillä tämä uusi naisystävä näytti todellisen luonteensa. Yhteinen ystävämmme haudattiin jonkin aikaa sitten ja muistin häntäkin syntymäpäiväpuheessa. Puheen jälkeen menin vilvoittelemaan ulos ja istahdin penkille yksin tupakoivan naisystävän viereen. Sanoin, että tulin ulos haukkaamaan happea ja keräämään itseni (koska ystävä). Naisystävä tuijotti minua silmät suurina ja totesi, että hän on kyllästynyt negatiivisiin ihmisiin eikä jaksaisi olla aina kaikkien olkapäänä.

Pitäisi vain uskoa heti kun ihmiset kertovat keitä he ovat.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

“I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception.”

Groucho Marx

Vierailija
22/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people. Eleanor Roosevelt

Tämä tarinan esimerkki on toki ihmisestä, mutta itse tarinan pointti on ideasta, sosiaalisesta ilmiöstä, oman hölmöytensä oivaltamisesta ja henkisestä kasvusta. Ap

Hirveää roskaa tuo sanonta. Normaalijärkinen ihminen pystyy keskustelemaan noista kaikista luontevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people. Eleanor Roosevelt

Tämä tarinan esimerkki on toki ihmisestä, mutta itse tarinan pointti on ideasta, sosiaalisesta ilmiöstä, oman hölmöytensä oivaltamisesta ja henkisestä kasvusta. Ap

Kuulostaa siltä, että pidät itseäsi ylivertaisen älykkäänä, vaikka et ole.

Vierailija
24/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ap itse niin ylevä ja hieno ihminen. Ikävää toki, että olet niin erinomainen ihminen, että veljesi tyttöystävä ei millään yllä tasollesi. Edes normaaliin kanssakäymiseen. 

Hienoja sanontojakin osaat englanniksi ja kaikkea. En usko, että mikään instabeibe kykenisi samaan. Tiesit vielä alkuperäisen kirjoittajakin, olet siis sivistynyt!

Vierailija
25/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sarkasmia! Te pöljät alapeukuttajat.

Vierailija
26/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Sarkasmia! Te pöljät alapeukuttajat.

Mitä yläpeukutettavaa tos muka sit oli??

Vierailija
27/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä itsekin aika raskaalta ihmiseltä. Onneksi en tunne kumpaakaan.

Vierailija
28/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Hirveää roskaa tuo sanonta. Normaalijärkinen ihminen pystyy keskustelemaan noista kaikista luontevasti.

Ymmärrän itse sanonnan näin; pienimieliset nauttivat eniten juoruilusta ja arvostelusta. Keskikokoiset mielet ovat kiinnostuneita uutisista/säästä ja tapahtumista. Suuret ajattelijat rakastavat vaihtaa ideoita, oivalluksia, filosofisia ajatuksia. Harva nyt jatkuvasti jaksaa pysytellä missään näistä lokeroista, mutta noin pääosin ja mieluiten. Mielestäni sanonta on monitulkintainen. Ap

Vierailija
29/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aina raskas, tyhmä ja väärässä.

Vierailija
30/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti ole nyt jo hiljaa ennen kuin enemmän nolaat itseäsi. 🤣

Vierailija
31/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Yleensä ihmiset ärsyyntyvät toisiaan ihmisissä asioista, joita haluaisivat itselleen.

Esim. Nainen, jota ärsyttää huomiota hakevat ja saavat naiset, haluaisi itse huomiota.

Vierailija
32/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Yleensä ihmiset ärsyyntyvät toisiaan ihmisissä asioista, joita haluaisivat itselleen.

Esim. Nainen, jota ärsyttää huomiota hakevat ja saavat naiset, haluaisi itse huomiota.

Tietenkin ja tiedän itsekin miksi hän hän ärsyttää minua. En ole itse yhtä vapaa ilmaisemaan itseäni. En päivitä someen oikeastaan koskaan mitään, mutta jos päivittäisin, olisin rajoittuneempi kuin hän. Hänellä on vapaus, minulla ei. Tällä ei mielestäni ole viestin pointin kanssa mitään tekemistä. Ap

Vierailija
33/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Ymmärrän itse sanonnan näin; pienimieliset nauttivat eniten juoruilusta ja arvostelusta. Keskikokoiset mielet ovat kiinnostuneita uutisista/säästä ja tapahtumista. Suuret ajattelijat rakastavat vaihtaa ideoita, oivalluksia, filosofisia ajatuksia. Harva nyt jatkuvasti jaksaa pysytellä missään näistä lokeroista, mutta noin pääosin ja mieluiten. Mielestäni sanonta on monitulkintainen. Ap

Ei kannattaisi ehkä englanninkielisiä sanontoja käyttää, kun otsikossa jo onnistuit käyttämään suomenkielistä sanontaa väärin.

Sanonta on typerä ja ihmisiä lokeroiva. Etenkin, kun ihmisistäkin voi tehdä suuria oivalluksia.

Vierailija
34/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ja tiedän itsekin miksi hän hän ärsyttää minua. En ole itse yhtä vapaa ilmaisemaan itseäni. En päivitä someen oikeastaan koskaan mitään, mutta jos päivittäisin, olisin rajoittuneempi kuin hän. Hänellä on vapaus, minulla ei. Tällä ei mielestäni ole viestin pointin kanssa mitään tekemistä. Ap

Miksi sinulta puuttuu vapaus? En ymmärrä.

Vierailija
35/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on. Olisit halunnut huomiota surullesi. Se, että jää somessa huomiotta, on vielä ok. Se, että tulee surussaan ohitetuksi, on vakavampaa.

Vierailija
36/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulta puuttuu vapaus? En ymmärrä.

Vapaus puhua asioista ilman vankkaa pohjaa (homeopatia) ja kerjätä kaipaamaasi huomiota (bikinikuva kuolleen koiran muistopäivitykseen). Minä itse en anna itselleni sellaista vapautta. Ap

Vierailija
37/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Ja täällä Ap siis keskustelee veljen kamalasta tyttöystävästä...

Vierailija
38/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on. Olisit halunnut huomiota surullesi. Se, että jää somessa huomiotta, on vielä ok. Se, että tulee surussaan ohitetuksi, on vakavampaa.

Tietenkin toivoin, että hän huomioisi suruni. Olin juuri pitänyt puheen jossa herkistyi puhuessani kuolleesta ystävästä. Ja naisystävä tiesi sen. Ap

Vierailija
39/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds,,,

Lempisanontojani.

Ja täällä Ap siis keskustelee veljen kamalasta tyttöystävästä...

Siitä, että miten ihmismieli päättää asioiden olevan jollain tavalla vaikka varoituskellojen pitäisi soida. Siitä, että taas sai huomata ettei ole ihmisenä valmis. Esimerkkihenkilön mainitseminen on toki myös tapahtunut. Aloitus olisi outo ilman tarinaa. Ap

Vierailija
40/58 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on aina raskas, tyhmä ja väärässä.

Kaikki ap:t, kaikissa ketjuissa ovat. Usein myös läskejä, ilmeisesti.