Mitä tekisit, jos olisit mies yhden päivän?
Kommentit (109)
Panisin palstamammoja heppi hellänä.
Kuuluttaisin naisten tasa-arvoa somessa ja joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin millaista on kävellä kodin läpi putkiaivot päässä. Työpäiväkin sujuisi helpommin kun koko ajan olisi vain yksi homma kerrallaan hoidettavana.
Tämä potenssiin sata! Plus että ei tarvi edes yrittää muistaa mistä vetolaatikosta tai kaapista löytyy sakset tai lusikka tai suolaa tai puhtaat kalsarit, kysyn vaan vaimolta kaiken. Ihanan huoletonta.
Itse olette miehenne valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin millaista on kävellä kodin läpi putkiaivot päässä. Työpäiväkin sujuisi helpommin kun koko ajan olisi vain yksi homma kerrallaan hoidettavana.
Pidätkö itseäsi tällä hetkellä jotenkin viisaana?
En. Minulla on tippaleipäaivot. Rekisteröin ympäristöäni jatkuvasti ja ärsykkeiden tulva on loputon. Tuodsa on rikkaruoho, sohvatyynyt on aika pestä, laitan liesituulettimen suodttimet pesuun, milloin noi ikkunat on viimeksi pesty, mitähän laitan illalliseksi jne jne. Mieheni havainnot on tasoa: mä katson nyt raveja. Missä on suodatinpaperia ( suodatinpaperit on ollut kyseisessä kaapissa 19 vuotta). Yritin vain kertoa miehen ja naisen havaintojen eroista. Mies pystyy tekemään yhtä asiaa kerrallaan hyvällä omatunnolla. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä potenssiin sata! Plus että ei tarvi edes yrittää muistaa mistä vetolaatikosta tai kaapista löytyy sakset tai lusikka tai suolaa tai puhtaat kalsarit, kysyn vaan vaimolta kaiken. Ihanan huoletonta.
Ei tässä nyt valintoja kaduta, todetaan vaan mihin pisteeseen asiat on menneet.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin homobaariin ja kokeisin millaista on miesten välinen seksi.
Voithan sä naisenakin antaa hanuriin. Levähdyspaikalle vaan passiin.
Haluaisin selvittää miksi ne pienet tissit ei kelpaa vaan miehet haluavat aina vaan niitä isotissisiä. Mikä se juttu on niissä isoissa tisseissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt valintoja kaduta, todetaan vaan mihin pisteeseen asiat on menneet.
Sitähän se tarkoittaa kun miehet juttelee kuinka niiden naiset on frigidejä läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin selvittää miksi ne pienet tissit ei kelpaa vaan miehet haluavat aina vaan niitä isotissisiä. Mikä se juttu on niissä isoissa tisseissä?
Sulle tulis varmaan yllätyksenä, ellei jopa järkytyksenä että miehet on yksilöitä.
Se ettet sä kelpaa edes siltojen asukille ei johdu sun tisseistä, vaan paskasta luonteesta.
Menisin miesten saunaan ja haluaisin telakoitua. Vertaisin vehkeiden kokoja. Leikkisin helikopteria. Juoksisin ilman housuja. Joisin paljon ja pissaisin ohi pöntön ( ei kotona).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko joku sanonut ettei naisilla ole huumorintajua mutta tämän ketjun mukaan on ja hyvä!
M
Tietysti on! Rakastamme miesten vihaamista joten teistä on helppo keksiä hyviä vitsejä!
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi naisen kanssa tuntuu miehenä.
Mä haluaisin myös tän ja haluaisin testata miltä se tuntuu just silloin kun on ihastunut / rakastunut ja miltä se tuntuu ku vaan panee ilman tunteita.
Luulet että pääset päivässä pukille?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin jotain tanssiliikkeitä. Uimista myös järvessä.
Haha, miten nämä liittyy miehuuteen? :D
Vierailija kirjoitti:
Panisin palstamammoja heppi hellänä.
Höpösis jos edes yhdeltä saisit niin sitäkin voi pitää saavutuksena.
No seksiähän tulisi ahkerasti harrastettua. Naisen ja miehen kanssa erikseen sitten kaksi miestä ja yksi nainen ja kaksi naista ja minä.
Olisipa ihana olla mies.
Naisilla on hieno käsitys, että yhdessä päivässä pääsee helposti kokeilemaan seksiä naisen kanssa, kun on vain mies. Noh, totuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on hieno käsitys, että yhdessä päivässä pääsee helposti kokeilemaan seksiä naisen kanssa, kun on vain mies. Noh, totuus on tarua ihmeellisempää.
Siihen ajatusleikkiin kuitenkin uskoit, että nainen voisi päivän ajan olla mies. Realiteetit on realiteetteja, muttei tilan antaminen mielikuvitukselle ole haitallista. Saathan sinäkin kuvitella pääseväsi kokeilemaan seksiä naisen kanssa vaikka olet mies. Siinä ei ole muuta rajaa, kuin ettei pysty heittäytymään edes omassa mielessään.
Näin miehenä luulisin, että naisille hämmästyttävintä olisi miehiset fyysiset voimavarat, jotka ovat jatkuvasti käytettävissä.
Menisin kokeilemaan, että sattuuko se Pege oikeasti 😅
Melkein kaikki viestit täällä liittyy siihen vehkeeseen tai muuten vain miesten ivaamiseen. Vahvistaa aika hyvin sen, miksi ei nykyään kiinnosta olla naisen kanssa.