Mitä tekisit, jos olisit mies yhden päivän?
Kommentit (109)
Lähtisin homobaariin ja kokeisin millaista on miesten välinen seksi.
No olisihan se mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi naisen kanssa tuntuu miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin samoin! Haluaisin tietää ovatko homobaarit oikeasti sellaisen avoimuuden, riettauden ja viettelyksen tyyssijoja, millaisen kuvan olen niistä saanut:D
Vierailija kirjoitti:
No olisihan se mielenkiintoista kokeilla, miltä seksi naisen kanssa tuntuu miehenä.
Mä haluaisin myös tän ja haluaisin testata miltä se tuntuu just silloin kun on ihastunut / rakastunut ja miltä se tuntuu ku vaan panee ilman tunteita.
Tekisin kaikkea jo tässä ketjussa mainittua. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Veivaisin helikopteria
Älä nyt hitossa - sehän voi vaikka lähteä käyntiin :)
Kävelisin kadulla ja pahoittelisin kaikille naisille, kun me miehet ollaan vähän hölmöjä.
Kokeilisin jotain tanssiliikkeitä. Uimista myös järvessä.
Menisin kuntosalille tekee ennätyspainoilla liikkeitå.
Istuisin paskalla puolituntia koska testaisin miltä kymmeniä metrejä pitempi suolisto tuntuu. Loppupäivän vetelisin hanskaan, joisin olutta ja valittaisin AV:lla naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin samoin! Haluaisin tietää ovatko homobaarit oikeasti sellaisen avoimuuden, riettauden ja viettelyksen tyyssijoja, millaisen kuvan olen niistä saanut:D
Ehdottomasti minäkin homostelisin oikein kunnolla.
Menisin heti ekaks n*ssii tiukkaa alapäätä, sellasta ku mulla itellä on, koska tuntuis varmaan tosi hyvältä 😍😍
olisin niiiin onnellinen ja toivoisin ettei se päivä loppuis koskaan
Peruuttaisin auton sujuvasti taskuparkkiin ekalla yrityksellä.
Vahaisin vanhaa corollaa, veisin vaimon ikeaan ja kuuntelisin runoja. Tsekkaisin myös kiljupannun kellarissa ja kävisin saunassa. Vaimo saisi vihtoa katajalla. Lopuksi sujahtaisin silkkilakanoiden väliin musta, pitsinen unimaski silmillä. Sitten nukkuisin hyvillä mielin.
Raapisin muniani?